dark24 Zgłoś #1 Napisano 31 Marca 2010 (edytowane) Witam znalazłem u siebie przy skrzynce bezpieczników wtyczkę i gniazdo które idealnie do siebie pasują (foto) koloru brązowego,gdzie do gniazda idzie dwa przewody jeden szaro/biały,drugi szerwono/biały i po przekręceniu zapłonu pojawia się tam napięcie ok.11V,a z wtyczki wychodzi jeden kabel brązowo/biały. Jest to u mnie rozłączone,i zastanawiam się do czego to może być i dlaczego jest to rozłączone??? Może ktoś z was drodzy forumowicze spotkał się z taką kostką i wie do czego ona służy i czy ma być złączona czy rozłączona? Dodam że skrzynia automat a auto tak jak w profilu. Z góry dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam. Edytowane 13 Października 2017 przez radekrp90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #2 Napisano 31 Marca 2010 Jeśli te kable wchodzą do kostek z tyłu skrzynki, to zobacz na to: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html&ei=o7iZSZ7hMYqw0AXj5YiyAg&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dhttp://a2resource.com/electrical/CE2.html%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:-Pl:official%26hs%3DS28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #3 Napisano 31 Marca 2010 Jeśli te kable wchodzą do kostek z tyłu skrzynkiwłaśnie ciężko to ustalić dokąd one idą,ponoć idą gdzieś do którejś wiązki a gdzie dalej to ciężko powiedzieć miałem ją połączyć i zobaczyć czy coś się będzie działo czy nie,ale jakoś nie bardzo chcę ryzykować żeby gdzie co nie popsuć skoro jest to rozłączone.I tak pomyślałem zapytam może akurat ktoś będzie wiedział o co kaman? Trochę się waham złączyć i zobaczyć co będzie czy nie złączać i zostawić to tak jak jest? Pytam dlatego,że podłączyłem tempomat i nie działa,i tak się zastanawiam że może to mieć coś z tym wspólnego? Sam już nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2010 to cos napewno jest zabezpieczone bezpiecznikiem ale dla pewnosci sprawdz miernikiem czy jest w nich prad jesli jest to ryzykujesz jesli nie to bedziesz mial problem z glowy skoro pradu nie bedzie to nic ci to nie da polaczenie ich ale potem mozesz wlaczac pokoleji swoje urzadzenia w aucie i sprawdzac czy idzie prad moze masz cos na przyklad zapalniczke w samochodzie ( taki tam przyklad ) co nie wlaczasz a moze nie dziala kombinuj ale wydaje mi sie ze nic nie powinno sie stac jak ja polaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2010 to cos napewno jest zabezpieczone bezpiecznikiem ale dla pewnosci sprawdz miernikiem czy jest w nich prad jesli jest to ryzykujesz do gniazda idzie dwa przewody jeden szaro/biały,drugi szerwono/biały i po przekręceniu zapłonu pojawia się tam napięcie ok.11V,a z wtyczki wychodzi jeden kabel brązowo/biały.czyli tak jak napisałem w pierwszym poście jest tam napięcie w gnieździe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #6 Napisano 31 Marca 2010 zastanawiam się do czego to może być i dlaczego jest to rozłączone??? W moim paszczaku jest kilka sporo takich wtyczek, 3 pasują do siebie kolorami ale są rozłączone i tak ma być. Po prostu wiązka jest od bogatszej wersji, czegoś zawsze brakuje Trochę się waham złączyć i zobaczyć co będzie czy nie złączać i zostawić to tak jak jest? Kiedyś wyczytałem na tym forum że ktoś przypalił coś w instalacji bo chciał "poprawić fabrykę" tak jak Ty teraz. Schemat w rękę zanim podłączysz coś na pałę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 31 Marca 2010 czyli tak jak napisałem w pierwszym poście jest tam napięcie w gnieździe. wybacz sprobuj ja polaczyc moze pojawi ci sie cos na desce jakas kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
td_maser Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2010 Ja to bym spróbował, dojść do czego to zdąża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #9 Napisano 31 Marca 2010 (edytowane) wybacz sprobuj ja polaczyc moze pojawi ci sie cos na desce jakas kontrolka wybaczam właśnie nie wiem czy zaryzykować i co będzie czy może jeszcze poczekam i ktoś mi powie do czego ona jest? Może akurat ktoś będzie grzebał przy skrzynce bezpieczników i zobaczy czy u niego jest coś takiego i czy ma złączone czy rozłączone tak jak u mnie.A jeśli ma złączone to może rozłączy i zobaczy co się będzie działo no nie wiem. Edytowane 31 Marca 2010 przez dark24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #10 Napisano 31 Marca 2010 włącz w obwód żarówke 21w, wtedy nic sie nie zjara tylko ona się zaświeci w razie czego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #11 Napisano 31 Marca 2010 (edytowane) włącz w obwód żarówke 21w, wtedy nic sie nie zjara tylko ona się zaświeci w razie czego No pomyśle właśnie nad takim rozwiązaniem może to i dobry pomysł,nie wiem bo elektryk to raczej ze mnie kiepski,ale coś będę musiał wykąbinować. monter wiem że jest dużo różnych wtyczek,ale przeważnie są one martwe a w tej jest napięcie i to mnie zastanawia o co w tym chodzi? Bo jak by ten tempomat działał to pewnie nawet bym tym sobie głowy nie zawracał,ale on nie chce działać i tak przemyślam co to może być i czego to może być wina,a może akurat tego? Kto to wie Czepiam się i szukam już wszystkiego co tylko mi w oczy wpadnie przez ten cholerny tempomat,aby tylko działał a tu nadal lipa Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez dark24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #12 Napisano 1 Kwietnia 2010 Ja to bym spróbował, dojść do czego to zdąża. jak by się to udało to by było dobrze,ale wątpię żeby dojść w takiej ilości kabli gdzie akurat idą te kabelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #13 Napisano 16 Kwietnia 2010 Widzę Panowie że nikt nie ma pomysłu do czego ta wtyczka może być? Tak pomyślałem że może by dać na połączeniu tej wtyczki z gniazdem bezpiecznik,połączyć i zobaczyć co się będzie działo co wy na to? Wtedy w razie czego to powinien spalić się chyba bezpiecznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #14 Napisano 16 Kwietnia 2010 Wtedy w razie czego to powinien spalić się chyba bezpiecznik? Sądząc po przekroju przewodu zacznij od najmniejszego czyli 5A samochodowy lub mniejszy topikowy - taki jak na zasilaniu radia. Dodatkowo amperomierz w szereg i patrz co się dzieje podczas "majdrowania" przełącznikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #15 Napisano 16 Kwietnia 2010 Sprawdziłem to podłączając to przez bezpiecznik oczywiście 5A i nic się nie działo tylko podczas jazdy słychać ze skrzynki bezpieczników co jakiś czas pykanie,nic poza tym się nie działo. Tempomatowi też to nie pomogło,dalej nie działa więc to w cholere rozłączyłem tak jak było i nadal nie będę wiedział do czego to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelele Zgłoś #16 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Witam Podłączę się pod ten temat, gdyż wydaje mi się on najodpowiedniejszy. A chodzi mi o to do czego jest ta wtyczka? Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Pawelele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #17 Napisano 27 Stycznia 2012 ta wtyczka jak mi się wydaje jest od mfa od temperatury oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #18 Napisano 27 Stycznia 2012 Mądrze prawi http://forum.vw-passat.pl/threads/48633-Temperatura-oleju-mfa PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #19 Napisano 27 Stycznia 2012 Witam Nie będę zakładał nowego wątku, tylko podepnę się pod istniejący. Po zdjęciu tunelu środkowego znalazłem pod spodem dwie wiązki. Jedna wiązka jest zakończona dwoma wtyczkami, druga jest ucięta i zaklejona taśmą. Do czego mogą służyć te wtyczki? Ucięcie sugeruje, że kiedyś do czegoś były podpięte. http://www.pl.image-share.com/ijpg-91-69.html http://www.pl.image-share.com/ijpg-91-70.html Drugą dziwną wtyczkę znalazłem pod prawym przednim fotelem. Okazało się, że pod fotelem leży dwużyłowy kabel zakończony wtyczką. Kabel wychodzi z dolnej części słupka w okolicy dolnego mocowania pasa bezpieczeństwa. Od razu mówię, że nie jest to ogrzewanie fotela. http://www.pl.image-share.com/ijpg-91-71.html Ma ktoś pomysł od czego mogę być te wtyczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelele Zgłoś #20 Napisano 27 Stycznia 2012 A mam jeszcze takie pytanie, a mianowicie czy te wtyczki występowały we wszystkich wersjach wyposażenia, również bez MFA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach