Łysy Zgłoś #21 Napisano 20 Marca 2013 oprocz tej hydraulicznego napinacza ktory kosztowal 415zl A jakim ty go cudem masz ?? Mialem też AWX z 2002 roku i tam już go nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #22 Napisano 20 Marca 2013 Pierwsze słyszę że napinacz dość często ulegał awarii. Ja przelatałem na nim do 200tys i znajomi również podobne przebiegi. Bardziej koło pasowe zawsze padało. jak przyjezdzaja same lumpy z najechanymi 400stoma tys to sie nie ma co dziwic, ze cos sie poddaje alenie, zeod razu wadliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #23 Napisano 20 Marca 2013 Dokładnie z racji przebiegu i eksploatacji to owszem ale to normalność. Ale w przypadku napinacza nie mówmy o wadliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HAHA Zgłoś #24 Napisano 20 Marca 2013 (edytowane) A jakim ty go cudem masz ?? Mialem też AWX z 2002 roku i tam już go nie ma. to ona roznie ja mozna nazywac ja ja nazywam hydrauliczna np. ale chyba ona nazywa sie samonapinajaca czy jakos tak. Edytowane 20 Marca 2013 przez HAHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #25 Napisano 20 Marca 2013 Pierwsze słyszę że napinacz dość często ulegał awarii. Ja przelatałem na nim do 200tys i znajomi również podobne przebiegi. Bardziej koło pasowe zawsze padało. Notorycznie (powiedzmy co drugi passat, A4, A6, Superb) podczas rozbiórki uszkodzony jest napinacz paska wielorowkowego. Uszkodzenie polega na wybijaniu się otworu na śrubę w amortyzatorze drgań. W efekcie amortyzator zaczyna trzeć o plastikową rolkę napinacza, zrzera rowki prowadzące pasek i pasek strzępi się i rozwarstwia. Miałem jeden przypadek że pasek wielorowkowy pocięło na wąskie linki, te wkręciły się w rozrząd i rozrząd przeskoczył. Bardzo często uszkodzenie tego napinacza spowodowane jest zablokowanym sprzęgłem jednokierunkowym w alternatorze. Jak jest auto z faktycznym przebiegiem 200tyś. km. to pewnie i napinacz jest w dobrej kondycji ale faktyczne 200tyś. km. w Passacie to ewenement. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #26 Napisano 20 Marca 2013 Dostałem fakturę od mechanika i policzył mi prawie 1700 zł a na aukcjach widzę właśnie że komplety są max po 650 zł. oto lista części: Nazwa towaru symbol pasek wzdł.4PK856 CT4PK856 pasek wzdł.5PK1435 CT5PK1435M pompa wody RV65409 Rolka napinająca EVR 55464 Rolka napinająca EVR 55465 Rolka napinająca EVR 55480 Rolka napinająca EVR 55494 Napinacz paska roz. EVR 55495 Pasek rozrządu 038109119P Kolego, ale co w tych kompletach jest? Bo licząc na częsciach Ruvilla i paski Contitecha za te rzeczy co podałeś powyżej trzeba dać ponad 1000 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek2005 Zgłoś #27 Napisano 20 Marca 2013 ja wymieniałem w lutym: - pasek conti, rolki ina + pompa ruville 600 - paski conti alternator + kompresor + napinacz ina paska alternatora 400 - olej motul + filtry mann oleju i paliwa 220 - robocizna 300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #28 Napisano 21 Marca 2013 to ona roznie ja mozna nazywac ja ja nazywam hydrauliczna np. To jest napinacz paska wielorowkowego a pisząc hydrauliczny to jest do starszego rozrządu stąd moje zdziwienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesin Zgłoś #29 Napisano 21 Marca 2013 Hej witam wszystkich zainteresowanych w temacie nie kupujcie pompy z ruvilla ostatnie serie są wadliwe na 10 sprzedanych 3 są wadliwe!! polecam rozrząd z iny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #30 Napisano 21 Marca 2013 Hej witam wszystkich zainteresowanych w temacie nie kupujcie pompy z ruvilla ostatnie serie są wadliwe na 10 sprzedanych 3 są wadliwe!! polecam rozrząd z iny. Prowadzisz sklep z częściami, że takimi liczbami operujesz? Na temat ruvilla mam odmienne zdanie. Wiem to od sprzedawcy Maciejka. Nigdy nie reklamował pomp tej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HAHA Zgłoś #31 Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) Hej witam wszystkich zainteresowanych w temacie nie kupujcie pompy z ruvilla ostatnie serie są wadliwe na 10 sprzedanych 3 są wadliwe!! polecam rozrząd z iny. z tego co wiem to ruvile jest tylko dystrybutorem posredniczącym pomiedzy fabryka a kupującymi bo ruville tylko pakuje i daje swoja naklejke np. jest pompa wody INA a jest w opakowaniu i naklejka ruvilla i to moze byc jakas inna firma tylko ma ``naszywke`` ruvilla. ale nie wiem w 100% co do tego wiec niech sie wypowiedza inni. Prowadzisz sklep z częściami, że takimi liczbami operujesz? Na temat ruvilla mam odmienne zdanie. Wiem to od sprzedawcy Maciejka. Nigdy nie reklamował pomp tej firmy. mimo tego to tez mam dobre zdanie o tej firmie. Edytowane 21 Marca 2013 przez HAHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #32 Napisano 24 Marca 2013 Ruvill to faktycznie pakowacz. Nie ma się co licytować kto, co i za ile kupił, bo kazdy kupuje gdzie indziej, jedni kupuja sami inni zlecają to warsztatowi, jedni naprawiają w dużym mieście inni w małej mieścinie, ktoś zrobi to na orginałach inny na zamiennikach. Trzeba przyjąć żę rozrząd - nowy typ, nie może być droższy niż 500zł + 200 pompa bo tyle kosztuje w ASO + robota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach