Stary Zgłoś #21 Napisano 17 Kwietnia 2010 Potwierdzam Zdanie kolegi 07mk bzdura jest mowienie ze nie jest tak kolorowo jezeli wykupisz to ubezpieczenie bo masz racje jest to ubezpieczenie firmy allianz regolamin jest zawsze tak napisany aby nikt go nie zrozumial ale interpretacja przelejonego przez ciebie cycatu jest moim zdaniem dosc hmmm zagmatwana powiem tak jezeli jezdzisz do ASO a nie do henia za stodole i stanie ci sie jakakolwiek Awaria (np turbina przestanie chodzic jest to usterka ktora pozwala kontynuowac jazde a mimo to zostanie wymieniona) wiadomom rzecza ze czesci ktore podlegaja ekspaatacji typu klocki hamulcowe temu nie podlegaja wtedy kupowalbys samochod perpetum mobile prawie raz placisz i raszte masz no:)wszyscy wiemy. No i oczywiscie przeglady na czas a i tak mimo oplacenia tej kwoty nikomu nie rzycze zeby korzystal z tego ubezpieczenia i cieszyl sie przyjemnoscia z jazdy naszymi paskami:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toom Zgłoś #22 Napisano 24 Kwietnia 2010 a wracając do tematu zastanawiałem się jak takie auta będą się sprzedawać na rynku wtórnym jako 2-3 latki z przebiegiem powyżej 100tyś km. co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #23 Napisano 24 Kwietnia 2010 (edytowane) Na rynku wtórnym myślę, że ludzie będą woleli dołożyć, pewnie stosunkowo niewiele do mocniejszego silnika, ale najpewniej to do diesla, więc pewnie nie zejdzie tak szybko jak teraz a tym bardziej za godziwą cenę. Ciężko wróżyć co będzie za 2/3 lata. Niedawno czytałem w jakimś motorze czy aś, i wg. nich w ciągu 2/3 lat wyraźnie spadnie wartość passat (wiadomo nowy model wchodzi) wśród używanych, bo już jest ich nadmiar z Niemiec, a co dopiero później i to ma wywołać niskie ceny... Najlepiej pisali o accordzie, jest większy popyt niż podaż i będzie trzymał ładnie cenę. EDIT-down@ sprzedaje obecnego Accorda? Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez theOne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
07mk Zgłoś #24 Napisano 24 Kwietnia 2010 No nie wiem mój kolega mas kłopot zeprzedażą Accorda. Ze swojego doświadczenia wiem że sprzeda się wszystko (z wyjatkiem francuza) w dobrym stanie technicznym i rzeczywistym dobrym pochodzeniem a zwożone z zagranicy samochody tego nie zmienią. Te samochody mają swoich klientów. Czy psują rynek? Z pewnością w jakims sensie tak ale dobry samochód nawet uzywany kosztuje.Wystarczy prześledzić oferty sprzedaży na niemieckich stronach. Mimo wszystko jest u nas spora grupa osób zainteresowanych autami pochodzącymi z polskiej sieci sprzedaży z udokumentowaną historią. Trudno się nie zgodzić,że TDI jest ikoną szczególnie w pewnych środowiskach stąd może benzynę trudniej bedzie sprzedać chociaż ja nie przewiduję problemów o ile oczywiście uda sie mojemu autu dotrwać do tego momentu w tak nieskazitelnym stanie jak jest obecnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toom Zgłoś #25 Napisano 26 Kwietnia 2010 chyba każdy rodzaj pojazdu ma swoją klientele Oczywiście pochodzenie i stan techniczny to najwieksze zalety. Zastanawiałem się tylko czy klient nie będzie rozważał: "...passat z 1,4TSI i przebiegiem około 200tyś km to już pewnie silnik ma dość. Duża masa, niewielki i trochę wysilony silnik. Zapewne swoje dostał" p.s. oczywiście nie krytykuję tej jednostki. Tylko chyba sam bym chyba podobnie rozważał. Może ze wzgl na brak wiedzy tech o tym motorze. Dodam tylko, że własnie zakupiłem passata 1,4TSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #26 Napisano 26 Kwietnia 2010 200k na blacie przeraża klientów niezależnie od rodzaju/mocy silnika. Dlatego 200/300k sprzedają z przebiegiem 70-150k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toom Zgłoś #27 Napisano 26 Kwietnia 2010 trzeba przyznać, że masz rację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzym Zgłoś #28 Napisano 6 Maja 2010 witam, ja właśnie docieram mojego majowego paska 1,4 122 i jak na razie złego słowa powiedzieć nie mogę, ale z drugiej strony się nie rozpływam, spalanie porównywalne do innych silników segmentu (liczę, że spadnie po dotarciu), osiągi hmm... wiadomo rajdówka to nie jest, ale uważam, że radzi sobie całkiem nieźle. Co do mocy, to liczyłem trochę więcej ze strony tego "T" w oznaczeniu silnika, bo 90kW jak na takie gabaryty i pojemność 1,4 nie zachwyca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #29 Napisano 6 Maja 2010 Co do mocy, to liczyłem trochę więcej ze strony tego "T" w oznaczeniu silnika, bo 90kW jak na takie gabaryty i pojemność 1,4 nie zachwyca... mogłeś się tego spodziewać silnik 1.4 nie jest demonem mocy nawet jak jest wyżyłowany do 122KM.lliczy sie też moment obrotowy, którym benzyniaki nie grzesza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nastradamuss Zgłoś #30 Napisano 6 Maja 2010 Akurat momentu silnikom TSI nie brakuje. Co do utrudnien sprzedazy z racji tego, ze to benzyna mam troche inna teorie. Silniki 2.0 TDI bardzo popsuly renome VW i wiele osob (w tym ja) w zyciu bym nie kupil Passka z silnikiem TDI. Poki co ja mam juz duzy przebieg w moim Passacie 1.4 TSI i zlego slowa nie powiem na to auto. Calkiem zrywnie jezdzi, 170 km/h lapie calkiem szybko, w trasie naprawde daje rade. A spalaniem tez bylem rozczarowany, jednak dotarcie silnika obnizylo je wyraznie no i nauczylem sie tez jezdzic odpowiednio tym autem. Szczerze mowiac malo ktore auto z silnikiem o porownywalnej mocy i gabarytach daje tak duzo jak te 1.4 TSI. Jedyna rzecz ktora mnie wrecz irytuje to powolne rozgrzewanie sie tego motoru. Przez to trzeba troche mulic go przez dosc dlugi czas po odpaleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #31 Napisano 7 Maja 2010 Co do silników 1,4 tsi Problemy z łańcuszkiem rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #32 Napisano 7 Maja 2010 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=5afa_kSzLRI[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=D7DtumvYqG0&feature=related[/ame] Ja oraz mój kolega w kwietniu 2009 odebraliśmy 2 takie same GOLFY VI (1.4 TSI 160). Problem z EPC pojawił się pierwszy raz odpowiednio po 4000km w jednym i 6000km w drugim aucie. Usterka zwykle wyglądała następująco: 1. odczuwalny brak mocy przy przyspieszeniu już od najniższych prędkości obrotowych silnika 2. dławienie silnika, brak płynnego rozwijania mocy, wibracje 3. następnie kontrolka wydechu/silnika zaczyna mrugać 4. kontrolka wydechu/silnika przestaje mrugać i zapala się na stałe kontrolka EPChttp://www.autogolf.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=102 Podlinkowane problemy z EPC dotyczą też wersji [b]122km[/b]. Wiem, bo miałem dokładnie taki problem. - Auto dostało muła, 1800-2000 obrotów a reakcji na gaz nie było prawie, drżenie, mulenie, jakby brakowało cylindra. - Migała kontrolka silnika/wydechu, a potem się paliła. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu problemu nie było, silnik odzyskiwał moc. Ale problem powracał po kilkanastu-kilkudziesięciu kilometrach. Natomiast reakcja ASO na ten problem była w moim przypadku wzorowa. W ciągu jednego dnia zdiagnozowali problem i wymienili cewkę zapłonową na jednym cylindrze. Problem wystapił przy 14tys, po naprawie przejechałem ponad 4tys i puki co jest ok. Gwarancje mam jeszcze na rok, zabczymy jak będzie. Więc to, że serwisy nie wiedzą o co chodzi i kombinują zamieniając świece i cewki nie jest do końca prawdą. Trochę już tym silnikiem pojeździłem i w pełni zgadzam się z superlatywami w recenzjach. Silnik ma super elastyczność, jest cichy i stosunkowo mało pali. Ale warto też być świadomym, że ma wady: - opisany problem z EPC - problem z metlicznymi odgłosami przy dodawaniu gazu w zakresie 2000-2500 (występuje u mnie rzadko, raz na ~50 przyspieszeń, jeszcze nie zgłaszałem w aso, podobno ten typ tak ma, coś z pompą paliwa czy wody, ale to inny problem niż świst Innymi słowy problemy dotyczą głównie silnika 1.4 tsi 160hp, ale gdzieś tam czytałem że 122hp też się zdarzało, ale linka nie posiadam. Jak 1.4 tsi to ten mniej wyżyłowany 122hp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nastradamuss Zgłoś #33 Napisano 7 Maja 2010 W sumie zaskoczyliscie mnie tymi problemami. Poki co (odpukac) nie mialem zadnych problemow z silnikiem, chodzi jak pszczoleczka. W ogole jak czytam to forum to mam wrazenie, ze to forum Alfy Romeo. Dzieki Bogu ja nie mialem jeszcze az takich historii. To juz sam nie wiem w takim razie, czy nie lepiej jest zrezygnowac z Volkswagena, skoro wszystkie silniki okazuja sie nieudane, a auta awaryjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #34 Napisano 7 Maja 2010 Wiesz wiadomo, że zależy od użytkowania itp. no i dużo narzekań jest na używki, choć te golfy to nówki... W Oplu z Insignią też są problemy, ale to normalne - nowy model, mondeo też nie ma pochlebnych opinii, jedynie accord ma opinię bezawaryjnego i nie czytałem żadnego tematu - accord problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #35 Napisano 7 Maja 2010 ale po to jest forum żeby pisać o problemach.więc chyba normalne ze nie znajdziesz tematów "jaki to mój passat jest super", bo niby po co ktoś ma takie coś pisać.jeździ sobie spokojnie i cieszy się samochodem.a jak ktoś kupuje z drugiej ręki, a szczególnie zagraniczniaka to w większości przypadków trafia tutaj i żali sie co za szmelc kupił.szkoda gadać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #36 Napisano 7 Maja 2010 Zresztą na tak ogromną ilość b6 jaka jeździ po PL to aż tak dużo jest tych żalów? Nie! Zachwalać owszem można, np. w dziale mój passat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roney03 Zgłoś #37 Napisano 9 Maja 2010 Problemy 1.4TSI 160KM nei dotycza wersji 122KM bo to mimo wszystko dwa rozne silniki Troche zjezdzilem Golfa V TSI 140KM i rpzez 70tys km zadnych klopotow .Raz zapalil sie kontrolka silnika ale po kilku minutach samoczynnie zgasla. Znajomy ma Jette 122KM i zdanych problemow.Zdecydowanie do bardzo udana konstrukcja i nie sprawia wiekszych problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #38 Napisano 9 Maja 2010 Ale są też problemy z 122, ale na pewno nie tak powszechne jak z tym "silnikiem roku". 122 bym się nie bał kupować, ale raczej w golfie. Ciekawe czy z 1.8 coś wypłynie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dovercourt Zgłoś #39 Napisano 17 Października 2010 wszystko ok,ale ja mam pytanie:Co sie dzieje zturbinami w systemie stop and go silnik 1,4 tsi 150 bhp . Czy po przejechaniu dluzszego odcinka tak samo trzeba odczekac jak w 1,9 tdi z wylaczeniem silnika>? Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam wlascicieli tsi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #40 Napisano 17 Października 2010 Może i nie mam silnika TSI ale ostatnio było na ten temat pisane w gazecie (na przykładzie Kia Ceed 1.6 CRDI z stop&go). Komputer nie zwraca uwagi na turbine. Ma określone warunki w których może pracować (temp, itd). Ten system sprawdziłby się w silnikach wolnossących a nie w turbo. Z czasem bd tak jakbyś cisnął ostro a potem od razu gasił silnik i turbo sie grzało. Noestety nikt o tym nie pomyślał. Ciekawe po ilu turbiny zaczną padać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach