Blanko Zgłoś #41 Napisano 23 Sierpnia 2010 moze ktos wstawic jakis obrazek rozkladem i z nr tych wezy bo ich tam kilka jest i juz nie wiem ktory mam zamowic... chodzi mi o ten waz ktory idzie od turbo do IC. czyli 1 guma od turbo ta gdzie z turbo jest dmuchane gorace powietrze w strone chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #42 Napisano 23 Sierpnia 2010 moze ktos wstawic jakis obrazek rozkladem i z nr tych wezy bo ich tam kilka jest i juz nie wiem ktory mam zamowic... chodzi mi o ten waz ktory idzie od turbo do IC. czyli 1 guma od turbo ta gdzie z turbo jest dmuchane gorace powietrze w strone chlodnicy Piotrek tam nie ma wielkiej filozofii. Jeśli jest to pierwszy wąż od turbo to tak jak pisali koledzy wcześniej jest on w kształcie litery S innego podobnego nie ma. Też przerabiałem jakiś czas temu ten tema u siebie. P.S. Jak masz suszarkę BRD to pewnie też nie masz tych metalowych króćców na końcach z oringami tylko na opaskę połączone z kwasem do FMIC'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adib5fl Zgłoś #43 Napisano 24 Sierpnia 2010 Witam! Podepnę się do tematu,gdyż też mam podobny problem z moim passacikiem,a mianowicie syczy mi bardzo głośno przy przyśpieszaniu(gdy włączy się turbo) ,a do tego zostawia CHMURĘ czarnego dymu. Spadku mocy nie odczuwam,gdyż autko ma tak od zakupu ale autko pali mi ok 8l w jezdzie spokojnej mieszanej(w mieście bez korków),czy to również może być ten wąż ,o którym mowa w temacie? Jak się dostać do tego węża? Chciałbym to zrobić szybko,gdyż autko jest mi potrzebne na codzien. z góry dzięki za pomoc;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psychol Zgłoś #44 Napisano 25 Sierpnia 2010 początek postu urodzinowego Sorry za OT ale nie mogę się powstrzymać. Pasażerom w mojej AHL-ce też syczało z tyłu przy przyspieszaniu, wystarczyło szyby domknąć ;P pozdr koniec postu urodzinowego ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adib5fl Zgłoś #45 Napisano 26 Sierpnia 2010 (edytowane) początek postu urodzinowego Sorry za OT ale nie mogę się powstrzymać. Pasażerom w mojej AHL-ce też syczało z tyłu przy przyspieszaniu, wystarczyło szyby domknąć ;P pozdr koniec postu urodzinowego ;p No to kolega wniósł wiele do tematu-widać ,że Twoja poziom intelektualny i wiedza na tematy motoryzacyjne jest taka,jak Twój post. A login sobie przypasowałeś napewno z życia codziennego. A odnosząć się do Twojego komentarza to powiem Ci tyle: W TWOIM AUCIE(101KM) JEDYNE CO MOŻE SYCZEĆ TO WIATR I JAK TO DOBRZE ZAZNACZYŁEŚ PRZY OTWARTYM OKNIE! Dlatego też uważam,że nie wiesz nawet,jak brzmi owy syk i o czym mowa w tym temacie. Powodzenia ze swoją zabójczo mocną "AHL-ką" Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez Adib5fl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość M@riusz Zgłoś #46 Napisano 16 Maja 2012 Witam widzę że ten problem z syczeniem w aucie to nie tylko u mnie... ja zauważyłem to wczoraj jadąc autkiem wolno 1, 2, 3... bez włączonego jeszcze grania nagle coś zaczelo syczeć... trochę mina mi zrzedła jak to usłyszałem domyślam się ze to samo co u innych , bo wszytko by sie zgadzało... - silnik zamulony - syczenie na dobrze rozgrzanym aucie ( 90 stopni ) bez rozgrzanego także ale juz ciszej - po przejechaniu 130 km spaliło mi 1/4 baku - co do kopcenia to nie wiem nie zauważyłem ale dziwi mnie to i tu moje pytanie - czy to napewno jakiś waż od turbiny, bo jadać i trzymając prosto kierownice jest syczenie ale jeżeli już wykonuje jakiś manewr albo wchodzę lekko w zakręt syczenie ustaje :confused: po wykonaniu manewru, wyprostowaniu kierownicy i jeździe na wprost znowu to jest .... czy to może nie jest problem z pompą od wspomagania... ( wymieniona jakiś miesiąc temu ) czekam na jakieś info od Was pozdro Witam, czy ktoś zna rozwiązanie problemu opisanego przez użytkownika "grzesiekbe" ? Mam dosłownie te same objawy i dźwięk na pewno dochodzi z maglownicy, wymieniłem już pompę oraz maglownice, co prawda używana ale nie wierze w to by miała ten sam problem co moja. układ zalany Mobil ATF odpowietrzony prawidłowo... Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papug013 Zgłoś #47 Napisano 13 Marca 2014 umnie waż w krztałcie ski pierwszy idąc od turbiny. orginal 470 ;d zamienik 151 zł cena orginalu to kosmos cennik na dzien 11.03.2014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba.mak1 Zgłoś #48 Napisano 19 Sierpnia 2014 umnie waż w krztałcie ski pierwszy idąc od turbiny. orginal 470 ;d zamienik 151 zł cena orginalu to kosmos cennik na dzien 11.03.2014 w nomie 2 w Katowicach 480 zł a możesz kolego dać namiar na zamiennik za 151 zł gdzie kopiłeś? i jak z jakością? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #49 Napisano 19 Sierpnia 2014 w nomie 2 w Katowicach 480 zł a możesz kolego dać namiar na zamiennik za 151 zł gdzie kopiłeś? i jak z jakością? alledrogo, używkę można w podobnych $$ znaleźć ale musisz patrzeć na zęby aby nie były wytarte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba.mak1 Zgłoś #50 Napisano 19 Sierpnia 2014 a czy ktoś jest wstanie powiedzieć czym się różnią rury o numerach: 3B0 145 834N od 3B0 145 828 G? Bo u siebie mam 3B0 145 828 G z znalazłem 3B0 145 834N oryginał za 269 zł ale nie wiem czy będzie pasował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilson_92 Zgłoś #51 Napisano 3 Listopada 2015 Witam. Od niedawna zaczęło się coś dziać też w moim AVF. Podczas przyspieszania słychać takie syczenie, dmuchanie... Nie jak wcześniej któryś kolega pisał ze w zakresie jakichś obrotów. U mnie raczej odkąd załączy sie turbina tak już do końca słychać... Na biegu jałowym przy gazowaniu nie do znalezienia (w ogóle tego nie słychać). Proszę o pomoc mądrzejszych i pozdrawiam serdecznie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo Zgłoś #52 Napisano 3 Listopada 2015 Prawdopodobnie masz dziurę w dolocie, jeśli posiadasz vaga zrób loga dynamicznego 03,11 a powiem ci na 100% czy masz szczelny dolot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilson_92 Zgłoś #53 Napisano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Dla potomnych. Do wymiany miałem wąż wychodzacy z turbiny. Wszystko jest juz w porzadku. Rowniez nie zauwazam przelaczania w stan awaryjny co juz od dawna przysparzalo klopotow. Mysle ze nieszczelnosc byla niewielka i przez to w pewnym zakresie przechodzil mi w tryb awaryjny, natomiast kiedy zrobiła sie juz konkretna dziura w wezu to wowczas o mocy nie bylo mowy, a i wiadomo skad syczenie. W intercarsie taki waz kosztowal w przypadku mojego avfa ~235zl jezeli dobrze pamietam. Bylo kilka wariantow, lecz niestety do tego silnika byl ten najdrozszy. Przynajmniej tak powiedzial pan sprzedawca. Edytowane 14 Grudnia 2015 przez kamilson_92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal86 Zgłoś #54 Napisano 1 Sierpnia 2016 Witam Mialem to.samo w pasku 1.9 115km wymienilem ic bo myslalem ze dziurawy ale dalej to samo okazalo sie ze dziurawy byl waz w krztalcie litery S pod zderzakiem od strony pasazera kupilem na allegro taki waz zamiennik 45zl +przesylka i pasek smiga jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a.kosa Zgłoś #55 Napisano 19 Października 2017 u mnie przyczyną syczenia i spadku mocy była taka guma: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #56 Napisano 25 Listopada 2017 Witam. Mam podobny problem, passat syczy od 1800 obr, kopci mocniej, ale spadku mocy nie zauważyłem. Jedynie jak powoli przyspieszam to przy 2000 obr jest lekkie szarpniecie. W którym miejscu może być dziura? Od filtra do turbo czy od turbo do egr? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #57 Napisano 25 Listopada 2017 2 godziny temu, Sebax88x napisał: Witam. Mam podobny problem, passat syczy od 1800 obr, kopci mocniej, ale spadku mocy nie zauważyłem. Jedynie jak powoli przyspieszam to przy 2000 obr jest lekkie szarpniecie. W którym miejscu może być dziura? Od filtra do turbo czy od turbo do egr? Pozdrawiam Mi to wskazuje na moment kiedy turbina się wkręca. Otwórz maskę i niech ktoś Ci gazuje, zobacz co się wtedy dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #58 Napisano 25 Listopada 2017 Godzinę temu, jerzalke napisał: Mi to wskazuje na moment kiedy turbina się wkręca. Otwórz maskę i niech ktoś Ci gazuje, zobacz co się wtedy dzieje. No właśnie nie słychać na postoju, nawet jak ktoś gazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #59 Napisano 26 Listopada 2017 U mnie jest tak że auto nie kopci, słychać świst od około 1800 gdzie turbo zaczyna dmuchać, mocy raczej nie straciło, na postoju do 3 tysięcy kręcone i cisza. Nawet jak się depnie pełen gaz do 3 tyś, a świst jest przy dynamicznym przyspieszaniu, jadac spokojnie jest lekko slyszalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #60 Napisano 8 Grudnia 2017 Byłem u mechanika, stwierdził że na łączeniach rur przy intercoolerze ucieka powietrze. Prawie na kazdym laczeniu byl luz. No to wczoraj wziąłem się za naprawę. Użyłem do tego taśmy samowulkanizacyjnej. Wyciągnąłem każda rurę, wyczyscilem na laczeniach z oleju i syfu. Uszczelki okleilem w koło ta taśma. Luzu nie ma, rury trzymają się. Ale coś mnie wzięło żeby jeszcze usunąć luz na rurze od turbo do tej stalowej rury pod zderzakiem. No i znalazła się dziura, a nawet nazwałbym to pęknięciem. Ze względu na brak nowej rury, użyłem taśmy samowulkanizujacej. Owinalem mocno, jakieś 20 razy, po czym owinalem to jeszcze taśma naprawcza. Efekt? Pasiu nie syczy, nie kopci i znowu lata jak szalony. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach