piotrg1991 Zgłoś #21 Napisano 9 Sierpnia 2014 A podał by mi ktoś nr ori tego silniczka? Bo ogólnie mam trzy do wymiany tylko nie chce kupić czegoś co nie pasuje, jeżeli nie bylo by to problemem to prosiłbym o nr tych sliniczków : v85 v68 v71 z góry dzięki mój Passat to b5fl 2003rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #22 Napisano 9 Sierpnia 2014 Bo ogólnie mam trzy do wymiany tylko nie chce kupić czegoś co nie pasuje Przecież on z założenia się nie psują. :hmm Wyczyść w nich bieżnię potencjometra i po temacie. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #23 Napisano 15 Sierpnia 2014 Witam W zeszłym tygodniu byliśmy u babci na mazurach. Jedno piwo i silniczek zregenerowany. Co ciekawe, górną śrubę, która najbardziej siedziała wykręciła moja żonka. Później musiałem zrobić adaptację przez VAG-COM i dzięki temu nie ma świstu przy obiegu zamkniętym oraz podmuchów powietrza przy 100km/h pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #24 Napisano 15 Sierpnia 2014 A nie macie jakiegoś manuala do naprawy takiego silniczka? Czym wyczyścić go w środku?? Wacikami??? Kurcze mam problem czy wymieniać czy rozkręcać i naprawiać Cena nowego silniczka dla mnie jest nie do ogarnięcia a w internecie nie wiadomo na co się trafi Poradźcie koledzy czym to czyścić i ogólnie na co zwracać uwagę?? Dodam że demontaż samych silniczków mnie nie przeraża tylko właśnie nie wiem jak są zbudowane w środku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #25 Napisano 15 Sierpnia 2014 Jak cos to ja mam silniczki od anglikow maja lapki odwrotnie ale srodki te same oddam za darmo komus w potrzebie,z tym ze ten silniczek od klapy obiegu w angliku jest zawsze inny ma inna kostke nie wiem wiec jak w srodku reszta silniczkow jest ta sama.A w srodku kosmosu nie ma rozkrec i sprawdz nic sie nie rozleci))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #26 Napisano 15 Sierpnia 2014 No to mnie uspokoiłeś dzięki wielkie w razie czego jakby mi nie poszło z moimi silniczkami to się odezwę do Ciebie i za dobrego czteropaka mi to wyślesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #27 Napisano 15 Sierpnia 2014 Spoko leza czekaja))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #28 Napisano 15 Sierpnia 2014 A nie macie jakiegoś manuala do naprawy takiego silniczka? http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-błąd-4F7-siłownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-błąd-4F7-siłownik-V68?p=804069&viewfull=1#post804069 Bieżni potencjometrów nie czyścimy acetonem, aplikujemy np. płyn "Kontakt PR" preparat regenerujący potencjometry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach