Arekr Zgłoś #61 Napisano 28 Grudnia 2015 w lanie mam wymianę licznika 1/2fis na full fis. Myślicie że ten kabelek staczy żeby porobić wsady?? http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-6-licznik-pin-immo-tacho-cd-i5173878325.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #62 Napisano 29 Grudnia 2015 Jak najbardzej tak ale nie potrzebuhesz do tego tak drogiego wsytarczy w wersji 1.4 ja kupowałem za 70 zeta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #63 Napisano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Do wymiany licznika, dopasowania, kluczyków , edycji wsadu eeprom licznika podświetlenia wskazówek ,uruchomienia powitania wystarczy zwykły najtańszy VAG KKL. Działa z vag k commander 1.4 i 2.5 oczywiście bez can. Obsługuje licznik (vdo) i sterownik silnika edc 15. Do VW b5 i b5 fl nie jest potrzebny typowy vag k can commander. Kabel działa też z Vageeprom programmer 1.19g. Edytowane 7 Stycznia 2016 przez Mario11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #64 Napisano 7 Stycznia 2016 Pewne info? Odczytam kklem eeprom licznika i ecu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #65 Napisano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Pewne info? Odczytam kklem eeprom licznika i ecu? Informacja pewna. Jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział na pewno. VAG kkl-em podejrzysz też niektóre silniki 2.0 t di np BMP, BKP przy pomocy VCDS lite 1.2 . Mkm lite 1.2 uruchomisz opuszczanie i podnoszenie szyb z pilota w b5 fl z modułem komfortu 1C0 xxx xxx. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Mario11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #66 Napisano 8 Stycznia 2016 Faktycznie commender odczytał eeprom licznika i ecu po kkl'u, pytanie czy zrobił to poprawnie i w całości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #67 Napisano 8 Stycznia 2016 Faktycznie commender odczytał eeprom licznika i ecu po kkl'u, pytanie czy zrobił to poprawnie i w całości... Jak licznik jest taki sam lub różni się nieznacznie +/- 10km to jest ok. Jak masz na liczniku jakąś kosmiczną cyfrę (1000000) to jest źle odczytany eeprom. Spróbuj jeszcze na Vag EEprom programer 1.19g też działa. Odczytuje eeprom licznika VDO i EEprom sterownika poduszek. Wiem ,bo jak sobie "odczytałem" z ciekawości wsad sterownika poduszek 6Q xxxxxxxx w B5 to musiałem szukać nowego wsadu ale z nowym czystym wsadem zadziałał z powrotem. Stan km w sterowniku Edc 15 PD jak nie był grzebany i zablokowany też odczyta. Powinno być +/- 5 % różnicy między licznikiem a ecu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #68 Napisano 8 Stycznia 2016 Przebieg tacho pokazuje jak na blacie, przebieg ecu pokazuje 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #69 Napisano 8 Stycznia 2016 Przebieg tacho pokazuje jak na blacie, przebieg ecu pokazuje 0 No to prawdopodobnie "grzebany". Nic nawet nie zmienisz t.j. nie zapiszesz zmian. Zostanie już "0" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #70 Napisano 8 Stycznia 2016 Tym sie nie przejmuje. Bardziej zastanawiam się, czy uda mi się używając commandera odczytać pin kupionego sterownika i potem zrobić adaptecje, ewentualnie wgrać eeprom na nowy ster z mojego ecu. Powinno to pyknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #71 Napisano 8 Stycznia 2016 Tym sie nie przejmuje. Bardziej zastanawiam się, czy uda mi się używając commandera odczytać pin kupionego sterownika i potem zrobić adaptecje, ewentualnie wgrać eeprom na nowy ster z mojego ecu. Powinno to pyknąć. Immobiliser jest w liczniku więc poszukaj na forum jak się robi adaptację nowego sterownika silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #72 Napisano 14 Stycznia 2016 Tym sie nie przejmuje. Bardziej zastanawiam się, czy uda mi się używając commandera odczytać pin kupionego sterownika i potem zrobić adaptecje, ewentualnie wgrać eeprom na nowy ster z mojego ecu. Powinno to pyknąć. Dla zainteresowanych: Udało mi się za pomocą interfejsu VIAKEN KKL USB i programu VAG CAN K COMMANDER odczytać eprom mojego ecu przez gniazdo OBD w samochodzie, następnie podpiąłem drugi zakupiony sterownik "na stole" i tym samym sposobem wgrałem eeprom z mojego ecu do nowego ecu. Wszystko działa, vin się zgadza, immo działa. Przebieg w moim jak i nowym ecu pokazywało 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #73 Napisano 16 Lutego 2016 Witam. Co sądzicie o takim kabelku? http://allegro.pl/show_item.php?item=5369471998&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 Chciałbym przyszłościowo się zabezpieczyć jak i głównie do paska jak w opisie obecnie:) Czy będzie mi ten kabelek bez problemowo chodził i ile będę w stanie nim zdziałać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach