Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam kolejny problem ... od wczoraj jak jade autkiem z zegarow wydobywa sie drazniacy mnie odglos skrzypienia ... przechodzil juz ktos przez to? mozna cos podlozyc pod zegary ...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez tak jest. Kupiłem silikon w sprayu (z taką cienką rureczką) - popsikałem wszystkie łączenia na tablicy rozdzielczej i jest dużo, dużo lepiej ale chętnie posłuchałbym opinii kogoś kto w ogóle wyeliminował trzaski.

W poprzednim aucie (Vectra) wiedziałem jak sie rozbiera deske i wszystkie łączenia wysmarowałem wazeliną - prblem zniknął na zawsze. W Pasku nie wiem więc się za to nie zabieram zeby nie popsuć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie jak klade reke na zegary i dociskam - to tak skrzypia ze to lekkie przegiecie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja metoda na trzaski: wyjąć i włożyć od nowa, czasem pomaga...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My plastic i fantastic. Kup taką taśmę izolacyją z materiałem - z takim pluszem jak by. Przyda ci się pewnie na inne elementy tapicerki tez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może ktos się podzieli szczegółowo informacją jak bez uszkodzenia poodpinac te wszystkie aluminiowe, drewniane czy jakies tam jeszcze inne okładziny deski i gdzie co przykleić lub posmarować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja bym prosil jak dostac sie pod zegary? tzn ta cala obramowke zegarow ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszą trzeba ściągnąć małą listewkę na szufladkami.

Najlepiej po ich otwarciu.

Dopiero później te co idą na boki.

Ja pomogłem sobie kluczami torxami (mogą być też imbusy), tymi w kształcie litery "L".

Użyłem ich jako dźwigni, na zasadzie łomu.

Wkładasz krótsze ramię pod listwę, obracasz tak, żeby dłuższe ramię było prostopadle do płaszczyzny listwy i próbujesz w różnych miejscach podważać.

Jak wyskoczy pierwszy zatrzask to już idzie łatwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bede probowal dzieki ...

po demontazu tych listew bedzie dojscie do zegarow rozumiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz jeszcze opuścić plastik, w którym jest stacyjka.

Kilka śrub jest od boku, kilka widocznych od spodu.

Z tych niewidocznych jedna jest obok śrub od radia.

Druga pod włącznikiem świateł.

Tych na samym dole nie trzeba odkręcać.

Edytowane przez pikopiko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób kolego fotki i do warsztatu. Przyda się wszystkim :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz jeszcze opuścić plastik, w którym jest stacyjka.

Kilka śrub jest od boku, kilka widocznych od spodu.

Z tych niewidocznych jedna jest obok śrub od radia.

Druga pod włącznikiem świateł.

Tych na samym dole nie trzeba odkręcać.

 

dzis czyszczac autko ... tak z ciekawosci oderwalem ta ramke zegarow ... jakos dobrze chwycilem i wyrwalem dzida ... tylko nie wiem jak te zegary sie trzymaja? bo na moje oko one sa luzne ... :/ ... tzn prawa dolna czesc w ogole nie trzyma sie ... nie wiem jak one sa mocowane czy na zatrzaski? i jednego brak? czy srubami przykrecane?

 

z gory dziekuje koledzy za pomoc!

Pozdrowionka dla Was.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie 2 dni temu zdemontowałem wszystkie okładziny z deski (u mnie akurat "drewniane"). Jakość tego plastiku to porazka - skrzypi w rękach. Wszystkie łączenia i punkty styku posmarowałem wazeliną i dalej k.... skrzypi przy ruszaniu i hamowaniu. Wydaje mi sie że te beznadziejne plastiki deski rozdzielczej i tunelu środkowego - nota bene plastik porównywalny jakościowo z tym z FSO!!!

 

I tutaj pytanie - jak zdemontowac te wszystkie plastikowe obudowy deski? Kolega pikopiko już trochę pomógł wskazując mocowania po stronie kierowcy - dzięki.

Jak dokładnie odkręcic tą śrubę pod włącznikiem świateł?

Jak odkręcić te obudowy plastikowe po stronie pasażera?

I jak dobrać się do tunelu środkowego?

 

Pozdr

Domely

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doinik ale co Ci o da ze rozkrecisz wszystko? po skreceniu bedzie pewnie jeszcze gorzej ... ja jestem u siebie zmuszony ... do jakis czubek ktory kiedys odkrecal mi zegary ... olal sprawe i przykrecil to na jedna srube ... tak aby sie tylko trzymalo! partacze! i to jeszcze w ASO!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany że jak roskrece wszystko i posmaruje a potem jeszcze raz skręce to będzie dobrze. Przerabiałem to juz w Oplu Vectra ze 3 lata temu i do dzisiaj jest cisza i spokój a zajęlo mi to tylko pół dnia łącznie z fotelami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też trzeszczy przy ruszaniu i hamowaniu. Ja wczoraj zdjąłem u siebie wszystkie te plastyczki aluminiowo drewniano podobne. Okazuje sie, że one może i trochę skrzypią ale to jest nic w porównaniu ze skrzypieniem występującym gdzieś na łączeniu konsoli górnej z tunelem środkowym. Jest to miejsce na wysokości prawego kolana kierowcy (lub lewego kolana pasażera). Niestety dalej w rozkręcanie się nie zagłębiałem, ponieważ nie wiem jak się do tego zabrać. Tam gdzie mogłem dojść poobklejałem miejsca łączeń plastyków taśmą parcianą. Niestety nie bardzo to pomogło. Może ma ktoś opis lub jakieś fotki, jak rozkręcić tunel środkowy żeby dojść do miejsca, w którym łączy się on z konsolą górną deski rozdzielczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze mam taki problem ze jak wrzuce za duzy bieg to autko wpada mi w rezonans .. i zaczyna cos skrzypiec strasznie ... tzn ktorys z plastikow tak dziwnie dziala :/ ale nie doszedlem ktory ... na poczatku myslalem ze to uchwyt od tel. (NOKIA) albo uchyt od nawigacji ... ale po zdjeciu ich z szyby jest to samo ... normalnie cholery mozna dostac!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

irek30 u mnie jest dokładnie to samo i dlatego prośba do kolegów o jakiś opis demontażu deski i tunelu srodkowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wielka prośba o opis lub instrukcję demontażu deski oraz tunelu środkowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj maila na PW. Zamiast wazeliny, polecam smar silikonowy w sprayu, i nie żałować go ... w B3 w zimę robiłem plastiki, skutek bardzo dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności