Skocz do zawartości

roney03

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O roney03

  • Urodziny 05.01.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    szczecin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. a dlaczego zalozyles ze to wina sondy Przyczyn moze byc cala masa.
  2. A jakie korzysci sa z jazdy dieslem kiedy w serwisie pokazdych 100tyskm zostawiam 10 tys zl na naprawy . I zapytaj tych co maja problemy z dieslem czy tankuja w niepewnych stacjach.Najzwyczajniej w tej pogoni za ekologia i osiagami a zyskiem przesadzono i stad te klopoty z silnikami diesla.I to bez wzgledu czy to VW, Fiat Toyota czy Subaru w kazdym sa wieczne problemy .Inna sprawa ze VW 6 lat temu przesadzil kompeltnie z tym bublem 2.0tdi
  3. Tu nie ma zczym walczyc prosta sprawa, przy okazji sprawdz czy w plywaku w srodku nie ma paliwa. Ta regulacja to doslownie milimetry zeby nie przesadzic.
  4. dodatkowy pin uruchamia wentylatory gdy silnik nie pracuje , czyli dostarcza napiecie z pominieciem stacyjki .
  5. bardzo mozliwe, aktualnie zdecydowanie lepiej wypadaja silniki benzynowe . Sam mocno rozwazam sprzedaz diesla i zakup czegos z silnikiem benzynowym .Juz sie nawet zastanawialem nad Passatem z fabrycznym CNG tylko w moim miescie jeszcze problem jest z tankowaniem .
  6. Problem w tym ze dzisiaj nie ma pewnych diesli, kazdy jest bardzo skomplikowany i drogi w naprawach. Z drugiej strony znajomy ktory jest machanikiem w serwisie VW twierdzi ze juz te nowe silniki w systemie cr sa calkiem dobre.
  7. Trzeba by lekko wygiac plywak w dol
  8. nie wiem czy to celowe dzialanie ale widac w tym silniku mase oszczednosci i nieprzemyslanych rozwiazan Wlasnie sam mam takiego Passata w uszkodzonym silnikiem (pompa) na sprzedaz. Wlasciciel pojedzil nim pol roku uszkodzila sie pompa oleju i silnik do wymiany . W grudniu dal za niego 47 tys teraz juz sklonny jest sprzedac za 33tys i zapomniec o nim, mimo ze namawialem go na naprawe juz sie tak zrazil ze nie chcego miec mimo tak duzej straty.
  9. roney03

    Pedał sprzęgła

    Nie odpowietrzysz bez podnosnika lub kanalu bo trzeba to zrobic od spodu auta.
  10. I prawdopodobnie ma racje.Uklad hamulcowy nie powoduje halasu no chyba ze jest skrajnie zuzyty material cierny przy jednoczesnym zablokowaniu tloka hamulcowego. Na 99% to jest lozysko piasty.
  11. A dlaczego mialby miec inne parametry - stopnie w Szwecji maja inna wartosc niz w Polsce? Zdaniem czujnika temperatury jest podanie dokladnej wartosci do odbiornika wiec bez wzgledu na rynek musi robic to samo .
  12. Problemy 1.4TSI 160KM nei dotycza wersji 122KM bo to mimo wszystko dwa rozne silniki Troche zjezdzilem Golfa V TSI 140KM i rpzez 70tys km zadnych klopotow .Raz zapalil sie kontrolka silnika ale po kilku minutach samoczynnie zgasla. Znajomy ma Jette 122KM i zdanych problemow.Zdecydowanie do bardzo udana konstrukcja i nie sprawia wiekszych problemow.
  13. Za ten silnik 2.0TDI Niemcy powinni bezplatnie naprawiac samochod kazdemu wlascicielowi do konca zycia samochodu . Jak widac nie radza sobie z nim ani polskie ani niemieckie serwisy .
  14. Zmeczone sprezyny ida kilkanascie milimetrow w dol ale tego nie jestes wstanie zauwazyc jesli nie dokonales precyzyjnych pomiarow. Maglownica nie ma wplywu na komfort resorowania bo nie przenosi drgan na nadwozie a jedynie na kolumne kierownicy .
  15. Przyczyna pogorszenia komfortu moga byc tez zuzyte sprezyny . Po jakims czasie kazda sprezyna traci swoje pierwotne wlasciwosci i osiada co powduje zmiane charakterystyki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności