Jump to content
motomaniak

Zbyt wysokie ciśnienie w wężykach przelewowych wtryskiwaczy

Recommended Posts

Koledzy czy jest w ogóle taka możliwość? Jeśli tak to gdzie mogę szukać przyczyny? Silnik 1.6 TD (CY)

 

Ostatnio nie nadążam już za tym, dokładnie za wymianą wężyków, pomaga na chwile, trochę pojeżdżę i już z powrotem ropka się leje ( i to dosłownie leje, nie że się poci). Tak się zacząłem zastanawiać nad tym ciśnieniem w przelewach...

 

Silnik normalnie odpala i pracuje :rolleyes:

Edited by motomaniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

a odpowietrznik dobrze działa w korku zbiorniczka cieczy

Share this post


Link to post
Share on other sites
a odpowietrznik dobrze działa w korku zbiorniczka cieczy

 

Sorry nie sprecyzowałem dobrze problemu, chodzi o wężyki przelewowe na wtryskach :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to końcówka w baku może być zabrudzona lub odpowietrznik w korku wlewu

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz droznosc zaworka w srubie pompy wtryskowej (musi byc z napisem out), przedmuchaj kompresorem powrot do baku, jak nie pomoze to nowe koncowki wtryskow - u mnie dopiero wymiana wtryskow pomogla, poza tym mialem w zakresie srednich obrotow falowanie obrotow- naciskalem gaz np. 1cm i obroty falowaly 1500-2000

Share this post


Link to post
Share on other sites
powrot do baku

 

Wczoraj sprawdzałem, wydaje sie być ok.

 

jak nie pomoze to nowe koncowki wtryskow

 

I to pewnie będą końcówki właśnie... :/ To od razu pytanie, nadają się do czegoś te wtryski co dostałem od ciebie razem z głowicą?

 

poza tym mialem w zakresie srednich obrotow falowanie obrotow- naciskalem gaz np. 1cm i obroty falowaly 1500-2000

U mnie poza wyciekami brak jakiś innych oznak, na razie...:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam kolegów... jestem mechanikiem już ładnych pare lat ale takich bzdur to w życiu nie słyszałem. od kiedy to końcówki wtrysków mają wpływ na ciśnienie na przelewach? nawet biorąc to na chłopski rozum to końcówki sie wycierają i zarazem sklepują czyli efekt -leją(auto kopci i ciężej zapala jak jest zimny a szczególnie w zimie) ... ropa przelatuje przez nie bez tz. oporów... zrozumiał bym waszą wypowiedz jeśli by końcówka była zapieczona ... tylko w tedy by nie palił na jakiś cylinder. jeśli sie myle to prosze o sprostowanie ...pozdrowionka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koledzy czy jest w ogóle taka możliwość? Jeśli tak to gdzie mogę szukać przyczyny? Silnik 1.6 TD (CY)

 

Ostatnio nie nadążam już za tym, dokładnie za wymianą wężyków, pomaga na chwile, trochę pojeżdżę i już z powrotem ropka się leje ( i to dosłownie leje, nie że się poci). Tak się zacząłem zastanawiać nad tym ciśnieniem w przelewach...

 

Silnik normalnie odpala i pracuje :rolleyes:

 

u siostrzeńca w golfie miałem tak samo po zakupie "przegazówka" i wyrwało mi jeden wężyk na powrocie - wymieniłem chyba z 4 komplety ale wszystkie były za luźne i jak silnik się zagrzał to albo się pociły/ciekły/ lub całkiem wypadały w końcu trafiłem na ładne, które bardzo ciasno wchodziły na króćce powrotów we wtryskach i problem się rozwiązał. Żeby je znaleźć objeździłem parę sklepów i wszędzie miały być super "ciasne" w końcu kupiłem u mechanika który ma tez sklep bo tylko on wiedział o co chodzi

 

Też myślałem o przytkanym powrocie/filtrze itp ale tam drożność była ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie przelecialo kilku producentow wezy i zawsze je zdejmowalo, po wymianie wtryskiwaczy problem ustąpil. czary? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy