WW Zgłoś #41 Napisano 22 Lutego 2010 Na pewno mnie nie obrażasz ? Jakby leżało, to nie spełniało by swojej roli. Z jednej jest wciśnięte dość głęboko pod dolna listwę szyby a z drugie zapiera się dość mocno o przegrodę poniżej uszczelki. Z prawej srony musiałem nawet nieco podciąć, bo przestało mi zasysac powietrze do kabiny. Teraz, po odcięciu ok 10 cm2 z nad osłony filtra, nawiew działa znakomicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #42 Napisano 22 Lutego 2010 no wszystko fajnie ale to nie spelnia swojej roli w orginalnych osłonach masz otwory przez ktore scieka woda u ciebie caly syf ktory tam sie bedzie zbieral bedzie plywal w wodzie i splywal przez wyciete otwory pod spod druga uwaga co jesli w zimie padnie ci aku ?? bedziesz to zrywac na mrozie poza tymi innych uwag niemam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #43 Napisano 22 Lutego 2010 (edytowane) Tu całość jest pochylona w przód, tak wiec woda ścieka w kierunku przedniej ściany i wyciętymi szparami ścieka pod spód i dalej odpływem pod akumulatorem - dokładnie jak w oryginalne. Sprawdzałem konewką. Co do padnięcia aku, oryginalna osłona też nie pozwala na wyjecie aku bez jej demontażu. Do zdemontowania tej osłony wystara dwa ruchy reki bez żadnych narzędzi i osłona wychodzi w całości. Edytowane 22 Lutego 2010 przez WW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #44 Napisano 22 Lutego 2010 coś nadal te linki z twoimi fotami nie działają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #45 Napisano 22 Lutego 2010 Fotki widac na forum jak i z linkow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #46 Napisano 9 Sierpnia 2011 Z racji zapchanych odpływów,a co za tym idzie wody w aucie mojego znajomego,namówiłem go na powyższą, bardzo praktyczną modyfikację. Jego passat to model z 1997r. Zakupiłem cześci: 3B1 819 415 E B41 odrzutnik 79,83zł 3B1 819 447 B41 blacha zakrywająca 92,69zł 3B1 819 433 A 01C pokrywka 30,81zł Po wykonaniu "brudniejszej" części roboty(udrażnianie odpływów,czyszczenie,uszczelnianie) z wielkim zapałem zabraliśmy się za montaż nowych części. Na miejsce starego odrzutnika wody-nowy.Oczywiście obudowa filtra p/p musiała być najpierw zdemontowana. Teraz czas przyszedł na najbardziej spektakularną część-blachę zakrywającą...no i tu PORAŻKA !Za jasną-ciasną nie pasuje otwór zbiorniczka płynu hamulcowego...(zdjęcie nr1 i 2) Poczułem się trochę nieswojo-toż zapewniałem znajomego,że wszystko pasuje idelnie(czytając wypowiedzi na Forum).Postanowiłem,więc stanąć na wysokości zadania i wykorzystać jako-takie zdolności manualne,jakimi mnie obdarzył Najwyższy i coś z tym fantem zrobić. Na zdjeciach nr 3 i 4 efekt koniecznej przeróbki. Na koniec pytanie- jak to, więc jest z tym "pasuje idealnie"? Nie przeczę,że niektórzy koledzy nie musieli dokonywać wyżej wspomnianej przeróbki,nawiam tylko do wyjaśnienia tej małej zagadki. Może,powiedzmy do danego miesiąca, danego roku przeróbka jest konieczna,a od miesiąca, takiego i takiego, nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #47 Napisano 9 Sierpnia 2011 Dziwna sprawa z tą Twoją klapą u mnie wystarczyło podciąć dolny rant od tego otworu i wszystko ok. mój rocznik jak w podpisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #48 Napisano 10 Sierpnia 2011 Dziwna sprawa z tą Twoją klapą u mnie wystarczyło podciąć dolny rant od tego otworu i wszystko ok. mój rocznik jak w podpisie. Niestety,w przypadku passata mojego znajomego, musiałem stanąć na wysokości zadania i dokonać bardziej "radykalnej" przeróbki.Na zdjęciu na czerwono zaznaczone miejsce,z którego wyciąłem kawałek(zaznaczony na żółto),strzałkami-miejsce "przenosin",wyciętego elementu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #49 Napisano 10 Sierpnia 2011 Kolego, moze problem jest w tym , ze posiadasz pojedynczy wzmacniacz sily hamowanie , a nie podwojny i odeglosc zbiorniczka od grodzi tez jest inna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #50 Napisano 10 Sierpnia 2011 Kolego, moze problem jest w tym , ze posiadasz pojedynczy wzmacniacz sily hamowanie , a nie podwojny i odeglosc zbiorniczka od grodzi tez jest innaJeśli mówisz o tzw.serwie(bo tak to rozumiem),to rzeczywiście u znajomego w aucie jest ono pojedyncze.Wiem,bo bacznie mu sie przyglądałem,czy czasami nie zostało wymienione na "jakieś tam" i stąd ten cały problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #51 Napisano 10 Sierpnia 2011 Przed chwilka w kumpla pasku sprawdzalem, ja mam w swoim podwojne a on pojedyncze i odleglosci sa inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #52 Napisano 10 Sierpnia 2011 Przed chwilka w kumpla pasku sprawdzalem, ja mam w swoim podwojne a on pojedyncze i odleglosci sa inneNo to chyba już wiemy,gdzie jest "pies pogrzebany".Punkcik dla Ciebie,tymbardziej, że ta informacja może okazać się pomocna kolegom,decydującym sie w przyszłości na powyższą modyfikację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marasec Zgłoś #53 Napisano 27 Lutego 2012 Witam. Podpiąłem dzisiaj u kolegi autko pod vag-a. Wyskoczyło kilka błędów ale nie mogę znaleźć opisów do wszystkich i najlepiej polskich. Auto: Passat B5 '97 1.8 125KM ADR 17916, 17972, 17978. Te poniżej to podobno problemy centralnego zamka 01329, 01330, 01179-znalazłem, 00930-znalazłem. Podpowie ktoś, gdzie znajdę polskie opisy do tych błędów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #54 Napisano 27 Lutego 2012 marasec nie ten temat pomyliłeś tematy ten temat dotyczy: Czy akumulator wymaga osłony ? poczytaj ten temat a dopiero potem zadawaj pytania http://forum.vw-passat.pl/threads/16816-Kody-bledow-(co-oznaczaja)prosze-o-pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #55 Napisano 27 Lutego 2012 Witam.Podpiąłem dzisiaj u kolegi autko pod vag-a. Wyskoczyło kilka błędów ale nie mogę znaleźć opisów do wszystkich i najlepiej polskich. Auto: Passat B5 '97 1.8 125KM ADR 17916, 17972, 17978. Te poniżej to podobno problemy centralnego zamka 01329, 01330, 01179-znalazłem, 00930-znalazłem. Podpowie ktoś, gdzie znajdę polskie opisy do tych błędów ? Google Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #56 Napisano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) Niestety,w przypadku passata mojego znajomego, musiałem stanąć na wysokości zadania i dokonać bardziej "radykalnej" przeróbki.Na zdjęciu na czerwono zaznaczone miejsce,z którego wyciąłem kawałek(zaznaczony na żółto),strzałkami-miejsce "przenosin",wyciętego elementu. Pytanko Tomku o twoja przeróbkę u kolegi, jak zamocowałeś ten wycięty kawałek z drugiej strony? Coś jeszcze docinałeś? Edytowane 2 Kwietnia 2014 przez Kotii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach