przemas32 Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2006 Od dwoch dni zauwazylem ze przy przyspieszaniu sluchac glosnie syczenie w zakresie obrotow 1800/min do 2500/min, tak jakby powietrze pod duzym cisnieniem uchodzilo. Dzieje sie tak tylko przy przyspieszaniu, przy normalnej jezdzie tego nie slychac. Zadnego spadku mocu nie zauwazylem. Pod komputer jeszcze nie podpinalem (zauwazone w piatek wieczorem - a jak wiadomo weekend). Serwis VW to przynajmniej 1 tydzien czekania w moim rejonie. Co to moze byc? Czy spotkal sie ktos z czyms takim? I drugie pytanie czy wystarczy nabyc jakis interfejs diagnostyczny dostepny na allegro, np http://moto.allegro.pl/item133968388_sam_zdiagnozuj_swoje_auto_vw_audi_seat_skoda.html czy konieczny do tego jest jeszcze konieczny jakis dodatkowy program? A moze polecacie inny interfejs? Auto mam od 5 miesiecy i jak narazie zrobilem nim okolo 11 kkm bez zadnych problemow. Podstawowa wiedze techniczna posiadam. Dotychczas jezdzilem japoncem (od nowosci), gdzie pod maske prawie wogole sie nie zaglada i leje sie tylko benzynke. Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2006 Pewnie spadł ci przewód zasysający powietrze do turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2006 Pewnie spadł ci przewód zasysający powietrze do turbiny Może być tak jak tu kolega napisał. Gdzieś jest dziura w rurze dolotowej za przepływomierzem a przed turbosprężarką. Warto jeszcze zaobserwować czy auto nie poddymia. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2006 Przewody sprawdzone i faktycznie pekniety jest przewod doprowadzajacy z intercoolera do turbiny, przed sama turbina (3B0 145 828 - w ksztalcie litery S). Niestety zaden sklep u mnie w okolicy nie ma tego na stanie. Powiedzieli zeby szukac w ASO. Zauwazalny jest spadek mocy na trasie i mocne dymienie przy przyspieszaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2006 A nie przypadkiem numer części 3B0 145 828 G ??? Koszt w ASO niestety 346zł za ten kawałek węża. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ddisel Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2006 właśnie przerabiałem ten sam problem jeszcze miałem w wawie problem z kupieniem, doiero znajomy mi załatwił z mechanikiem rozmawiałem że to częsta przypadłość w tym modelu, dwa tyg. wcześniej wymieniał to samo w inny samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2006 A nie przypadkiem numer części 3B0 145 828 G ???Koszt w ASO niestety 346zł za ten kawałek węża. HHA Numer sie zgadza, ale bez "G" Z ta cena to chyba troche przesadzaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #8 Napisano 24 Października 2006 Napisałem to "G" bo podanego przez Ciebie numeru części nie ma w katalogu producenta HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #9 Napisano 24 Października 2006 Na czesci byl numer bez "G", ale mozliwe. Jutro bede dzwonil do ASO i zobacza jak maja to moze wezme (chociaz cena kosmiczna), a jak nie, to w sobote trzeba bedzie poszukac uzywki na gieldzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #10 Napisano 24 Października 2006 Ale ten wąż jest gumowy więc może jakimś sposobem da się go zawulkanizować. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2006 Hmmm. Gumowy na siatce. Łatka na goraco? Chociaz nie wiem. Pekniecie jest wzdluzne o dlugosci okolo 6 cm przy mocowaniu do turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #12 Napisano 24 Października 2006 ja na twoim miejscu szukał bym na allegro, a jak tam nie znajdziesz takiego wężyka to dzwoń do ludzi którzy sprzedają podobne częśći, bo często ci ludzie nie wystawiają wszystkich pierdólek co mają na stanie ja tak kupiłem parę fajnych (przydatnych mi, a niezauważalnych) częśći Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #13 Napisano 25 Października 2006 A nie przypadkiem numer części 3B0 145 828 G ???Koszt w ASO niestety 346zł za ten kawałek węża. HHA W ASO w Lubinie za ten wezyk wolaja 323,- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #14 Napisano 25 Października 2006 Wszystko zależy od tego jakie ASO stosuje przeliczniki bo u jednych 1 Euro liczą po 4,31zł a w innych 1 Euro jest już liczone po 4,62zł. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marena Zgłoś #15 Napisano 26 Października 2006 Witam ja przez to przeszedłem Hani dobrze mówi 3B0 145 828 G taki jest nr katalogowy cena 306,89zł ,zobacz także ten krótszy z drugiej strony także może być padnięty nr katalogowy 3B0 145 832AC cena 145,74 zł .Obiawy całkowity spadek mocy po rozpędzeniu na 5 max 110 km/h za samochodem chmura czarnego dymu,całkowity koszt diagnoza części naprawa 701,51 zł samochód stał w ASO dwa dni musieli to sprowadzić,dane z 05.10.2006 .POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tobiasz Zgłoś #16 Napisano 26 Października 2006 Witam! Mam problem z tym samym wężem. To już plaga. Problem w tym, że serwis twierdzi że ten wąż to numer 3B0 145 828 F a ten który mam zamontowany w aucie to 3B0 145 834. Czy to jakieś zamienniki? Mam do wymiany wąż o takim numerze jak ten zamontowany dotychczas (z końcóką 834), ale nie jestem już teraz pewien czy będzie pasował. Możecie coś podpowiedzieć? Mam jeszcze pytanie o wymianę tego węża. Czy wymiana polega na zdjęciu sprężynującej opaski, wyciągnięciu węża, założeniu nowego i zalożeniu opaski? Czy może jest tam jakaś pułapka i potrzebne jest "know how"? Serwis woła za wymianę 120 zeta (sądząc po cenie - roboty na 15 minut bo gdyby było więcej to wołaliby od razu 500), a wąż nie jest trudno dostępny i mogę go wymienić sam . Tylko czy nie ma tam czegoś o czym należałoby wiedzieć? Z gory dzięki za pomoc. Tobiasz PS Jeśli do sprawdzenia numerów byłoby to potrzebne to mam silnik AWX (96 kW) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marena Zgłoś #17 Napisano 26 Października 2006 Auto masz takie same jak moje a numery które wpisałem są z faktury. Naprawa polega na tym jak napisałeś,ja robiłem w ASO bo jak już porozkręcali no to niech zostanie ale źle zrobiłem to jest tak jak się ma miękkie serce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tobiasz Zgłoś #18 Napisano 26 Października 2006 Dzięki za szybką odpowiedź. Idę dzisiaj do garażu, wyciągnę stary wąż i porównam. Jak będą takie same to wkładam bez względu na numer. Mam jeszcze jedno pytanie: w poprzedniej wiadomości napisałeś "zobacz także ten krótszy z drugiej strony". O który ci chodziło? Ja ciągle mówię o wężu umieszczonym po prawej stronie auta, na dole, tuż za zderzakiem. Wąż ten jest widoczny po zdjęciu nadkola. Który to jest "ten drugi" wąż wg ciebie. Tobiasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marena Zgłoś #19 Napisano 26 Października 2006 Ten po lewej stronie jest o połowę krótszy o kącie ok 90 i ma szerszy wlot 3B0 145 832AC. Ja miałem uszkodzone oba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tobiasz Zgłoś #20 Napisano 26 Października 2006 Nie, u mnie syczy z prawej strony auta. Myślałem że jest tam jeszcze inny wąż którego nie zauważyłem. Dam znać jak mi poszło. Tobiasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach