mielniq Zgłoś #1 Napisano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, mam kłopot z połączeniem sie z licznikiem. Zakupiłem interfejs VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 (china), skorygowałem tym kabelkiem przebiek w sterowniku silnika bezproblemowo, natomiast nie moge tego zrobić w liczniku, tzn. jest połączenie i transfer danych(przynajmniej taki mam komunikat) więc czekam 5, 10, 15 min i nic...!! gdy wybiore np Audi trwa to kilka sekund i jest ok. tzn pokazuje jakis obłednie odbiegający od rzeczywistości stan licznika(nie próbowałem korygować, bo ponoć można coś uszkodzić ). Zmniejszyłem transfer na 524, opóźnienie na 1 itd... ciągle to samo, Próbowałem na vista i xp. może ktoś mi poradzi co mam zrobić...auto to passat 2000r 1,9tdi.... dzięki.pozdr. sipowitz: ORTOGRAFIA!!! Edytowane 17 Marca 2011 przez sipowitz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #2 Napisano 22 Kwietnia 2010 Po co chcesz korygować??? byc może uszkodzona jest pamięć po nieudolnej korekcji...(?) :D jaki dokladnie licznik- nr licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielniq Zgłoś #3 Napisano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Po co chcesz korygować??? byc może uszkodzona jest pamięć po nieudolnej korekcji...(?) :D jaki dokladnie licznik- nr licznika? ..bo u mnie wysokość ubezpieczenia jest uzależniona od stanu licznika... a czy można jakoś sprawdzić czy pamięc jest uszkodzona, a jeśli tak to czy i ew.jak można to naprawić?? co do licznika to z Polskiego Vag-a zczytałem coś takiego: nr. identyf. łB0920822A KOMBI+WEGFAHRS. BOO V20 kodowanie programowe 5145 WSC warsztatu 0 a ze sterownika magistrali Can: 1314 sterownik silnika magistrala Can brak sygnału- błąd sporadyczny 1044 moduł sterujący błednie zaprogramowany brak osprzętu/nie związany ze sprzętem sterownik magistrali Can nr. identyf.6N0909901 Gateway K<->Can 0001 kodowanie programowe 4 wsc wrsztatu 5314 Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez mielniq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #4 Napisano 23 Kwietnia 2010 reset ecu/tacho poprzez program albo odlaczenie aku powinno pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garazowy Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2010 wiem ze china powinna miec wymaczonego antyvira....no i mozesz zmienic jeszcze w menadzerze urzadzen stop bits i tu zalezy ile masz ale mozesz zrobic od1do16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielniq Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2010 reset ecu/tacho poprzez program odłączenie akumulatora nie pomaga, resetu nie mogę zrobic - wyskakuje mi komunikat że to tylko dla VDO, a ja mam BOO... tak mi przynajmiej pokazuje program. Antywira też wyłączam, stop bits mam na 1. A jeśli jest BOO to co wybrać z commandera, i czy wogóle da sie to zrobić tym programem, a jeśli nie to jakiego programu/interfejsu do tego użyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2010 dziwne powinno pójść jeśli masz 1,4 czajna stery załadowane są ok ?? auto z podpisu ?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielniq Zgłoś #8 Napisano 25 Kwietnia 2010 mam 1,4 czajna, sterowniki są ok, auto jak z opisu... program łączy sie z licznikiem i trwa transfer danych, ale czekam 10 min i nic, czy to możliwe aby mogło to trwać tak długo, albo nawet dłużej? Co powinienem wybrać z commandera do mojego licznika z BOO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #9 Napisano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) czy to możliwe aby mogło to trwać tak długociężko mi teraz z pamięci, ale tak koło dwóch minut jak nie lepiej to na bank...edit:// mam IBM T30, jest przeznaczony tylko do "kabelków", nic więcej, jak dotąd nigdy nie miałem z niczym problemów, system XP, na stałe podłączony do sieci. pozdr Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez makeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sting123 Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2010 Twoj samochod nie obsluguje pelnego Canu.Licznik zrobisz tym kabelkiem tylko po lini K-Line.W opcjach zaznacz KKL i powinno pojsc.Jak nie pojdzie to musisz zainstalowac program w wersji 1.2 i tam jest ta opcja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #11 Napisano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) Co powinienem wybrać z commandera do mojego licznika z BOO? BOO jest to licznik boscha, ale powinno podziałać nawet z MM wiec spróbuj albo MM albo bosch, ale wątpię abyś cokolwiek zdziałał tym kabelkiem i oprogramowaniem. Jak okropnie Ci zależy to wylutuj pamiec, zbuduj prosty programator, odczytaj zawartosc, zmien przebieg, wgraj na nowo do pamięci, wlutuj z powrotem pamieć i powinno działac Twoj samochod nie obsluguje pelnego Canu.Licznik zrobisz tym kabelkiem tylko po lini K-Line.W opcjach zaznacz KKL i powinno pojsc.Jak nie pojdzie to musisz zainstalowac program w wersji 1.2 i tam jest ta opcja mniemam że kolega sie łączy przez k-line bo jakby próbował przez CAN to po 2 sekundach mialby odpowiedz ze niemozna się połączyć ze sterownikiem. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez rosiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #12 Napisano 25 Kwietnia 2010 .Jak nie pojdzie to musisz zainstalowac program w wersji 1.2 1,4 ma opcję kkl, musi pójść !boo, to bosch, tak jak pisał kolega wyżej. le wątpię abyś cokolwiek zdziałał tym kabelkiem hehe... idzie i to bez problemu, chyba, że kabelek, źle zpreparowany Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #13 Napisano 25 Kwietnia 2010 hehe... idzie i to bez problemu, chyba, że kabelek, źle zpreparowanyPozdrawiam no ja próbowałem z dwoma MM i nie poszło ale nie zależało mi na tym i nie szukałem przyczyny. moze jeszcze takie coś ze czasami potrzeba połączyć styki 4 i 5 we wtyku obd2. czasem w B5 przed 2000 r nie chciało mi łączyć z niektórymi sterownikami bez tej zworki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miro101 Zgłoś #14 Napisano 26 Kwietnia 2010 witam, takie pytanie: czy vag k+can commanderem 2.5 podniosę obroty silnika w passacie b6 2.0 tdi (BMP lub BMR)?Jeśli tak, to proszę o pomoc. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_18 Zgłoś #15 Napisano 27 Kwietnia 2010 witam, takie pytanie: czy vag k+can commanderem 2.5 podniosę obroty silnika w passacie b6 2.0 tdi (BMP lub BMR)?Jeśli tak, to proszę o pomoc.pozdrawiam Witam. odpowiedź brzmi : Nie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miro101 Zgłoś #16 Napisano 27 Kwietnia 2010 dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielniq Zgłoś #17 Napisano 1 Maja 2010 W końcu otrzymałem odpowiedz od sprzedacy, u którego zakupiłem interfejs :"VAG K+CAN COMMANDER niestety nie obsluguje licznikow BOO. Do tego potrzebny bedzie VAG TACHO 2.5, ale on z kolei nie koryguje przebiegu w silniku. Ze wzgledu na duza roznorodnosc sterownikow stosowanych w licznikach nie zawsze da sie zastosowac jeden uniwersalny interfejs do wszystkiego". Czy zgodźićie się z tym, i czy napewno Vag Tacho pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #18 Napisano 1 Maja 2010 Do tego potrzebny bedzie VAG TACHO 2.5, ale on z kolei nie koryguje przebiegu w silniku. co za problem. commanderem skoryguj w sterowniku silnika a vag-tacho w liczniku. ale miej na uwadze to ze vag tach tez moze nie podziałac za wiele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielniq Zgłoś #19 Napisano 1 Maja 2010 ze sterownikiem silnika nie ma problem, bardziej zalezy mi na liczniku... ale miej na uwadze to ze vag tach tez moze nie podziałac za wiele i w tym właśnie problem... podoła, lub nie podoła... nie pozostało mi chyba nic więcej jak kupic i spróbowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #20 Napisano 5 Maja 2010 A ja mam koledzy inny problem. Chciałem wykasować inspekcję olejową w Vento (silnik 1,8 ADZ). Niestety nie mogę się połączyć z "instruments". Próbowałem Vag commanderem, VW tools, vag-com i nic. Brak połączenia. W moim passacie no problem a w vento nie. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach