Skocz do zawartości

jaroB3

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jaroB3

  • Urodziny 08.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    jaro
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    konin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. raczej odpowiedz bledna, pała z odpowiedzi... sprawdz swiece( przerwe) i czy masz dobrze wyregulowana srube to oznaki braku gazu.. mialem ten przypadek wczoraj
  2. regulacja gazu I gen.. z centralka i bez reduktory brc at90e i lovato pierwsza czynnosc: -sprawdzic stan swiec (szczelina 0,6mm) swiece nie moga byc wadliwe -sprawdzic kopulke czy, styki nie sa upalone i czy palec tak samo.. -sprawdzic stan oleju -sprawdzis przewody WN -sprawdzic stan cieczy chlodzacej... -sprawdzic stan szczelnosci filtra lub jego dolotu (wzrokowo) po tych niezbednych czynnosciach jestesmy pewni ze uklad zaplonowy i reszta sa sprawne.. po odpaleniu silnika na benzynie czekamy az temp dojdzie do tego stopnia ze samochod wylaczy ssanie... odlaczmy silniczek krokowy ( Samochod musi miec wolne obroty) srube na wezu odkrecamy o jakies 4 pelne obroty... i tu byl koniec przygotowania, czas na regulacje ... regulacja dla : brc at90e mosiezna srubke dokrecic palcami do konca tylko nie za mocno ! srube na imbus odkreccic jakies 4 pelne obroty przelanczamy na gaz/...... samochod moze nie rowno pracowac na lpg wiec sruba na imbus ustawiamy obroty tak zeby chodzil rowno pozniej ta srube dokrecamy co jakies 5 s az samochod zacznie nam gasnac, gdy samochod zgasnie dokrecic jeszcze 1/4 obrotu... czas na srube ktora zakrecilismy palcami...; a wiec odkrecamy ja o jakies 5 obrotow... odpalamy silnik i dokrecamy ta srubke az uzyskamy kolo 900 obr/min na obrotomierzu lub robimy to na wyczucie... ustawienie parownika mamy za soba,.. teraz zostala nam tylko sruba na wezu... blokujemy przepustnice na srednich obrotacch ok 2 tys/min... powoli dokrecamy srube az bedzie slychac ze samochod dostaje za malo gazu i szarpie , w tym momecie dalej nie zakrecamy.... nalepiej wtedy od tego momentu odkrecic srube o 0,5 obrotu do jednego.. ( zalecana skala na zakreconej srubie, odkrecic od 0.75 do 2 obrotow)' sprawdzamy czy auto ma dosyc dobre spalanie wciskajac pedal energicznie do konca , jesli nic nie przerywa to jest koniec regulacji a jesli ma dziure w mocy probowac odkrecac co 0.25 obrotu i za kazdym razem sprawdzic czy nie ma dziury... podlaczamy krokowke... najepiej przetestowac na benzynie szybki start od 0-do -60 z uzyciem biegow 1-2-3..... pozniej przelanczamy na lpg i robimy to samo , jesli nie ma dziury w mocy to ok jesli jest to trzeba jeszcze pobrobowac odkrecic o jakies 0,25 obrotu i testowac... taka regulacja nie zajmie wiecej niz 30 min parownik lovato.. z tym jest podobnie jak z brc tylko mala wkrecana srubke wkrecic i wykrecic o dwa obroty.. a duza plastkowa wyregulowac obroty reszta tak samo jak w brc... gwarantuje ze wasze auto poprawi osiagi i nie bedzie tak duzo pochlanialo gazu... jestem zawodowym gazownikiem i takie instalacje zakladam w 3 godz
  3. regulacja gazu I gen.. z centralka i bez reduktory brc at90e i lovato pierwsza czynnosc: -sprawdzic stan swiec (szczelina 0,6mm) swiece nie moga byc wadliwe -sprawdzic kopulke czy, styki nie sa upalone i czy palec tak samo.. -sprawdzic stan oleju -sprawdzis przewody WN -sprawdzic stan cieczy chlodzacej... -sprawdzic stan szczelnosci filtra lub jego dolotu (wzrokowo) po tych niezbednych czynnosciach jestesmy pewni ze uklad zaplonowy i reszta sa sprawne.. po odpaleniu silnika na benzynie czekamy az temp dojdzie do tego stopnia ze samochod wylaczy ssanie... odlaczmy silniczek krokowy ( Samochod musi miec wolne obroty) srube na wezu odkrecamy o jakies 4 pelne obroty... i tu byl koniec przygotowania, czas na regulacje ... regulacja dla : brc at90e mosiezna srubke dokrecic palcami do konca tylko nie za mocno ! srube na imbus odkreccic jakies 4 pelne obroty przelanczamy na gaz/...... samochod moze nie rowno pracowac na lpg wiec sruba na imbus ustawiamy obroty tak zeby chodzil rowno pozniej ta srube dokrecamy co jakies 5 s az samochod zacznie nam gasnac, gdy samochod zgasnie dokrecic jeszcze 1/4 obrotu... czas na srube ktora zakrecilismy palcami...; a wiec odkrecamy ja o jakies 5 obrotow... odpalamy silnik i dokrecamy ta srubke az uzyskamy kolo 900 obr/min na obrotomierzu lub robimy to na wyczucie... ustawienie parownika mamy za soba,.. teraz zostala nam tylko sruba na wezu... blokujemy przepustnice na srednich obrotacch ok 2 tys/min... powoli dokrecamy srube az bedzie slychac ze samochod dostaje za malo gazu i szarpie , w tym momecie dalej nie zakrecamy.... nalepiej wtedy od tego momentu odkrecic srube o 0,5 obrotu do jednego.. ( zalecana skala na zakreconej srubie, odkrecic od 0.75 do 2 obrotow)' sprawdzamy czy auto ma dosyc dobre spalanie wciskajac pedal energicznie do konca , jesli nic nie przerywa to jest koniec regulacji a jesli ma dziure w mocy probowac odkrecac co 0.25 obrotu i za kazdym razem sprawdzic czy nie ma dziury... podlaczamy krokowke... najepiej przetestowac na benzynie szybki start od 0-do -60 z uzyciem biegow 1-2-3..... pozniej przelanczamy na lpg i robimy to samo , jesli nie ma dziury w mocy to ok jesli jest to trzeba jeszcze pobrobowac odkrecic o jakies 0,25 obrotu i testowac... taka regulacja nie zajmie wiecej niz 30 min parownik lovato.. z tym jest podobnie jak z brc tylko mala wkrecana srubke wkrecic i wykrecic o dwa obroty.. a duza plastkowa wyregulowac obroty reszta tak samo jak w brc... gwarantuje ze wasze auto poprawi osiagi i nie bedzie tak duzo pochlanialo gazu... jestem zawodowym gazownikiem i takie instalacje zakladam w 3 godz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności