Skocz do zawartości
kris22bln

samopoziomowanie ,poziomowanie xenonow passat 3bg

Rekomendowane odpowiedzi

czy mógłby ktoś napisać jak sprawdzic napięcie w czujnikach za pomoca polskiego VAG-a??? z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie zdobyłem oryginalną wiązkę do montażu bixenonów mówię o tej co idzie do lamp

teraz pytanie czy do każdej lampy idzie jedna wiązka? bo mam przy niej żarówkę od kierunkowskazu i wychodzi na to ze na każdą lampę jest oddzielna wiązka?

wiązkę mam z wszystkimi wtyczkami do wpięcia jest czerwona i bodajże różowa ( w pracy jestem i nie pamiętam kolorów) czy są jakieś miejsca już przygotowane do wpięcia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

od kilku dni moje bi-xenony w B5FL zaczynają wariować,raz się poziomują raz nie,no i mają tendencję do opadania.

Po podłączeniu pod VAG wyskoczył błąd 776 czyli czujnik na lewym przednim kole a po kilku dniach następny 01539 - Headlights Not Adjusted.

Po przeanalizowaniu tematów o problemach z xenonami sprawdziłem na VAGU napięcia na czujniku przednim i tylnym w blokach pomiarowych i wyszło mi że tylny czujnik ma napięcie zmienne 1,8-3,2v huśtając tylko tyłem,natomiast w przednim czujniku przy pełnym zakresie ruchu ramienia czujnika(odłączyłem od wahacza na próbę) wyszło 0,16V-1,2V.

Czy Waszym zdaniem tutaj winowajcą jest uszkodzony przedni czujnik?-bo podobno żeby w ogóle można było przeprowadzić adaptację poziomowania to napięcie na czujniku przód/tył powinno oscylować coś wokół 2,5V?

 

Może ma ktoś na forum nie potrzebny taki czujnik w razie czego do poziomowania 4BO907503 lub nowsza wersja 4BO907503A w dobrych pieniądzach.?

 

Z góry dzięki za pomoc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy Waszym zdaniem tutaj winowajcą jest uszkodzony przedni czujnik?

Tak, szukaj czujnika o takim samym wyglądzie i kształcie wtyczki vw, audi, bmw, ford, mazda, mercedes. Wszystkie powinny pasować. Bierz najmłodszy i najtańszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego michal_tmi za potwierdzenie.

Poszukałem według Twoich wskazówek i faktycznie zamiennikiem może być np czujnik z BMW pomimo innych numerów

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję

Edytowane przez schabo78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zalatwilem na próbę czujnik z bmw identtyczny z wygladu i zakres dzialania ma do 5v i naprawde wszystko wtedy ladnie dziala.Jednak nie da sie tego wszystkiego ze soba polączyc bo prawidlowy zakres dzialania czujnika czyli okolice 2.5v ma w pozycji gdy dzwigienka jest w pionie na co nie pozwala ramię mocowane do wahacza,wiec tak jak by jest ono przesuniete w stosunku do oryginalnego czujnika o jakies 90 stopni jesli chodzi o wskazania napiecia.

Wniosek taki ze czujnik identyczny z wygladu ma inny zakres dzialania przy takim samym ulozeniu dzwigienki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No zalatwilem na próbę czujnik z bmw identtyczny z wygladu i zakres dzialania ma do 5v i naprawde wszystko wtedy ladnie dziala.Jednak nie da sie tego wszystkiego ze soba polączyc bo prawidlowy zakres dzialania czujnika czyli okolice 2.5v ma w pozycji gdy dzwigienka jest w pionie na co nie pozwala ramię mocowane do wahacza,wiec tak jak by jest ono przesuniete w stosunku do oryginalnego czujnika o jakies 90 stopni jesli chodzi o wskazania napiecia.

Wniosek taki ze czujnik identyczny z wygladu ma inny zakres dzialania przy takim samym ulozeniu dzwigienki.

Masz standardowe zawieszenie? Na pewno w dobrą stronę założyłeś ramie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mam standardowe zawieszenie i montując ten czujnik od BMW identycznie jak mój stary 4B0 działa poprawnie tylko jak dzwignia czujnika jest pionowo w górę.

Kombinowałem już trochę przy tym jak to odwrócić i ni jak nie pasuje żeby było ok.

Swoją drogą to tez bardzo dziwne że pozornie identyczny czujnik (kostka piny tak samo) ma niby w innym położeniu dzwigni prawidłowy zakres działania..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak będzie. Trzeba zdjąć plastikowe ramię z ośki i obrócić. Zdejmuje się ściągaczem, najlepiej samoróbką:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego polonez15 czyli muszę zdjąć ramię czujnika i zamontować w położeniu żeby były dobre wskazania?

Boję się trochę o uszkodzenie dzwigni bo już delikatnie próbowałem zdjąć to ośki ale się poddałem,no ale teraz jak piszesz że jest to jeszcze raz podchodze do tematu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak mam standardowe zawieszenie i montując ten czujnik od BMW identycznie jak mój stary 4B0 działa poprawnie tylko jak dzwignia czujnika jest pionowo w górę.

Kombinowałem już trochę przy tym jak to odwrócić i ni jak nie pasuje żeby było ok.

 

W takim razie przepraszam bo wprowadziłem w błąd. Tak dla potomności podaj jaki masz numer tego czujnika ja przy okazji zerknę do siebie i również napiszę zobaczymy co wyjdzie z tego porównania.

Swoją drogą to tez bardzo dziwne że pozornie identyczny czujnik (kostka piny tak samo) ma niby w innym położeniu dzwigni prawidłowy zakres działania..

No bardzo dziwne, ja u siebie zamontowałem bez żadnej kombinacji. Ciężko jest mi uwierzyć że firma robiła czujniki identycznie wyglądające z delikatnie przestawionym ramieniem. Przecież to nie pierwsza część która byłaby uniwersalna i zmniejszałaby koszty dla producenta.

Na pewno masz to tak zamocowaneb58k.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że to normalne, sam kupiłem sobie od BeEmki i było jak wyżej, nawet na ośce jest maźnięte farbą, jak jest założona ori... W BMW czujnik mocowany jest pionowo, u nas poziomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

ostatecznie zamontowałem oryginalny czujnik 4B0907503 za 90zl jak nowy i wszystko zaczęło działać.Na poziomej drodze bez obciążenia większego w bagażniku napięcia mam przód 2,7V tył 3,0v i wszystko płynnie się zmienia podczas uginania nadwozia,układ bez błędów:jupi

Potwierdzam również że poziomowanie w naszych B5FL odbywa się dynamicznie czyli na bieżąco.Można to łatwo sprawdzić jadąc samochodem i mocno hamując obserwując wiązkę światła padającą na asfalt,która pomimo nurkowania przodu podnosi się i potem opada po puszczeniu hamulców...

Aaaaaa ten czujnik z bmw był z modelu e39.

Dzięki wszystkim za pomoc

Pozdrawiam

Edytowane przez schabo78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Jakiś czas temu zamontowałem samopoziomowanie w swoim a4 b5 (poziomowanie statyczne) ze sterownikiem 4B0

Właśnie się zabieram za wymianę układu na dynamiczny ze serownikiem 4Z7.

Ogólnie temat kabelków mam ogarnięty. Silniczki mam, sterownik mam, instalację trochę przerobię i będzie dobrze. Jedynie co jeszcze potrzebuje to czy ktoś mógłby mi podać kolory kabli idących do silniczków w lampie??

Konkretnie chodzi o piny 2, 3, 4, 6 z prawego lub lewego reflektora. miło by było jak by ktoś wrzucił fotkę silniczka z podłączoną kostką oraz gniazda od strony kabli. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Dzięki poradziłem sobie. Uruchomiłem poziomowania dynamiczne w a4 b5 przed liftem 96rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra. Dzięki poradziłem sobie. Uruchomiłem poziomowania dynamiczne w a4 b5 przed liftem 96rok

 

Jakie numery części? Zdradzisz coś więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie wszystko to samo co do passata. ja robiłem przekladke ze statycznego bo już kiedyś zakładałem. Czujniki zostają te same. Jedynie wymiana sterownika z 4b0 na 4z7 i przeróbka instalacji. Do tego silniczki w lampach mam z bmw f10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co zrobic jak auto zostalo zglebowane i ta dzwignia jest mocno naciagnieta i nie poziomuje sie lampa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co zrobic jak auto zostalo zglebowane i ta dzwignia jest mocno naciagnieta i nie poziomuje sie lampa??

 

Podnieś auto. :-D

Tak na serio. To możesz dorobić nowe krótsze te łączniki przy użyciu pręta gwintowanego m6 i przegubów kulowych kątowych m6 i jest dobrze. Ja u siebie właśnie tak robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności