zdun_VW Zgłoś #121 Napisano 13 Lutego 2010 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #122 Napisano 13 Lutego 2010 strona główna pozostała wizytówką naszego klubu no ja własnie z takim pytaniem: pamietam gorącą dyskusję, że nie jesteśmy żadnym klubem ani nic takiego ( bodajrze przy wprowadzaniu zmian z gadżetami i kwestiach własności logo), czyżby miało sie to zmienić?? Tylko pytam, edukacyjnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #123 Napisano 13 Lutego 2010 ...wszystko w swoim czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #124 Napisano 13 Lutego 2010 a dziękować, dziekować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #125 Napisano 13 Lutego 2010 marecek chce wprowadzic niecny plan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #126 Napisano 16 Lutego 2010 no i jak, panowie, idzie pisanie artykułów? bo na razie po 3 dniach statystyki pokazują, że ludzie faktycznie szukają treści na naszej stronie: (liczby to ilości wejść) 1. www.vw-passat.pl 11 770 2. Najczęściej występujące usterki w Passatach 1 613 3. Passat B5 (3B & 3BG) 1 280 4. Ile palą passaty? 1 213 5. Diagnostyka 1 017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #127 Napisano 16 Lutego 2010 Marecek większość wejść związanych pewnie z konkursem. I część nasze wejścia aby zobaczyć jak się posuwają prace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #128 Napisano 16 Lutego 2010 Mam takie pytanie - temat o wyborze fanklubu roku jest widoczny na stornie głownej w GORĄCYCH tematach. Mam nadzieję, ze NOWI go nie widzą EDIT// Jednak widać go po wylogowaniu zrobione A propozycje i poprawki do tej strony to też w tym wątku? Bo mam parę. W dziale "Kupujemy passata" powinien być chyba też temat o przerabianych anglikach Zrobi się! W opisie "Jak szukać na forum" - przydałoby się zdjecie forumowej SZUKAJ-ki. może bez jaj już... zmieniłem opis tego działu na "jak zacząć na forum" No i takie "pytanie retoryczne" - co jest na tym zdjęciu nad passatami? Bo takie jakieś "nie obrazowe" jest To jest kadr z "gryla" Stochasticowego passka 3BG przecież Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #129 Napisano 16 Lutego 2010 no i jak, panowie, idzie pisanie artykułów? I część nasze wejścia aby zobaczyć jak się posuwają prace. wszystko będzie na czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #130 Napisano 17 Lutego 2010 wszystko będzie na czas Nutti, ciśnij bo czas goni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #131 Napisano 17 Lutego 2010 Ja walczę z tabelkami technicznymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #132 Napisano 17 Lutego 2010 Nutti, ciśnij bo czas goni Nie no bez przesady już nie chodzi o to żeby chłopaków zajechać. Mimo iż to wszystko powinno ruszyć już dawno (wiem, wiem, nie zawsze mamy czas). To że nas goni bo koniec konkursu? Już i tak dużo zostało zrobione i tu szacun dla Marecka i mniemam Nuttie'go oraz paru innych nie przedstawionych tutaj a pewnie się przyczynili do tego iż ta strona powstaje. I tak robicie olbrzymią robotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #133 Napisano 17 Lutego 2010 No... Pobs już zaczął dział B5, a ja w każdej wolnej chwili dopieszczam artykuły o tuningu i usterkowości... małymi kroczkami, ale systematycznie. Jestem też dumny z artykułu jak zacząć na forum Kilka osób jeszcze się zadeklarowało pomóc, m.in. przy opisie zlotów, poradnik kupującego, historii passka, B3/B4/B6, więc czekam cierpliwie na materiały - razem dajemy radę całkiem nieźle Czy ktoś przy okazji nie zechciałby pokryć napisania czegoś o B1? (bo dla mnie to czarna magia - za młody jestem, żeby pamiętać lata 40 ubiegłego wieku ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #134 Napisano 17 Lutego 2010 jeśli można coś dodać to w b5 są błędy np że w 3bg diesle to 130 a ma 131 i nie ma nic o 101 a tutaj : benzynowy W8 4.0 V8 32V (275 KM) , to zamiast tam v8 to w8 . I tutaj : V6 2,8 l (194 KM) a powinno być 193 , no to takie szczegóły , ale można to poprawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #135 Napisano 17 Lutego 2010 Przy okazji czytałem dział na temat B5. Dzięki dla Pobs-a, że dołączył do tego działu mój temat o W8. Jeżeli znajdę gdzieś jeszcze jakieś wiadomości to będę uzupełniał. Jeśli będzie trzeba coś jeszcze napisać, to służę pomocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #136 Napisano 17 Lutego 2010 Przy okazji czytałem dział na temat B5. Dzięki dla Pobs-a, że dołączył do tego działu mój temat o W8. Jeżeli znajdę gdzieś jeszcze jakieś wiadomości to będę uzupełniał. Jeśli będzie trzeba coś jeszcze napisać, to służę pomocą. nie ma sprawy! jeśli można coś dodać to w b5 są błędy np że w 3bg diesle to 130 a ma 131 i nie ma nic o 101 a tutaj : benzynowy W8 4.0 V8 32V (275 KM) , to zamiast tam v8 to w8 . I tutaj : V6 2,8 l (194 KM) a powinno być 193 , no to takie szczegóły , ale można to poprawić poprawimy! ---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:40 ---------- btw. jest info, że: oraz turbodiesele: 1,9 l TDI (101, 130 KM obie jednostki na pompowtryskiwaczach), 2,0 l TDI (136 KM, również na pompowtryskiwaczach), V6 2,5 l TDI (150 KM na pompie wtryskowej), ... więc pada hasło 101 szczegółowa tabelka wkrótce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #137 Napisano 17 Lutego 2010 no to tam to tak a mi chodziło o to - Przy okazji modernizacji jesienią 2000 r. wprowadzono kolejne, nowe silniki benzynowe: 2.0 (115 KM), 2.3 V5 20V (170 KM) oraz turbodiesla 1.9 TDI (130 KM). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #138 Napisano 17 Lutego 2010 no to tam to tak a mi chodziło o to - Przy okazji modernizacji jesienią 2000 r. wprowadzono kolejne, nowe silniki benzynowe: 2.0 (115 KM), 2.3 V5 20V (170 KM) oraz turbodiesla 1.9 TDI (130 KM). done! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #139 Napisano 17 Lutego 2010 oraz turbodiesla 1.9 TDI (130 KM). 131 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #140 Napisano 17 Lutego 2010 się czepiacie nie każdy ma 131km w serii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach