Skocz do zawartości
Ojciec

AWX rozrząd komplet

Rekomendowane odpowiedzi

oprocz tej hydraulicznego napinacza ktory kosztowal 415zl

 

A jakim ty go cudem masz ?? Mialem też AWX z 2002 roku i tam już go nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze słyszę że napinacz dość często ulegał awarii. Ja przelatałem na nim do 200tys i znajomi również podobne przebiegi. Bardziej koło pasowe zawsze padało.

 

jak przyjezdzaja same lumpy z najechanymi 400stoma tys to sie nie ma co dziwic, ze cos sie poddaje alenie, zeod razu wadliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie z racji przebiegu i eksploatacji to owszem ale to normalność. Ale w przypadku napinacza nie mówmy o wadliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakim ty go cudem masz ?? Mialem też AWX z 2002 roku i tam już go nie ma.

 

 

 

 

e55480.jpg

 

 

 

to ona roznie ja mozna nazywac ja ja nazywam hydrauliczna np. ale chyba ona nazywa sie samonapinajaca czy jakos tak.

Edytowane przez HAHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze słyszę że napinacz dość często ulegał awarii. Ja przelatałem na nim do 200tys i znajomi również podobne przebiegi. Bardziej koło pasowe zawsze padało.

 

Notorycznie (powiedzmy co drugi passat, A4, A6, Superb) podczas rozbiórki uszkodzony jest napinacz paska wielorowkowego. Uszkodzenie polega na wybijaniu się otworu na śrubę w amortyzatorze drgań. W efekcie amortyzator zaczyna trzeć o plastikową rolkę napinacza, zrzera rowki prowadzące pasek i pasek strzępi się i rozwarstwia. Miałem jeden przypadek że pasek wielorowkowy pocięło na wąskie linki, te wkręciły się w rozrząd i rozrząd przeskoczył. Bardzo często uszkodzenie tego napinacza spowodowane jest zablokowanym sprzęgłem jednokierunkowym w alternatorze.

 

Jak jest auto z faktycznym przebiegiem 200tyś. km. to pewnie i napinacz jest w dobrej kondycji ale faktyczne 200tyś. km. w Passacie to ewenement.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostałem fakturę od mechanika i policzył mi prawie 1700 zł a na aukcjach widzę właśnie że komplety są max po 650 zł. oto lista części:

Nazwa towaru

symbol

  1. pasek wzdł.4PK856

    CT4PK856


  2. pasek wzdł.5PK1435

    CT5PK1435M


  3. pompa wody

    RV65409


  4. Rolka napinająca

    EVR 55464


  5. Rolka napinająca

    EVR 55465


  6. Rolka napinająca

    EVR 55480


  7. Rolka napinająca

    EVR 55494


  8. Napinacz paska roz.

    EVR 55495


  9. Pasek rozrządu

    038109119P


 

Kolego, ale co w tych kompletach jest? Bo licząc na częsciach Ruvilla i paski Contitecha za te rzeczy co podałeś powyżej trzeba dać ponad 1000 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem w lutym:

- pasek conti, rolki ina + pompa ruville 600

- paski conti alternator + kompresor + napinacz ina paska alternatora 400

- olej motul + filtry mann oleju i paliwa 220

- robocizna 300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ona roznie ja mozna nazywac ja ja nazywam hydrauliczna np.

 

To jest napinacz paska wielorowkowego a pisząc hydrauliczny to jest do starszego rozrządu stąd moje zdziwienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej witam wszystkich zainteresowanych w temacie nie kupujcie pompy z ruvilla ostatnie serie są wadliwe na 10 sprzedanych 3 są wadliwe!! polecam rozrząd z iny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej witam wszystkich zainteresowanych w temacie nie kupujcie pompy z ruvilla ostatnie serie są wadliwe na 10 sprzedanych 3 są wadliwe!! polecam rozrząd z iny.

Prowadzisz sklep z częściami, że takimi liczbami operujesz? Na temat ruvilla mam odmienne zdanie. Wiem to od sprzedawcy Maciejka. Nigdy nie reklamował pomp tej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej witam wszystkich zainteresowanych w temacie nie kupujcie pompy z ruvilla ostatnie serie są wadliwe na 10 sprzedanych 3 są wadliwe!! polecam rozrząd z iny.

 

 

z tego co wiem to ruvile jest tylko dystrybutorem posredniczącym pomiedzy fabryka a kupującymi bo ruville tylko pakuje i daje swoja naklejke np. jest pompa wody INA a jest w opakowaniu i naklejka ruvilla i to moze byc jakas inna firma tylko ma ``naszywke`` ruvilla.

 

ale nie wiem w 100% co do tego wiec niech sie wypowiedza inni.

 

 

 

 

 

Prowadzisz sklep z częściami, że takimi liczbami operujesz? Na temat ruvilla mam odmienne zdanie. Wiem to od sprzedawcy Maciejka. Nigdy nie reklamował pomp tej firmy.

 

mimo tego to tez mam dobre zdanie o tej firmie.

Edytowane przez HAHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ruvill to faktycznie pakowacz.

Nie ma się co licytować kto, co i za ile kupił, bo kazdy kupuje gdzie indziej, jedni kupuja sami inni zlecają to warsztatowi, jedni naprawiają w dużym mieście inni w małej mieścinie, ktoś zrobi to na orginałach inny na zamiennikach. Trzeba przyjąć żę rozrząd - nowy typ, nie może być droższy niż 500zł + 200 pompa bo tyle kosztuje w ASO + robota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności