Skocz do zawartości

Krzym

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Krzym

  • Urodziny 16.02.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stolica

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  1. Wpiąłem się zgodnie ze zdjęciem w drugi przewód i mam nieco inne obserwacje: Podłączyłem zwykłe gniazdo zapalniczki (bez żadnych układów aktywnych, tylko dioda, która sygnalizuje obecność napięcia) i po zamknięciu samochodu z pilota deska rozdzielcza gaśnie, lampki na podsufitce też gasną, a na gnieździe dalej mam napięcie (na ułamek sekundy znika, ale od razu wraca). Jeśli rzekomo napięcie z przewodu zanika wraz z zamknięciem samochodu, to jakim cudem na gnieździe wciąż jest? Mój wniosek jest taki, że zarówno lampki na podsufitce, jak i używane przez niektórych zasilacze po prostu mają układy, które to napięcie odcinają po krótkim zaniku napięcia, który istotnie się pojawia na ułamek sekundy po zamknięciu samochodu. Jedna wątpliwość, którą mam, to że wpiąłem się w zły przewód. Czy mogłem się pomylić, czy w tej wiązce jest inny przewód, na którym jest 12V?
  2. 2. teoretycznie jeśli wystawi koguta to owszem, tak samo zresztą jak nieoznakowana policja, ale wiadomo jak jest w rzeczywistości 3. To dalej jest funkcjonariusz publiczny, więc owszem. Co do nieumundurowanych funkcjonariuszy w nieoznakowanych samochodach to różnią się tylko tym, że nie musisz się zatrzymywać na ich wezwanie o ile podjedziesz od razu do najbliższej komendy i zgłosisz ten fakt.
  3. Krzym

    Formuła 1- dyskusje

    Nie straci. Jedyny zespół, który miałby interes we wniesieniu skargi to Ferrari, a oni powiedzieli, że tego nie zrobią.
  4. haha, to podstawa ;D Co do Muzeum Powstania, to mimo, że rzeczywiście warto tam zajrzeć, nie da się ukryć obecnych tam wind, schodów i schodków, więc poruszanie się nie będzie najłatwiejsze. Co jeszcze? Twierdza Warszawa, czyli kilkanaście warszawskich fortów z XIXw, Wolski Kercelak (w weekendy chyba nawet coś tam się dzieje), hale na Koszykach (póki jeszcze są), cały Muranów to jedna wielka historia IIWŚ (masa pomników, Pawiak, byłe getto, muzeum historii żydów), Muzeum Narodowe, Muzeum Wojska Polskiego, Kampinos, kabacki lasek, park w Powsinie, park Moczydło, gmach Politechniki, sejm, czy kancelaria miłościwie nam panującego matołka (a nuż będzie się coś działo ;p), ratusz na pl Bankowym, Teatr Wielki, biblioteka UW, fabryka czekolady Wedla, plac Trzech Krzyży... jak na razie nic więcej mi nie przychodzi do głowy, ale jeśli to za malo to jutro pewnie coś mi się jeszcze nasunie ciekawego
  5. To zależy co chcesz mu pokazać, czy rozrywkową Warszawę, czy nowoczesną czy historyczną, itp itd, wiadomo, nie każdego wszystko interesuje. Na pewno można pokazać Stare Miasto (może Centrum Nauki Kopernik na Powiślu, czy nawet Legię, chociaż z zewnątrz za dużo nie widać), Krakowskie Przedmieście, Koszyk Narodowy, Park Saski, Łazienki (wszędzie tam są długie płaskie chodniki idealne dla wózków), Wilanów... Możliwości jest milion pińcet
  6. Krzym

    Bajery w pasku.

    na stronie vw nazywają to po prostu: *Siedziska dla dzieci zintegrowane w zewnętrznych siedzeniach tylnej kanapy *Pakiet "Siedzenia" - siedzenia przednie z elektryczną regulacją w 12 kierunkach - lusterka zewnętrzne składane, po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane z funkcją pamięci - fotel kierowcy z pamięcią ustawień
  7. ja mam też mam paska 1.4 122, i jestem zadowolony. Mój pasek ma 2 lata i jeszcze (odpukać) nic się z nim nie stało. Wiadomo, że z takim silnikiem nie wygrasz większości pojedynków na światłach, ale przecież nie o to w nim chodzi. Typ silnika determinuje dość krótkie przełożenia, ale okazuje się, że zakres obrotów dla max momentu obrotowego jest dosyć spory, co jest oczywistym plusem. Silniczek nie jest mocarzem, ale nigdy nie miałem uczucia, że brakuje mi mocy. No i to, czego oczekujemy w chwili kupowania go - niższe spalanie rzeczywiście MA miejsce. (poboczną sprawą jest, też, że przy przyzwoitej mocy silnika płacimy mniejsze OC ze względu na pojemność <1.6 ;p)
  8. Krzym

    Peiying PY9930 w B6

    Bo nie ma opcji RNS z bluetoothem, trzeba oddzielnie montować moduł gdzieś pod siedzeniem bodajże, tak? taki montaż jest trudny we własnym zakresie?
  9. Krzym

    Peiying PY9930 w B6

    Akurat nie mam kierownicy multi, więc mi zwisa, jak działa. A mieć radio, navi i połączenie z telefonem w jednym jak jedziesz nie 15min, a 5-6 godzin jest sprawą bardzo przydatną dla mnie, dlatego się tym zainteresowałem Automapa była tu tylko przykładem. Ale ogólnie to chyba też jest raczej plusem dla Peiyinga, bo możesz sobie zmieniać mapki na jakie chcesz i kiedy chcesz, w RNS'ie takiej dowolności nie ma
  10. Krzym

    Peiying PY9930 w B6

    Peiying z tego co czytałem jest dobrą polską marką produkującą na całą Europę, więc co do jakości nie powinno być problemów. Piszecie - RNS 510. Ok, ale za podobną cenę jestem do tyłu chociażby z modułem bt, nie mówiąc już o problemach (które zauważyłem czytając forum) z aktualizacją firmware'u, w porównaniu z np prostą Automapą wgraną na kartę SD.
  11. Witam, Właśnie obejrzałem "Gadżet" na TVN Turbo, w którym prezentowali system multimedialny Peiying PY9930. http://www.peiying.pl/content_pl/py9930 Z tego co mówili system jest bardzo funkcjonalny i bardzo dobrze się sprawuje. Ja w swoim Pasku mam zwykłe RCD 510, i ten dedykowany specjalnie pod B6 system byłby mi bardzo przydatny, gdyż oprócz zwykłego radia,cd i aux ma też bt i navi nie mówiąc już o czysto gadżeciarskiej (ale zawsze) możliwości oglądania filmów. Nigdy nie miałem styczności z żadnym produktem tej firmy, ale z tego co przeczytałem to ma dość pozytywne oceny. Czy ktoś z was ma może ten sprzęt? Co w ogóle sądzicie o zakupie takiego systemu?
  12. witam, ja właśnie docieram mojego majowego paska 1,4 122 i jak na razie złego słowa powiedzieć nie mogę, ale z drugiej strony się nie rozpływam, spalanie porównywalne do innych silników segmentu (liczę, że spadnie po dotarciu), osiągi hmm... wiadomo rajdówka to nie jest, ale uważam, że radzi sobie całkiem nieźle. Co do mocy, to liczyłem trochę więcej ze strony tego "T" w oznaczeniu silnika, bo 90kW jak na takie gabaryty i pojemność 1,4 nie zachwyca...
  13. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5388&page=8 tu masz wątek o felgach do b6. napisałem tam, ale powtórzę ci tutaj, że mam alu '16 i patrząc na nie zdecydowanie prosi się o co najmniej 17-tki!!! ;p Pasek b6 to niemałe auto, więc i fele nie mogą być małe
  14. Krzym

    Felgi aluminiowe do B6

    co do tych 17' to macie racje, ja przy kupnie moje Paska dostałem od razu zestaw letnich i zimowych opon 16'. Zimówki zostawiłem na stali, a do letnich kupiłem alusy i rzeczywiście patrząc na nie aż prosi się o więcej.... ;D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności