Skocz do zawartości

sting123

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sting123

  • Urodziny 01.06.1959

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Irlandia

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2011
  1. wg tego schematu dla silnika AEB podpinasz pod 3 i 4 Na schemacie przeplywomierz to nr 31 http://obrazki.elektroda.net/58_1271960316.jpg A tu opis schematu http://obrazki.elektroda.net/0_1271960357.jpg Schemat jest od Audi 1.8 20V Turbo ale to prawie to samo
  2. Omin przeplywke za pomoca diody 1N4148 ktora symuluje dobry przeplywomierz.Jak podlaczysz i bedzie ok to przeplywka do wymiany.Jak dalej bedzie to samo to przeplywka jest dobra a przyczyna jest inna.Poczytaj to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23233&highlight=dioda+przeplywomierz To bardzo prosty i dość skuteczny sposób na zastąpiewnie przepływomierza, aby gdzieś dojechać lub do testowania, sposób ten jest wielokrotnie opisywany na forach moto, np. diagtronik.pl Nalezy zaopatrzyć się w diodę/ np. 1N4148, koszt w PL - 10 gr/ , wypiąć wtyczkę przepływki i pomiędzy 4 i 5 pin wtyki, wpiąć diodkę w kierunky przewodzenia 4 > 5, na diodzie jest czarny pasek to tym paskiem do 5. Należy jeszcze zdjąć gumowy wężyk od zaworu ERG, to ten na kolektorze ssącym / recyrkulacji spalin / i go zaślepić, jakimś np, plastikowym koreczkiem z czapką, jest tam podciśnienie. Wtyk z diodą nie wpinać w przepływkę, umieścić bezpiecznie gdzieś z boku. Tyle, startujesz, silnik chodzi jak na dobrej przepływce. Jeśli lepiej ci chodzi niż na Twojej starej przepływce, to wniosek wysuń sam. Nie uszkodzisz silnika, ani kompa, ale nie jest to polecane na długo. Pozdr.
  3. http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=STING123 Tu masz instrukcje kasowania inspekcji w samochodach za pomoca przyciskow od ustawiania malego przebiegu i od zegarka.
  4. Twoj samochod nie obsluguje pelnego Canu.Licznik zrobisz tym kabelkiem tylko po lini K-Line.W opcjach zaznacz KKL i powinno pojsc.Jak nie pojdzie to musisz zainstalowac program w wersji 1.2 i tam jest ta opcja
  5. Dzieki za odpowiedzi.Troche sie uspokoilem bo jak przerabialiscie ten temat to widocznie tak musi byc. Jeszcze raz dziekuje
  6. Witam Mam taki problem.Czy w passacie AVB przeplywka ma wygladac tak http://img210.imageshack.us/i/img7743.jpg/ Czy moze tak http://img235.imageshack.us/i/img4445gz0.png/ Chodzi mi konkretnie o ten slynny drucik platynowy.Ma byc czy nie.U mnie akurat nie mam tego drucika i zastanawiam sie czy sie przepalil czy go nie bylo od nowosci.Niby nic wielkiego u mnie sie nie dzieje ale mam male poszarpywania na niskich obrotach.Chcialem wyczyscic ta platynke rozebralem przeplywke a tu Zonk Nie Ma Drucika.Nie daje mi to spokoju.Passat B5FL 2003 AVB.Ktos moze wie?
  7. Temat zaczerpniety z http://studio24.prv.pl/
  8. http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=STING123 Znalazlem opis do Gamma5 moze sie przydac.Ja zamowilem transmiter i tez bede podlaczal.O efekcie poinformuje
  9. Powodem dzwonienia klockow jest brak pasty anti-squeal(anty-klekotaniu) jak w tym linku http://www.golfmkv.net/blog/archives/5 Orginalne klocki maja naklejone klej cos w rodzaju tasmy dwustronnie klejacej na bazie pianki.Mozna taka zastosowac lub jakis porzadny klej montazowy.Oczywiscie na jednym klocku bo na drugim jak kolega wczesniej pisal jest blaszka ktora wchodzi w tloczek. Brak kleju jest przyczyna klekotania bo klocki musza miec luz zeby dzialac prawidlowo
  10. http://www.golfmkv.net/blog/archives/5 Manual wymiany klockow i tarcz VW ze zdjeciami ale po angielsku ale to pikus jak sa zdjecia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności