Skocz do zawartości
przemo_2882

Szarpie, przerywa na gazie co to za objawy?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem otóż mój passat b5 3bg 2001r silnik 1.6 102 km sobie ze mnie żartuje dokładnie rok temu założyłem instalacje sekwencyjna KME mój błąd ale trudno do sedna.

Ostatnio wymieniłem listwę wtryskiwaczy bo się rozsypała założyli mi Valtek ale problem jest taki że jak odpalam silnik to kontrolki gazu na centralce się nie świecą muszę kilka razy zgasić silnik aby zaskoczyło bo czasem jak pojadę bez kontrolek to słychać jak elektrozawór prubuje się otworzyć ale nie może muszę wtedy szybko go zgasić bo strasznie przerywa.

Drugi problem to jak jadę ze stałą prędkością to przerywa raz na jakiś czas oraz jak zwalniam na biegu to dziwnie szarpie autem a jak wciskam pedał gazu to czuje jak zwalnia i po chwili dostaje kopa i idzie i to jest bardzo częsty objaw byłem już u kilku speców i nic, forum przeczytane od deski do deski, może ktoś zna jakiegoś speca od gazu w Częstochowie i okolicach oraz Radomsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być uszkodzony ten elektrozawór .Co do przerywania wlaśnie ten elektrozawór sie przycina i dlatego przerywa ci na lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i tak ale działo by się to za każdym razem jak przełącza na gaz ale to co się dzieje to jak by się zwieszał bo czasami kontrolki się świecą na przemian jak by był komputer podpięty a nie jest może sterownik jest walnięty nie wiem co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że masz problem ze sterownikiem lub elektrozaworem. Mogę dać namiar na super gazownika ale w okolicach Siedlec lub w Warszawie. Zawsze można zadzwonić i pogadać. Namiary na email

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę się tego tematu chwycić i sprawdzić, szkoda że nikt nie zna żadnych magików bliżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze przewody instalacji gazowej są dobrze przykręcone do akumulatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przewody są w porządku ale co z resztą to jeszcze nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wprawdzie nie w tym modelu,ale miałem identyczny problem.Pomogła wymiana sterownika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wszystkich przemyśleniach i sprawdzeniu już prawie wszystkiego to rzeczywiście musi być sterownik teraz tylko muszę znaleźć magika od gazu co to zrobi bo ci co zakładali twierdzą że wszystko jest w porządku a nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przemo_2882,sprawdz mocowania przewodow do wtryskiwaczy,zobacz czy nie sa pozaginane.Jakie wtryski ci zalozyli(srednica)??Poczytaj troche na lpg forum,od lat pisza tam ze wszystko lepsze od valtekow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

regulacja gazu I gen.. z centralka i bez reduktory brc at90e i lovato

 

pierwsza czynnosc:

-sprawdzic stan swiec (szczelina 0,6mm) swiece nie moga byc wadliwe

-sprawdzic kopulke czy, styki nie sa upalone i czy palec tak samo..

-sprawdzic stan oleju

-sprawdzis przewody WN

-sprawdzic stan cieczy chlodzacej...

-sprawdzic stan szczelnosci filtra lub jego dolotu (wzrokowo)

 

 

po tych niezbednych czynnosciach jestesmy pewni ze uklad zaplonowy i reszta sa sprawne..

 

 

po odpaleniu silnika na benzynie czekamy az temp dojdzie do tego stopnia ze samochod wylaczy ssanie...

odlaczmy silniczek krokowy ( Samochod musi miec wolne obroty)

 

srube na wezu odkrecamy o jakies 4 pelne obroty...

 

i tu byl koniec przygotowania, czas na regulacje ...

 

regulacja dla : brc at90e

 

mosiezna srubke dokrecic palcami do konca tylko nie za mocno !

srube na imbus odkreccic jakies 4 pelne obroty

 

przelanczamy na gaz/......

 

samochod moze nie rowno pracowac na lpg wiec sruba na imbus ustawiamy obroty tak zeby chodzil rowno pozniej ta srube dokrecamy co jakies 5 s az samochod zacznie nam gasnac, gdy samochod zgasnie dokrecic jeszcze 1/4 obrotu... czas na srube ktora zakrecilismy palcami...;

a wiec odkrecamy ja o jakies 5 obrotow... odpalamy silnik i dokrecamy ta srubke az uzyskamy kolo 900 obr/min na obrotomierzu lub robimy to na wyczucie...

 

ustawienie parownika mamy za soba,..

 

 

teraz zostala nam tylko sruba na wezu...

 

blokujemy przepustnice na srednich obrotacch ok 2 tys/min...

 

powoli dokrecamy srube az bedzie slychac ze samochod dostaje za malo gazu i szarpie , w tym momecie dalej nie zakrecamy....

nalepiej wtedy od tego momentu odkrecic srube o 0,5 obrotu do jednego.. ( zalecana skala na zakreconej srubie, odkrecic od 0.75 do 2 obrotow)'

 

sprawdzamy czy auto ma dosyc dobre spalanie wciskajac pedal energicznie do konca , jesli nic nie przerywa to jest koniec regulacji a jesli ma dziure w mocy probowac odkrecac co 0.25 obrotu i za kazdym razem sprawdzic czy nie ma dziury...

 

 

podlaczamy krokowke...

 

 

 

najepiej przetestowac na benzynie szybki start od 0-do -60 z uzyciem biegow 1-2-3..... pozniej przelanczamy na lpg i robimy to samo , jesli nie ma dziury w mocy to ok jesli jest to trzeba jeszcze pobrobowac odkrecic o jakies 0,25 obrotu i testowac...

 

taka regulacja nie zajmie wiecej niz 30 min

 

 

parownik lovato..

 

 

z tym jest podobnie jak z brc tylko mala wkrecana srubke wkrecic i wykrecic o dwa obroty.. a duza plastkowa wyregulowac obroty reszta tak samo jak w brc...

 

 

gwarantuje ze wasze auto poprawi osiagi i nie bedzie tak duzo pochlanialo gazu...

 

 

jestem zawodowym gazownikiem i takie instalacje zakladam w 3 godz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przełączeniu towarzyszy sygnał taki jak przy braku gazu w zbiorniku, to powodem tego zjawiska może być niedroźność któregoś z elementów instalacji LPG lub uszkodzenie czujnika ciśnienia gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej odpowiedz bledna, pała z odpowiedzi... sprawdz swiece( przerwe) i czy masz dobrze wyregulowana srube to oznaki braku gazu.. mialem ten przypadek wczoraj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
raczej odpowiedz bledna, pała z odpowiedzi... sprawdz swiece( przerwe) i czy masz dobrze wyregulowana srube to oznaki braku gazu.. mialem ten przypadek wczoraj

Sam żeś "pała",czytaj dokładnie jeżeli chcesz odświeżać kotlety.To jest sekwencja nie jakaś tam "śruba".

Edytowane przez karol27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności