mebelman Zgłoś #61 Napisano 21 Września 2014 Sprawdzałeś korekcje pompowtryskiwaczy i BIP-y? Znajomy mechanik miał podobny problem, po wymianie rozrządu silnik zapalał i pracował tylko z samostartem. Okazało się iż podczas poprzedniej wymiany rozrządu ktoś przestawił rozrząd o jeden ząbek a skorygował to kołem na wałku rozrządu. Silnik pracował ale kontrolka silnika się świeciła, błąd czujnika wałka rozrządu. Auto przejeździło tak do kolejnej wymiany i trafiło do znajomego. Po skorygowaniu o jeden ząbek problem ustąpił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #62 Napisano 21 Września 2014 Hmmm zacznę od tego że nie mam pojęcia jak to sprawdzić. W serwisie sprawdzali i żadnycg błędów nie było. A rozrząd wymieniany dobre 3 czy 4 miesiące temu. Możliwe żeby dopiero teraz to spowodowało te problemy? Możesz dać jakiś link z opisem jak sprawdzić pompki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #63 Napisano 30 Września 2014 (edytowane) Cześć, aktualnie mam a w zasadzie miałem pompę 038145209A, czy taka będzie pasowała, bo wygląd troszkę się różni - uszczelki. http://allegro.pl/pompa-podcisnienia-vw-jetta-fox-audi-a2-038145209m-i4649403303.html oznaczenie z końcówką Q lub M ?? Dzięki za odpowiedź. Edytowane 30 Września 2014 przez seven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #64 Napisano 1 Października 2014 Będzie, tylko czemu taka droga 350 za używkę? Ja bym tyle nie dał. A po drugie ktoś na forum pisał ( może i w tym temacie, ale nie pamiętam) , że pompy z końcówką A są najlepsze, więc może takiej szukaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #65 Napisano 1 Października 2014 Jeżeli to prawda, to pompkę z literą A mam za 150zł, ale właśnie gdzieś czytałem, że im wyższa litera tym lepsza - poprawione błędy i Boscha. Obyś miał rację ... Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #66 Napisano 1 Października 2014 (edytowane) Kolego nie wprowadzaj w błąd, nie dalej jak stronę wcześniej dev14 pisał że pompy z końcówką A są najstarsze i wadliwe. I tak właśnie jest pompy z końcówką A są produkcji LUK-a, która ma wadliwy króciec. seven Jeżeli chcesz wymienić pompę to najlepiej szukaj z końcówką M lub Q BOSCH. Pompy z końcówką Q są najmłodsze i będą miały najmniejszy przebieg. Dla przykładu ja kupiłem pompę z końcówką Q z 2010 r. za 200 zł z przesyłką, więc cena tej którą pokazałeś jest mało atrakcyjna. Poszukaj i podzwoń po sprzedających a napewno znajdziesz w lepszej cenie. Edytowane 1 Października 2014 przez dominikc200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #67 Napisano 1 Października 2014 pompy z końcówką A są najlepsze, więc może takiej szukaj. Przecież A to LUK. ::padaka A po drugie ktoś na forum pisał ( może i w tym temacie, ale nie pamiętam) Ktoś tam, gdzieś tam, za górami za lasami. Ten temat ma zaledwie 4 strony, a na nich wszystko zostało powiedziane min z 10 razy. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #68 Napisano 1 Października 2014 (edytowane) Ooooo dzięki za odpowiedzi, jednak dobrze wyczytałem w watkach. Dzięki. -- edit -- Zakupiłem pompę z literką M - zapłaciłem 150zł. Jak by ktoś potrzebował mogę podać nazwę użytkownika od, którego kupiłem. Edytowane 2 Października 2014 przez seven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doniuuu Zgłoś #69 Napisano 20 Października 2014 Nie kupujcie pomp Luk bo to badziew! Pompy Boscha są o wiele lepsze, a Litery na końcu numeru tej części określają tylko i wyłacznie okres produkcji pompy i nic innego!!! Pompy różnią się tylko uszczelkami i na to należy zwrócić uwagę!! Im wyższa litera tym młodsza pompa. Koniec i . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wadrian1 Zgłoś #70 Napisano 26 Października 2014 (edytowane) Koledzy mam taki problem pompa vacum wytwarza podciśnienie około 0,6 bara ale jak zgaszę samochód to ciśnienie spada do zera a powinno trzymać . Co to może być. Edytowane 26 Października 2014 przez wadrian1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #71 Napisano 26 Października 2014 Koledzy mam taki problem pompa vacum wytwarza podciśnienie około 0,6 bara ale jak zgaszę samochód to ciśnienie spada do zera a powinno trzymać . Co to może być. gdzie spada gdzie mierzone ciśnienie, zaraz za pompą ( to normalne że spadnie) czy przed gruszką czy serwem - tam powinno trzymać bo są zaworki przeciw zwrotne na przewodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wadrian1 Zgłoś #72 Napisano 27 Października 2014 mierzę na przewodzie który wychodzi z pompy wacum . Z tego grubego przewodu wychodzi cienki przewód tam podłączam trójnik i w tym miejscu mierzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #73 Napisano 27 Października 2014 czyli normalne jak wyżej napisałem, co ma trzymać jak w popa robi podciśnienie po zapaleniu auta, podciśnienie dalej na wężach jak wyżej pisałem trzymią zaworki przeciw zwrotne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #74 Napisano 13 Listopada 2014 Wie ktoś czy pompa z końcówka "L" z t5 pasuje do passatowskich pd-ków?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #75 Napisano 14 Listopada 2014 Pasować pewnie i pasuje ale z tego co widzę to ten sam syfiasty LUK który nadaje się jedynie do śmieci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekdt Zgłoś #76 Napisano 10 Marca 2015 Witam, potrzebuje rady. Posiadam paska 03 z kodem silnika avb i potrzebuje wymienic vacuum o nr 038 145 209 Q i jest to pompa Luka, chcialem ja zamienic na boscha tylko nie jestem pewny tych literowek , mozecie pomoc i doradzic jakie nr zamienne spasuje by nie wtopic, wczesniej wyczytalem ze A, E, K, H, N oraz M i Q,ale ktos pisal ze jest problem z dopasowaniem niektorych i teraz zglupialem, z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #77 Napisano 11 Marca 2015 Posiadam paska 03 z kodem silnika avb i potrzebuje wymienic vacuum o nr 038 145 209 Q i jest to pompa Luka Przecież to jest pompa Bosch'a :ok Szukaj wersji ,,C,, (tania ale najstarsza), lub młodszej ,,M,, a najlepiej najmłodszej ,,Q,, P.S. Wszystkie z wymienionych pasują do AVB plug@play. :ok Obowiązkowo kup nową uszczelkę metalową: 038145215 Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #78 Napisano 11 Marca 2015 Jesteś pewny że masz u siebie pompę o nr 038 145 209 Q?? Pompa o takim nr nie jest produkcji LUK-a tylko BOSCH-a i właśnie taka jest polecana przez wielu użytkowników jako jedna z najmłodszej produkcji. Kilka postów wyżej pisałem że taką właśnie kupiłem z 2010 r. i właśnie jest produkcji BOSCH-a. Od tej pory mam spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekdt Zgłoś #79 Napisano 11 Marca 2015 Ten nr pompy dostalem od Etka,a w samochodzie mam Luka ktora mi leje, wiec myslalem, ze caly czas chodzi o Luka:doh hehe ale gafa, dzieki za pomoc:wmorde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HPQ Zgłoś #80 Napisano 6 Maja 2015 Panowie - wymieniam pompe 038145209A na 038145209H w passat AJM. Pytanie - jaka uszczelke musze zamowic? Gumowa czy metalowa - prosze o numer w miare mozliwosci. dziek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach