Skocz do zawartości
vw99

Jakby blokada przy 190 km/h

Rekomendowane odpowiedzi

widocznie jestem mało kumaty, niby nie jest to problem niektórym wystarcza 90km\h tylko co stanie sie gdy powiemy koledze ze wszystko jest cool, koleszka wybierze się gdzies na zachód i np turbinka się wysr... na autostradzie ?

Turbinę i tak będzie musiał wymienić tylko będzie to go kosztować kilka razy więcej - dostrzegasz ironie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez to smieszy.... a tak na powaznie wystarczy zatankowac gorszej jakosci rope i v-max spada o 10km/h jak nic, do tego lekka górka, jazda pod wiatr i z v-max ksiązkowych robi się zamiast 210 dajmy na to zaledwie 187 km/h....

 

I jeszcze jedno nie wymagajcie od 115KM wersji silnika predkosci ponad 200....

Wg. książki AWX 130KM V-max wynosi 205, ja jechałem blisko 210 (GPS),a ostatnio miałem problem się rozbujac do 200 i co? mam coś zrypane? nie! poprostu inne warunki drogowe ot cały sekret....

 

jesli pojade z górki to i ponad 220km/h wyciągne....i co innym tez ma tyle jechac jeśli nie dopisze ze to było Z GÓRKI....???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra bo widzę nie dociera. Kolejny post z vmax ostrzeżenie. Autor nie prosi was abyście dyskutowali na tematu osiągów passatów w różnej konfiguracji silnikowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z kolegą KrisT,baaardzo dużo zależy od warunków gdzie i kiedy próbujemy uzyskać prędkość max,przeciwny wiatr może odjąć 10-15km/h. Druga rzecz jaka mi przychodzi do głowy to ,że te auto być może było odkupione z wypożyczalni,tam dość często zakładane są "kagańce" żeby nie szaleć nimi po autostradach,sam się spotkałem z dwoma takimi,na najwyższym biegu kręciły się tylko do ok 75% skali obrotomierza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"kupta se ferrari i bawta sie w swe vu-maxy"

passat to nie wyścigówka jak ktoś z kolegów wspomniał, pozatym to diesel, później sie jeden z drugim dziwi, że to i owo siada w silniku jak męczą te biedne nieco ponad 100 km, żyłując jak najwiecej sie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki dzięki za takie zainteresowanie moim problemem wiecie to auto nie bierze mi ani kropli oleju więc silnik i turbo są ok od zmiany do zmiany trzyma stan i ani nie drgnie moc ma bdb, tylko że na piatym 4 tyś i więcej nie wczesniej auto jeździło w niemczech jako firmowe jakis przedstawiciel chandlowy się bujał nim on ma 287 tyś przebiegu w tej chwili może żeczywiście jakiś kaganiec ma i tu ponawiam pytanie czy wgrywając mapę na 130 kucy v-max się zwiększy i ta bariera na piątym biegu zostanie przełamana ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wgrywając mapę na 130 kucy v-max się zwiększy i ta bariera na piątym biegu zostanie przełamana ??

 

nie sądzę:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopaki dzięki za takie zainteresowanie moim problemem wiecie to auto nie bierze mi ani kropli oleju więc silnik i turbo są ok od zmiany do zmiany trzyma stan i ani nie drgnie moc ma bdb

to, że oleju nie ubywa, nie znaczy, że go nie bierze;)

one zawsze biorą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tu ponawiam pytanie czy wgrywając mapę na 130 kucy v-max się zwiększy i ta bariera na piątym biegu zostanie przełamana ??
Kolego zrób sobie logi statyczne i dynamiczne, wrzuć do odpowiedniego działu a będziesz wiedział co jest z twoim motorkiem tak lub nie tak. Jeśli coś nie tak naprawić co niedomaga. Potem hamownia a następnie dobry tuner. Tak mniej więcej wygląda droga. Jeśli chcesz odpowiedź czy wgranie softa na 130KM coś da, to powiem ci tak, samo wgranie może zaszkodzić silnikowi. Za to po przejściu odpowiedniej drogi może ci dać możliwości większe. Tylko moje pytanie po co ci to? Aby się ścigać, pokazać koledze że masz mocniejsze auto? No ale cóż to twoja sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wczesniej auto jeździło w niemczech jako firmowe jakis przedstawiciel chandlowy się bujał nim

Temat do zamknięcia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo przepływomierz poszedł się j**** i tak tnie daweczkę, że auto nie ma siły przy wyższych obrotach ;) Rób dynamike :D

Tylko pamiętaj, że 115 to nie 200hp i w Twoim aucie przyspieszanie powyżej 180 będzie "trochę" trwało :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wytnij kata, sprawdź przepływomierz. Jak nie to to będziesz szukał dalej. Oczywiście wcześniej logi jak Ci Panowie podpowiadają. Napisz co wyszło bo jestem ciekaw. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może kolega zapomniał dodać, że ma AJMa 4x4?

 

---------- Post added at 08:01 ---------- Previous post was at 07:54 ----------

 

inna sprawa, że skrzynia 6tka jest tak rozplanowana, żeby mieć niskie spalanie przy normalnych prędkościach podróżnych 120-130, natomiast Vmax będzie robiony najprawdopodobniej na 5tce, bo silnik na "6tce" nie ma już tyle momentu, żeby osiągnąć tyle, co na piątce (a piątka jest za krótka, żeby przekroczyć te 200 poniżej 5000obr/min i koło się zamyka :P), a Panowie mają fajną dyskusję o to kto ma dłuższego... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzwoniłem dzisiaj do Wojtanowicza i już wszystko wiem poprostu przy 196 km i 4,2 tyś obrotach na 5 biegu kończy się mapa która jest ori wgrana w kombi i nie ma mozliwosci zeby to auto poleciało więcej powiedzieli mi też ze jak na silnik któremu niedługo stuknie 300 tys przebiegu jest w swietnej kondycji Także temat uwarzam za zamkniety :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie "mapa się kończy", tylko krzywa mocy się "kończy..." :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moje zdanie wygląda nastepująco : passat to nie samochód sportowy nie ma się co oszukiwać jak ktoś chce zapierdzielać szybko to niech zmieni auto to jest przede wszystkim autko rodzinne , komfortowe.. moim zdaniem w polsce prędkość ponad 200 km/h mija się z celem ... nawet moim myśleniem : chce kupić audi S3 ale nie dlatego żeby lecieć nim 240km/h i się zabić tylko żeby czuć przyspieszenie i dużą moc pod nogą .. autko starczy bynajmniej jak dla mnie jak będzie dobrze przyspieszać do 140-150 wieksze predkości bynajmniej dla mnie są dośc ryzykowne na naszych drogach ... gdzie jedziesz ładną prostą drogą a za zakretem może być dzióra , że jak wjedzisz to koło urwiesz :)

a nigdy nie miałem samochodu który miał ponad 200 kucy wiec sobie na rok taki sprawie :) i chocbym miał wydawac całą wypłate na paliwo to i tak jestem w stanie to zrobić HEHEHE :)

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie dzwoniłem dzisiaj do Wojtanowicza i już wszystko wiem poprostu przy 196 km i 4,2 tyś obrotach na 5 biegu kończy się mapa która jest ori wgrana w kombi i nie ma mozliwosci zeby to auto poleciało więcej powiedzieli mi też ze jak na silnik któremu niedługo stuknie 300 tys przebiegu jest w swietnej kondycji Także temat uwarzam za zamkniety :)
Czyli wszystko jasne - najważniejsze że humor chłopakom dopisuje mimo takiej pogody !

Tylko ostrożnie kolego z tym testowaniem bo strach pomyśleć co będzie jak dociągniesz do 196 i mapa ci się skończy, na wszelki wypadek weź nawigacje gps .

Zmartwiłeś mnie tylko bo moj passek ma już 255 000km , eLTekiem jeszcze niedawno jechałem 170km\h ale ma dopiero niecałe 240 000km ......:dolamam

ps zanim zaczniesz walczyć z mapami miej pewność że trzyma serie

Edytowane przez misiek 528

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi prędkościami to różnie bywa. Żeby niewiele poprawić prędkość maksymalną moc trzeba zwiększyć znacznie. Przy dużych prędkościach opór powietrza rośnie dramatycznie. Nawet antena CB czy radiowa może spowodować zmniejszenie prędkości maksymalnej o kilka km/h. Do tego dołóż sobie mniejsze ciśnienie w oponach albo ich większa szerokość i już może być różnica kilkunastu km/h. Moim zdaniem masz wszystko w najlepszym porządku. Powiem Ci tak kolego. Ja po chipie mam prawie 164KM i prędkość jaką udało mi się uzyskać na raczej płaskiej drodze to 211km/h (zapis GPS) - licznik pokazywał prawie 220. Możliwe, że udałoby mi się więcej wycisnąć ale byłoby to może 1 lub 2 km/h. A jakbym odkręcił anteny to już w ogóle. ;-) Tylko po co? Ja zrobiłem to tylko raz z ciekawości bo nie miałem okazji wcześniej tego sprawdzić. Tak jak koledzy mówili- ważne jest przyspieszenie w zakresie do 140km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy 196 km

jak już piszesz jednostkami - napisz poprawnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
max prędkość w kombi to 196km/h

 

Panowie dzwoniłem dzisiaj do Wojtanowicza i już wszystko wiem poprostu przy 196 km i 4,2 tyś obrotach na 5 biegu kończy się mapa która jest ori wgrana w kombi i nie ma mozliwosci zeby to auto poleciało więcej

 

pisałem na samym początku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności