Bartek1987 Zgłoś #441 Napisano 31 Marca 2014 czy mógłby ktoś napisać jak sprawdzic napięcie w czujnikach za pomoca polskiego VAG-a??? z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz861 Zgłoś #442 Napisano 2 Kwietnia 2014 panowie zdobyłem oryginalną wiązkę do montażu bixenonów mówię o tej co idzie do lamp teraz pytanie czy do każdej lampy idzie jedna wiązka? bo mam przy niej żarówkę od kierunkowskazu i wychodzi na to ze na każdą lampę jest oddzielna wiązka? wiązkę mam z wszystkimi wtyczkami do wpięcia jest czerwona i bodajże różowa ( w pracy jestem i nie pamiętam kolorów) czy są jakieś miejsca już przygotowane do wpięcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #443 Napisano 11 Kwietnia 2014 Witam od kilku dni moje bi-xenony w B5FL zaczynają wariować,raz się poziomują raz nie,no i mają tendencję do opadania. Po podłączeniu pod VAG wyskoczył błąd 776 czyli czujnik na lewym przednim kole a po kilku dniach następny 01539 - Headlights Not Adjusted. Po przeanalizowaniu tematów o problemach z xenonami sprawdziłem na VAGU napięcia na czujniku przednim i tylnym w blokach pomiarowych i wyszło mi że tylny czujnik ma napięcie zmienne 1,8-3,2v huśtając tylko tyłem,natomiast w przednim czujniku przy pełnym zakresie ruchu ramienia czujnika(odłączyłem od wahacza na próbę) wyszło 0,16V-1,2V. Czy Waszym zdaniem tutaj winowajcą jest uszkodzony przedni czujnik?-bo podobno żeby w ogóle można było przeprowadzić adaptację poziomowania to napięcie na czujniku przód/tył powinno oscylować coś wokół 2,5V? Może ma ktoś na forum nie potrzebny taki czujnik w razie czego do poziomowania 4BO907503 lub nowsza wersja 4BO907503A w dobrych pieniądzach.? Z góry dzięki za pomoc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #444 Napisano 12 Kwietnia 2014 Czy Waszym zdaniem tutaj winowajcą jest uszkodzony przedni czujnik? Tak, szukaj czujnika o takim samym wyglądzie i kształcie wtyczki vw, audi, bmw, ford, mazda, mercedes. Wszystkie powinny pasować. Bierz najmłodszy i najtańszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #445 Napisano 12 Kwietnia 2014 (edytowane) Dzięki kolego michal_tmi za potwierdzenie. Poszukałem według Twoich wskazówek i faktycznie zamiennikiem może być np czujnik z BMW pomimo innych numerów Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Edytowane 12 Kwietnia 2014 przez schabo78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #446 Napisano 15 Kwietnia 2014 No zalatwilem na próbę czujnik z bmw identtyczny z wygladu i zakres dzialania ma do 5v i naprawde wszystko wtedy ladnie dziala.Jednak nie da sie tego wszystkiego ze soba polączyc bo prawidlowy zakres dzialania czujnika czyli okolice 2.5v ma w pozycji gdy dzwigienka jest w pionie na co nie pozwala ramię mocowane do wahacza,wiec tak jak by jest ono przesuniete w stosunku do oryginalnego czujnika o jakies 90 stopni jesli chodzi o wskazania napiecia. Wniosek taki ze czujnik identyczny z wygladu ma inny zakres dzialania przy takim samym ulozeniu dzwigienki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #447 Napisano 15 Kwietnia 2014 No zalatwilem na próbę czujnik z bmw identtyczny z wygladu i zakres dzialania ma do 5v i naprawde wszystko wtedy ladnie dziala.Jednak nie da sie tego wszystkiego ze soba polączyc bo prawidlowy zakres dzialania czujnika czyli okolice 2.5v ma w pozycji gdy dzwigienka jest w pionie na co nie pozwala ramię mocowane do wahacza,wiec tak jak by jest ono przesuniete w stosunku do oryginalnego czujnika o jakies 90 stopni jesli chodzi o wskazania napiecia.Wniosek taki ze czujnik identyczny z wygladu ma inny zakres dzialania przy takim samym ulozeniu dzwigienki. Masz standardowe zawieszenie? Na pewno w dobrą stronę założyłeś ramie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #448 Napisano 15 Kwietnia 2014 Tak mam standardowe zawieszenie i montując ten czujnik od BMW identycznie jak mój stary 4B0 działa poprawnie tylko jak dzwignia czujnika jest pionowo w górę. Kombinowałem już trochę przy tym jak to odwrócić i ni jak nie pasuje żeby było ok. Swoją drogą to tez bardzo dziwne że pozornie identyczny czujnik (kostka piny tak samo) ma niby w innym położeniu dzwigni prawidłowy zakres działania.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #449 Napisano 15 Kwietnia 2014 Dokładnie tak będzie. Trzeba zdjąć plastikowe ramię z ośki i obrócić. Zdejmuje się ściągaczem, najlepiej samoróbką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #450 Napisano 15 Kwietnia 2014 Kolego polonez15 czyli muszę zdjąć ramię czujnika i zamontować w położeniu żeby były dobre wskazania? Boję się trochę o uszkodzenie dzwigni bo już delikatnie próbowałem zdjąć to ośki ale się poddałem,no ale teraz jak piszesz że jest to jeszcze raz podchodze do tematu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #451 Napisano 15 Kwietnia 2014 Tak mam standardowe zawieszenie i montując ten czujnik od BMW identycznie jak mój stary 4B0 działa poprawnie tylko jak dzwignia czujnika jest pionowo w górę.Kombinowałem już trochę przy tym jak to odwrócić i ni jak nie pasuje żeby było ok. W takim razie przepraszam bo wprowadziłem w błąd. Tak dla potomności podaj jaki masz numer tego czujnika ja przy okazji zerknę do siebie i również napiszę zobaczymy co wyjdzie z tego porównania. Swoją drogą to tez bardzo dziwne że pozornie identyczny czujnik (kostka piny tak samo) ma niby w innym położeniu dzwigni prawidłowy zakres działania.. No bardzo dziwne, ja u siebie zamontowałem bez żadnej kombinacji. Ciężko jest mi uwierzyć że firma robiła czujniki identycznie wyglądające z delikatnie przestawionym ramieniem. Przecież to nie pierwsza część która byłaby uniwersalna i zmniejszałaby koszty dla producenta. Na pewno masz to tak zamocowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #452 Napisano 16 Kwietnia 2014 Oczywiście, że to normalne, sam kupiłem sobie od BeEmki i było jak wyżej, nawet na ośce jest maźnięte farbą, jak jest założona ori... W BMW czujnik mocowany jest pionowo, u nas poziomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #453 Napisano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam ostatecznie zamontowałem oryginalny czujnik 4B0907503 za 90zl jak nowy i wszystko zaczęło działać.Na poziomej drodze bez obciążenia większego w bagażniku napięcia mam przód 2,7V tył 3,0v i wszystko płynnie się zmienia podczas uginania nadwozia,układ bez błędów:jupi Potwierdzam również że poziomowanie w naszych B5FL odbywa się dynamicznie czyli na bieżąco.Można to łatwo sprawdzić jadąc samochodem i mocno hamując obserwując wiązkę światła padającą na asfalt,która pomimo nurkowania przodu podnosi się i potem opada po puszczeniu hamulców... Aaaaaa ten czujnik z bmw był z modelu e39. Dzięki wszystkim za pomoc Pozdrawiam Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez schabo78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #454 Napisano 25 Kwietnia 2014 Witam Panowie. Jakiś czas temu zamontowałem samopoziomowanie w swoim a4 b5 (poziomowanie statyczne) ze sterownikiem 4B0 Właśnie się zabieram za wymianę układu na dynamiczny ze serownikiem 4Z7. Ogólnie temat kabelków mam ogarnięty. Silniczki mam, sterownik mam, instalację trochę przerobię i będzie dobrze. Jedynie co jeszcze potrzebuje to czy ktoś mógłby mi podać kolory kabli idących do silniczków w lampie?? Konkretnie chodzi o piny 2, 3, 4, 6 z prawego lub lewego reflektora. miło by było jak by ktoś wrzucił fotkę silniczka z podłączoną kostką oraz gniazda od strony kabli. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam Michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #455 Napisano 26 Kwietnia 2014 Nikt nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #456 Napisano 30 Kwietnia 2014 Dobra. Dzięki poradziłem sobie. Uruchomiłem poziomowania dynamiczne w a4 b5 przed liftem 96rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #457 Napisano 30 Kwietnia 2014 Dobra. Dzięki poradziłem sobie. Uruchomiłem poziomowania dynamiczne w a4 b5 przed liftem 96rok Jakie numery części? Zdradzisz coś więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #458 Napisano 30 Kwietnia 2014 Praktycznie wszystko to samo co do passata. ja robiłem przekladke ze statycznego bo już kiedyś zakładałem. Czujniki zostają te same. Jedynie wymiana sterownika z 4b0 na 4z7 i przeróbka instalacji. Do tego silniczki w lampach mam z bmw f10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzeg Zgłoś #459 Napisano 1 Maja 2014 a co zrobic jak auto zostalo zglebowane i ta dzwignia jest mocno naciagnieta i nie poziomuje sie lampa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #460 Napisano 2 Maja 2014 a co zrobic jak auto zostalo zglebowane i ta dzwignia jest mocno naciagnieta i nie poziomuje sie lampa?? Podnieś auto. Tak na serio. To możesz dorobić nowe krótsze te łączniki przy użyciu pręta gwintowanego m6 i przegubów kulowych kątowych m6 i jest dobrze. Ja u siebie właśnie tak robiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach