Skocz do zawartości
kris22bln

samopoziomowanie ,poziomowanie xenonow passat 3bg

Rekomendowane odpowiedzi

o skórce już dawno myslałem

 

trafiła mi się w dobrej cenie to nie zastaniawiałem się ;)

już część wiązki wyrzeźbiłem, klawisze się już świacą jak zdemontuję obecne fotele to tylko dolutuje kable z wtyczkami do podgrzewania foteli

ok ale to nie temat o fotelach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok ale to nie temat o fotelach

Jak zrobisz to pewnie i tak sie pochwalisz jakimś manualem:bleble mam nadzieje:manga

Ja musze narazie odpocząć finansowo przynajmniej do wiosny:dolamam

ten xenon troche mnie kosztował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten xenon troche mnie kosztował

 

ale jak cieszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzę ,że niektórzy działają szybko,ja teraz zamontowałem alkantrę a ksenon poczeka do wiosny ,bo teraz nawet do domu nie mogę dojechać taka zawierucha w starym roku,tak daje nam się.Mam nadzieję ,że styczeń będzie cieplejszy to ruszę z ksenonem,pod warunkiem ,że autko będzie w domu.

Wszystkiego najlepszego w nowym roku wam życzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale jak cieszy

No i tu się zgodze naprawde warto zainwestować w ori lampki miałem przez miesiąc HIDA lepiej świeci od zwykłych ale do ori się nie umywa:zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko bo zauważyłem że zawsze rano jak włanczam światła to słychać przez moment takie piszczenie jakby zostawił auto na światłach czy to normalne czy może początek końca przetwornic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam pytanko bo zauważyłem że zawsze rano jak włanczam światła to słychać przez moment takie piszczenie jakby zostawił auto na światłach czy to normalne czy może początek końca przetwornic?

Normalne to to nie jest. Ale z pewnością nie oznacza to też, że kończą się przetwornice. Do rozświetlenie palników potrzebne jest bardzo duże napięcie. No i wtedy instalacja jest bardziej obciążona przez tę chwilkę. Możliwe jest raczej to że kończy Ci się alternator (może sprzęgiełko). Ale nie jestem tego na 100 % pewny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest taki dzwięk jak od altka tylko raczej z głośniczka tak jak zostawisz na światłach i wyjmiesz kluczyki tylko troszke bardziej piskliwe

 

---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 10:44 ----------

 

No i własnie wróciłem z garażu i zapaliłem światła bez odpalania auta żeby wyeliminować altka i teraz jestem na 100% pewny że słychać to gdzieś od licznika

Mam jeszcze takie pytanko czy to jest napewno ori

http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=oferta&id=123

bo mam dwe rózne w jednej philips a drógiej GE i troche inaczej świecą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra pytanko nie w temacie ale prubowalem w wąku Bartka ale nie bardzo się da cokolwiek dodać a jestem już zabardzo zmęczony żeby szukać

więc tak założyłem dzisiaj całą instalacje pod spryski i tu moje zdziwienie bo po podłączeniu wszystkiego nie działa dziwne bo jeśli chodzi o elektryke to jestem pewien na 100% że dobrze wszystko podpiołem

Dolałem płynu na ful i tu zauważyłwm problem zaczeło cieknąć pod autem okazało się że z prawego sprysku

Teraz moje pytanie czy to znaczy że pompka jest do bani i puszcza na spryskiwacz ? chyba nie ?

To morze spryskiwacz do bani (a raczej na 100%)

No ale jak jeden sprysk jest walnięty to oba nie będą działać?

Jakieś sugestie ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pomogę ale u mnie podczas wymiany wtryskiwacz też nie chciał pryskać,aż w końcu ściągnąłem przewód aż płyn się przelał i dalej nic i w końcu wyciągnąłem z wierzchu dysze nalałem płynu i włożyłem dysz i to pomogło.

 

---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

 

Dolałem płynu na ful i tu zauważyłwm problem zaczeło cieknąć pod autem okazało się że z prawego sprysku

 

Może żle założyłeś przewód?przez pompkę przelatuje płyn dopiero spryskiwacz go zatrzymuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może żle założyłeś przewód?przez pompkę przelatuje płyn dopiero spryskiwacz go zatrzymuje.

No to znaczy że mój go nie zatrzymóje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dolałem płynu na ful i tu zauważyłwm problem zaczeło cieknąć pod autem okazało się że z prawego sprysku

Teraz moje pytanie czy to znaczy że pompka jest do bani i puszcza na spryskiwacz ? chyba nie ?

Jeżeli puszcza Ci spryskiwacz (nie trzyma) - to oznacza że jest on do bani. Ale to dziwny przypadek??!! Przeważnie jest tak, że nie wysuwa się do końca i nie robi PSIK. Pompka nic do tego nie ma. Jeżeli by siągle działała - to ciągle leciałby Ci płyn na reflektory (oba).

Płyn leci Ci nawet w przypadku, gdy nie uruchamiasz spryskiwaczy?? Może masz pęknięty przewód, lub mechanicznie uszkodzony spryskiwacz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli puszcza Ci spryskiwacz (nie trzyma) - to oznacza że jest on do bani

Tak jest spryskiwacz był do bani pompka zresztą też ale teraz jest tak że spryski się wysuwają ale nie pryskają zdjołem przewody ze sprysków żeby je odpowietrzyć no i popryskało ale to nie wiele pomogło

Dodam że jeden spryskiwacz jest nowy a w drógim jest nowa końcówka więc powinno być oki ale nie jest

Już mi ręce opadają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
eraz jest tak że spryski się wysuwają ale nie pryskają zdjołem przewody ze sprysków żeby je odpowietrzyć no i popryskało ale to nie wiele pomogło

 

u mnie też po zdemontowaniu sprysków nie chciały później pryskać ale odpowietrzenie ich pomogło,

spróbuj odpiąć węże przy spryskach i poczekaj aż płyn z nich zacznie wyciekać, wtedy je podłącz ponownie i złap też za dysze spryskujące i kilka razy pociągnij je ku górze by spryski zaciągnęły płyn - u mnie to pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
złap też za dysze spryskujące i kilka razy pociągnij je ku górze by spryski zaciągnęły płyn - u mnie to pomogło

to pomaga ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitać !

Zdaję sobie sprawę iż to temat o 3BG, lecz przeglądając, wręcz maniakalnie szukając przez kilka nocy, nie doszukałem się konkretnych wiadomości odnośnie układu samopoziomowania do 3B, zdecydowałem się podłączyć do tego tematu.

Jeżeli założyciel tematu, bądź moderator uzna to za zbędne, proszę o informację, usunę wypowiedź.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Przechodząc do sedna sprawy.

Czy ktoś z forumowiczów dysponuje spisem części jakie są potrzebne do zainstalowania samopoziomowania w Pasku 3B. Ewentualnie jakieś schematy, cokolwiek.

Czy części z 3BG będą kompatybilne z modelem z przed liftu?

Chce to zrobić jak należny, stad te pytania.

Proszę o odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie bo chłopaki mają tu więcej doświadczenia

ale moim zdaniem wiązka powinna być taka sama,czujniki chyba też inne pewnie będą blachy,uchwyty i chyba główny sterownik jest inny przed liftem ale to było gdzieś wcześniej w temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z forumowiczów dysponuje spisem części jakie są potrzebne do zainstalowania samopoziomowania w Pasku 3B

 

jeśli chodzi o części to jest wszystko dokładnie podane na TEJ stronie, którą zresztą już tutaj podawałem

w sumie to prawie wszystko z części mechanicznych jest takie same jak do 3BG ale inny jest sterownik gdyż wykorzystane jest mniej pinów do podłączenia samopoziomowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z forumowiczów dysponuje spisem części jakie są potrzebne do zainstalowania samopoziomowania w Pasku 3B. Ewentualnie jakieś schematy, cokolwiek.

Czy części z 3BG będą kompatybilne z modelem z przed liftu?

Chce to zrobić jak należny, stad te pytania.

Bartek już Ci napisał, ja dodam tylko że w 3BG jerst sterowanie dynamiczne (zastosowano w lampach silniczki krokowe) stąd inny sterownik. W 3B są "zwykłe" silniczki i prostszy sterownik (jak Bartek już napisał ma o dwa piny mniej). Sterownik w 3B to - 4B0 907 357. Pozostałe "graty" są takie same. Wiązkę zamierzasz kupić, czy robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie dziękuje za stronę, troszkę to mi rozjaśniło sytuacje.

 

Co do wiązki, to chyba nie będzie tak jak napisał skwaru, będzie to wiązka o innej ilości kabli i innym złączu pod sterownik.

 

Kabelek będę chciał wykonać zapewne sam, bo koszt tego kabeka z KUFATEC jest "ciut" przesadzony. Kostki (nr muszę poszukać, chyba ze ktoś posiada) kupie w ASO

 

 

Mr. X gdzie w tym wątku pisałeś ze posiadasz tylna blachę mocująca do 4motion, a jak to się będzie miało do syncro 3B i czy posiadasz nadal ta blachę? Ponad to widziałem iż miałeś pięknie rozpisane piny do 3BG, posiadasz możne takie cudo do 3B?

 

Czy przy samo poziomowaniu występują jakieś różnice pomiędzy syncro a pozostałymi egzemplarzami ?

 

Sterownik będę chciał najprawdopodobniej umiejscowić tak jak to w tym wątku opisali koledzy, tzn obok bezpieczników (mniej kabli i sprawniej).

 

Mam już na oku sterownik i przedni kompletny czujnik, zobaczymy jak z reszta.

 

Nie wiem czy gdzieś w tym wątku było opisane, lecz silniczki będące w ksenonach w 3B niczym się nie różnią od pozostałych silniczków od 3B, te same oznaczenia.

 

Duzo tego, ale myślę ze warto, przydało by się opisać to samo dla 3B, zostanie dla potomnych...

 

 

---------------------------------------------------------

EDYCJA

Przed momentem stałem się szczęśliwym posiadaczem sterownika LWR 4B0 907 357 i tylnego, kompletnego czujnika dla napędu na 4 kola !!

Teraz tylko przedni czujnik i zabieramy się za wiązkę.

Edytowane przez Cyprus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności