VALDI Zgłoś #1 Napisano 17 Marca 2010 Witajcie mam kolejny problem ... od wczoraj jak jade autkiem z zegarow wydobywa sie drazniacy mnie odglos skrzypienia ... przechodzil juz ktos przez to? mozna cos podlozyc pod zegary ...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #2 Napisano 17 Marca 2010 U mnie tez tak jest. Kupiłem silikon w sprayu (z taką cienką rureczką) - popsikałem wszystkie łączenia na tablicy rozdzielczej i jest dużo, dużo lepiej ale chętnie posłuchałbym opinii kogoś kto w ogóle wyeliminował trzaski. W poprzednim aucie (Vectra) wiedziałem jak sie rozbiera deske i wszystkie łączenia wysmarowałem wazeliną - prblem zniknął na zawsze. W Pasku nie wiem więc się za to nie zabieram zeby nie popsuć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #3 Napisano 17 Marca 2010 normalnie jak klade reke na zegary i dociskam - to tak skrzypia ze to lekkie przegiecie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2010 Moja metoda na trzaski: wyjąć i włożyć od nowa, czasem pomaga... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #5 Napisano 17 Marca 2010 My plastic i fantastic. Kup taką taśmę izolacyją z materiałem - z takim pluszem jak by. Przyda ci się pewnie na inne elementy tapicerki tez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #6 Napisano 17 Marca 2010 To może ktos się podzieli szczegółowo informacją jak bez uszkodzenia poodpinac te wszystkie aluminiowe, drewniane czy jakies tam jeszcze inne okładziny deski i gdzie co przykleić lub posmarować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #7 Napisano 17 Marca 2010 a ja bym prosil jak dostac sie pod zegary? tzn ta cala obramowke zegarow ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #8 Napisano 17 Marca 2010 Pierwszą trzeba ściągnąć małą listewkę na szufladkami. Najlepiej po ich otwarciu. Dopiero później te co idą na boki. Ja pomogłem sobie kluczami torxami (mogą być też imbusy), tymi w kształcie litery "L". Użyłem ich jako dźwigni, na zasadzie łomu. Wkładasz krótsze ramię pod listwę, obracasz tak, żeby dłuższe ramię było prostopadle do płaszczyzny listwy i próbujesz w różnych miejscach podważać. Jak wyskoczy pierwszy zatrzask to już idzie łatwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #9 Napisano 18 Marca 2010 bede probowal dzieki ... po demontazu tych listew bedzie dojscie do zegarow rozumiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #10 Napisano 18 Marca 2010 (edytowane) Musisz jeszcze opuścić plastik, w którym jest stacyjka. Kilka śrub jest od boku, kilka widocznych od spodu. Z tych niewidocznych jedna jest obok śrub od radia. Druga pod włącznikiem świateł. Tych na samym dole nie trzeba odkręcać. Edytowane 18 Marca 2010 przez pikopiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #11 Napisano 18 Marca 2010 Zrób kolego fotki i do warsztatu. Przyda się wszystkim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #12 Napisano 6 Kwietnia 2010 Musisz jeszcze opuścić plastik, w którym jest stacyjka.Kilka śrub jest od boku, kilka widocznych od spodu. Z tych niewidocznych jedna jest obok śrub od radia. Druga pod włącznikiem świateł. Tych na samym dole nie trzeba odkręcać. dzis czyszczac autko ... tak z ciekawosci oderwalem ta ramke zegarow ... jakos dobrze chwycilem i wyrwalem dzida ... tylko nie wiem jak te zegary sie trzymaja? bo na moje oko one sa luzne ... ... tzn prawa dolna czesc w ogole nie trzyma sie ... nie wiem jak one sa mocowane czy na zatrzaski? i jednego brak? czy srubami przykrecane? z gory dziekuje koledzy za pomoc! Pozdrowionka dla Was. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #13 Napisano 7 Kwietnia 2010 Ja u siebie 2 dni temu zdemontowałem wszystkie okładziny z deski (u mnie akurat "drewniane"). Jakość tego plastiku to porazka - skrzypi w rękach. Wszystkie łączenia i punkty styku posmarowałem wazeliną i dalej k.... skrzypi przy ruszaniu i hamowaniu. Wydaje mi sie że te beznadziejne plastiki deski rozdzielczej i tunelu środkowego - nota bene plastik porównywalny jakościowo z tym z FSO!!! I tutaj pytanie - jak zdemontowac te wszystkie plastikowe obudowy deski? Kolega pikopiko już trochę pomógł wskazując mocowania po stronie kierowcy - dzięki. Jak dokładnie odkręcic tą śrubę pod włącznikiem świateł? Jak odkręcić te obudowy plastikowe po stronie pasażera? I jak dobrać się do tunelu środkowego? Pozdr Domely Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #14 Napisano 7 Kwietnia 2010 Doinik ale co Ci o da ze rozkrecisz wszystko? po skreceniu bedzie pewnie jeszcze gorzej ... ja jestem u siebie zmuszony ... do jakis czubek ktory kiedys odkrecal mi zegary ... olal sprawe i przykrecil to na jedna srube ... tak aby sie tylko trzymalo! partacze! i to jeszcze w ASO!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #15 Napisano 7 Kwietnia 2010 Jestem przekonany że jak roskrece wszystko i posmaruje a potem jeszcze raz skręce to będzie dobrze. Przerabiałem to juz w Oplu Vectra ze 3 lata temu i do dzisiaj jest cisza i spokój a zajęlo mi to tylko pół dnia łącznie z fotelami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #16 Napisano 7 Kwietnia 2010 U mnie też trzeszczy przy ruszaniu i hamowaniu. Ja wczoraj zdjąłem u siebie wszystkie te plastyczki aluminiowo drewniano podobne. Okazuje sie, że one może i trochę skrzypią ale to jest nic w porównaniu ze skrzypieniem występującym gdzieś na łączeniu konsoli górnej z tunelem środkowym. Jest to miejsce na wysokości prawego kolana kierowcy (lub lewego kolana pasażera). Niestety dalej w rozkręcanie się nie zagłębiałem, ponieważ nie wiem jak się do tego zabrać. Tam gdzie mogłem dojść poobklejałem miejsca łączeń plastyków taśmą parcianą. Niestety nie bardzo to pomogło. Może ma ktoś opis lub jakieś fotki, jak rozkręcić tunel środkowy żeby dojść do miejsca, w którym łączy się on z konsolą górną deski rozdzielczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #17 Napisano 7 Kwietnia 2010 ja jeszcze mam taki problem ze jak wrzuce za duzy bieg to autko wpada mi w rezonans .. i zaczyna cos skrzypiec strasznie ... tzn ktorys z plastikow tak dziwnie dziala ale nie doszedlem ktory ... na poczatku myslalem ze to uchwyt od tel. (NOKIA) albo uchyt od nawigacji ... ale po zdjeciu ich z szyby jest to samo ... normalnie cholery mozna dostac! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #18 Napisano 7 Kwietnia 2010 irek30 u mnie jest dokładnie to samo i dlatego prośba do kolegów o jakiś opis demontażu deski i tunelu srodkowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #19 Napisano 9 Kwietnia 2010 Koledzy wielka prośba o opis lub instrukcję demontażu deski oraz tunelu środkowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #20 Napisano 9 Kwietnia 2010 Podaj maila na PW. Zamiast wazeliny, polecam smar silikonowy w sprayu, i nie żałować go ... w B3 w zimę robiłem plastiki, skutek bardzo dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach