Rotor Zgłoś #41 Napisano 13 Stycznia 2010 Czy jest jakiś sposób, żeby ustawić samemu od jakiego poziomu czujnik ma sygnalizować niski stan płynu? U mnie kontrolka oraz pikanie włączają się już od połowy zbiornika. Ma on ok 4 l pojemności, zaczyna mi pikać, pojeżdżę jeszcze parę dni, dolewam i nie wejdzie mi więcej niż 2,5 l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #42 Napisano 13 Stycznia 2010 Czy jest jakiś sposób, żeby ustawić samemu od jakiego poziomu czujnik ma sygnalizować niski stan płynu? U mnie kontrolka oraz pikanie włączają się już od połowy zbiornika. Ma on ok 4 l pojemności, zaczyna mi pikać, pojeżdżę jeszcze parę dni, dolewam i nie wejdzie mi więcej niż 2,5 l. Czyli masz wporzadku. Czujnik jest usytuowany w zbiorniku gdzies mniej wiecej w 35-40% jego wysokosci. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #43 Napisano 13 Stycznia 2010 Ja mam tak samo z tego co zauważyłem,z tym że od czasu pierwszego sygnału do końca płynu szybko ubywa...Spryski na reflektory robią swoje,ale jest na to patent Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotor Zgłoś #44 Napisano 15 Stycznia 2010 Przy ostatnich mrozach to już w ogóle coś mi oszalało, bo z pikającą kontrolką jeździłem jeszcze z 10 dni chwilami dosyć intensywnie używając płynu, po czym gdy dolewałem zmieściło się jakieś 2,5l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody7224 Zgłoś #45 Napisano 19 Stycznia 2010 u mnie przypomina kilka razy o rezerwie paliwa plyny, zmianach temperetury i nie narzekam a no i jak zostawie wlaczony kierunkowskaz to tez piszczy bajerka co mi sie podoba przynajmniej nie zapominam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #46 Napisano 19 Stycznia 2010 i jak zostawie wlaczony kierunkowskaz to tez piszczy bajerka co mi sie podoba przynajmniej nie zapominam Piszczy nie dlatego że masz włączony kierunek tylko dlatego, że pali ci się światło postojowe po tej stronie po której zostawiłeś włączony kierunek i wyjąłeś kluczyki ze stacyjki;) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #47 Napisano 19 Stycznia 2010 z tym że od czasu pierwszego sygnału do końca płynu szybko ubywa...Spryski na reflektory robią swoje, jeśli masz mało płynu to spryski lamp nie działają >>> patrz budowa zbiorniczka <<<< pompka na spryki jest wyżej niż na szybę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #48 Napisano 19 Stycznia 2010 jeśli masz mało płynu to spryski lamp nie działają >>> patrz budowa zbiorniczka <<<< pompka na spryki jest wyżej niż na szybę Majcin,chodziło mi o to że przy takiej pogodzie jaką mamy teraz przy włączonych xenonach idzie duuużo więcej płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #49 Napisano 24 Kwietnia 2010 Czy to jest ten czujnik od spryskiwaczy?? bo jeżeli tak to wystarczy u mnie uaktywnić tą funkcję VAG-iem???? pzdr.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #50 Napisano 24 Kwietnia 2010 Czy to jest ten czujnik od spryskiwaczy?? bo jeżeli tak to wystarczy u mnie uaktywnić tą funkcję VAG-iem???? pzdr.. Konkretnie Jeżeli nie działa (nie pokazuje) to spróbuj przeczyścić styki,jeżeli nie pomoże to do wymiany,ponieważ ten czujnik musi mieć odpowiednią oporność (niestety nie pamiętam jaką dokładnie,bodajże jest na forum).Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach