Skocz do zawartości
mielniq

VAG K+CAN-em nie moge odczytać pamięci licznika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam kłopot z połączeniem sie z licznikiem. Zakupiłem interfejs VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 (china), skorygowałem tym kabelkiem przebiek w sterowniku silnika bezproblemowo, natomiast nie moge tego zrobić w liczniku, tzn. jest połączenie i transfer danych(przynajmniej taki mam komunikat) więc czekam 5, 10, 15 min i nic...!! gdy wybiore np Audi trwa to kilka sekund i jest ok. tzn pokazuje jakis obłednie odbiegający od rzeczywistości stan licznika(nie próbowałem korygować, bo ponoć można coś uszkodzić ). Zmniejszyłem transfer na 524, opóźnienie na 1 itd... ciągle to samo, Próbowałem na vista i xp. może ktoś mi poradzi co mam zrobić...auto to passat 2000r 1,9tdi....

dzięki.pozdr.

 

sipowitz: ORTOGRAFIA!!!

Edytowane przez sipowitz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co chcesz korygować??? byc może uszkodzona jest pamięć po nieudolnej korekcji...(?) :D:D jaki dokladnie licznik- nr licznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co chcesz korygować??? byc może uszkodzona jest pamięć po nieudolnej korekcji...(?) :D:D jaki dokladnie licznik- nr licznika?

 

 

..bo u mnie wysokość ubezpieczenia jest uzależniona od stanu licznika... a czy można jakoś sprawdzić czy pamięc jest uszkodzona, a jeśli tak to czy i ew.jak można to naprawić??

co do licznika to z Polskiego Vag-a zczytałem coś takiego:

nr. identyf. łB0920822A KOMBI+WEGFAHRS. BOO V20

kodowanie programowe 5145

WSC warsztatu 0

 

a ze sterownika magistrali Can:

1314 sterownik silnika

magistrala Can brak sygnału- błąd sporadyczny

1044 moduł sterujący błednie zaprogramowany

brak osprzętu/nie związany ze sprzętem

 

sterownik magistrali Can nr. identyf.6N0909901 Gateway K<->Can 0001

kodowanie programowe 4

wsc wrsztatu 5314

Edytowane przez mielniq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

reset ecu/tacho poprzez program albo odlaczenie aku powinno pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ze china powinna miec wymaczonego antyvira....no i mozesz zmienic jeszcze w menadzerze urzadzen stop bits i tu zalezy ile masz ale mozesz zrobic od1do16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
reset ecu/tacho poprzez program

 

odłączenie akumulatora nie pomaga, resetu nie mogę zrobic - wyskakuje mi komunikat że to tylko dla VDO, a ja mam BOO...:-( tak mi przynajmiej pokazuje program. Antywira też wyłączam, stop bits mam na 1. A jeśli jest BOO to co wybrać z commandera, i czy wogóle da sie to zrobić tym programem, a jeśli nie to jakiego programu/interfejsu do tego użyć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne :zeco

powinno pójść jeśli masz 1,4 czajna :P

stery załadowane są ok ??

auto z podpisu ??

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam 1,4 czajna, sterowniki są ok, auto jak z opisu... program łączy sie z licznikiem i trwa transfer danych, ale czekam 10 min i nic, czy to możliwe aby mogło to trwać tak długo, albo nawet dłużej? Co powinienem wybrać z commandera do mojego licznika z BOO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to możliwe aby mogło to trwać tak długo
ciężko mi teraz z pamięci, ale tak koło dwóch minut jak nie lepiej to na bank...

edit://

mam IBM T30, jest przeznaczony tylko do "kabelków", nic więcej, jak dotąd nigdy nie miałem z niczym problemów, system XP, na stałe podłączony do sieci.

pozdr

Edytowane przez makeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoj samochod nie obsluguje pelnego Canu.Licznik zrobisz tym kabelkiem tylko po lini K-Line.W opcjach zaznacz KKL i powinno pojsc.Jak nie pojdzie to musisz zainstalowac program w wersji 1.2 i tam jest ta opcja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co powinienem wybrać z commandera do mojego licznika z BOO?

 

BOO jest to licznik boscha, ale powinno podziałać nawet z MM wiec spróbuj albo MM albo bosch, ale wątpię abyś cokolwiek zdziałał tym kabelkiem i oprogramowaniem. Jak okropnie Ci zależy to wylutuj pamiec, zbuduj prosty programator, odczytaj zawartosc, zmien przebieg, wgraj na nowo do pamięci, wlutuj z powrotem pamieć i powinno działac :D

 

Twoj samochod nie obsluguje pelnego Canu.Licznik zrobisz tym kabelkiem tylko po lini K-Line.W opcjach zaznacz KKL i powinno pojsc.Jak nie pojdzie to musisz zainstalowac program w wersji 1.2 i tam jest ta opcja

 

mniemam że kolega sie łączy przez k-line bo jakby próbował przez CAN to po 2 sekundach mialby odpowiedz ze niemozna się połączyć ze sterownikiem.

Edytowane przez rosiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.Jak nie pojdzie to musisz zainstalowac program w wersji 1.2
1,4 ma opcję kkl, musi pójść !

boo, to bosch, tak jak pisał kolega wyżej.

le wątpię abyś cokolwiek zdziałał tym kabelkiem

hehe... idzie i to bez problemu, chyba, że kabelek, źle zpreparowany :D

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hehe... idzie i to bez problemu, chyba, że kabelek, źle zpreparowany

Pozdrawiam

 

no ja próbowałem z dwoma MM i nie poszło ale nie zależało mi na tym i nie szukałem przyczyny.

 

moze jeszcze takie coś ze czasami potrzeba połączyć styki 4 i 5 we wtyku obd2. czasem w B5 przed 2000 r nie chciało mi łączyć z niektórymi sterownikami bez tej zworki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, takie pytanie: czy vag k+can commanderem 2.5 podniosę obroty silnika w passacie b6 2.0 tdi (BMP lub BMR)?Jeśli tak, to proszę o pomoc.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, takie pytanie: czy vag k+can commanderem 2.5 podniosę obroty silnika w passacie b6 2.0 tdi (BMP lub BMR)?Jeśli tak, to proszę o pomoc.

pozdrawiam

 

Witam.

odpowiedź brzmi : Nie

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu otrzymałem odpowiedz od sprzedacy, u którego zakupiłem interfejs :"VAG K+CAN COMMANDER niestety nie obsluguje licznikow BOO. Do tego potrzebny bedzie VAG TACHO 2.5, ale on z kolei nie koryguje przebiegu w silniku. Ze wzgledu na duza roznorodnosc sterownikow stosowanych w licznikach nie zawsze da sie zastosowac jeden uniwersalny interfejs do wszystkiego". Czy zgodźićie się z tym, i czy napewno Vag Tacho pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do tego potrzebny bedzie VAG TACHO 2.5, ale on z kolei nie koryguje przebiegu w silniku.

co za problem. commanderem skoryguj w sterowniku silnika a vag-tacho w liczniku. ale miej na uwadze to ze vag tach tez moze nie podziałac za wiele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ze sterownikiem silnika nie ma problem, bardziej zalezy mi na liczniku...

ale miej na uwadze to ze vag tach tez moze nie podziałac za wiele

i w tym właśnie problem... podoła, lub nie podoła... nie pozostało mi chyba nic więcej jak kupic i spróbowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam koledzy inny problem. Chciałem wykasować inspekcję olejową w Vento (silnik 1,8 ADZ). Niestety nie mogę się połączyć z "instruments". Próbowałem Vag commanderem, VW tools, vag-com i nic. Brak połączenia. W moim passacie no problem a w vento nie. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności