dsz1985 Zgłoś #381 Napisano 12 Listopada 2016 swoją drogą odnośnie włączenia webasto przed odpaleniem. (być może gdzieś się zapowietrza układ paliwowy) więc pomyślałem, że dzisiaj wieczorem odpalę na chwilę webasto ale nie będę go zapalać od razu tylko z rana i już bez włączenia webasta. Zobaczę tym samym jak wtedy odpali. (możliwe, że wieczorne włączenie webasto odpowietrzy jakoś układ) Trzeba próbować metodą prób i błędów bo kolejnych części nie chce wymieniać bez jedno znacznej diagnozy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #382 Napisano 12 Listopada 2016 Webasto ma osobny przewód paliwowy, więc nie ma wpływu na przewody do silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #383 Napisano 13 Listopada 2016 W kazdym aucie jest. Wielu mowi zeby nigdy nie tankowac pod korek... czemu ? Tego nie wiem. Ja leje do pierwszego odbicia i wyjmuje. Od ponad 200 tkm leje pod korek po czym jeszcze przez 2 - 3 minuty dolewam po trochu czekając aż piana opadnie, zawsze uleje się troche "z przepełnienia". Nigdy nic sie nie zmieniło i zawsze odpalał tak samo, wiec chyba jestem przykładem na to ze to nic nie zmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #384 Napisano 14 Listopada 2016 U mnie jednak wciaz cos go boli. Mimo ze zawsze podczas grzania swiec pieknie palil, dzis, po 6 h postoju pod firma (3 st na dworze), odpalam i lekko zagrzal swiece (poznam bo mam kessy i staging - test zegarow) no i lekko zagrzal tak pol sek a nie jak po nocy ok 2-3 sek, I odpalil źle - krecil podobnie jak w lecie gdy mi nie grzal swiec i stal 6 h na sloncu. Czyli co, inna dawka niz rano ??? Ki pierun go boli do cholery.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #385 Napisano 15 Listopada 2016 Jakby to mój znajomy mechanik by powiedział: Trzeba się nie przejmować i czekać końca. Kiedyś coś musi się popsuć z tym zapalaniem na tyle mocno aby było łatwiejsze do zdiagnozowania. Moim zdaniem wyczerpałeś już wszystkie możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #386 Napisano 15 Listopada 2016 Masz rację mimo ze to denerwuje... w niczym nie przeszkadza... a dać do ASO zeby sobie testowali i wymyslali... nie ma mowy. taka ciekawostka... gdyby postał wczoraj tak z 8h... czyli bardziej by się oziębił... to zagrzałyby świece dłużej (juz to przerabialem), i odpalilby pięknie... ale akurat wczoraj kobita ujadała, że w lodówce pusto jak w kieszeni rumuna no to wziąłem urlop na żądanie i pojechałem w miasto, żeby zdążyć przed godziną ZERO... ale mimo 14tej aut pod lidlem jak w komisie pod gubinem, to sobie zaparkowałem troszkę dalej żeby mnie Janusz passata nie potraktował drzwiami...no i po 2 km doszedlem do drzwi wejsciowych a tam po piątkowym wolnym dniu, wysyp żywych trupów... ludzie z ponurymi facjatami stoją w tych kolejkach wkurzeni szlag wie na co.... na każdej kasie obładowane wszystkim, no przecież ludzie... tak było w czwartek przed wolnym dniem, i w poniedzialek to samo... no cvo za szajs. pojechalem wziałem żonę na obiadokolacje... piękne miejsce w zgorzelcu przy rzece - niemiecka granica, polecam jakbyście byli w pobliżu. Sorka za OT, miłego dnia ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #387 Napisano 15 Listopada 2016 Swoją drogą czasem jak mi się spieszy nie czekam na grzanie świec tylko dusze odrazu rozrusznik, nigdy nie zauważyłem żeby ciężej odpalał. Na mrozie być może ale w takim okresie przejściowym jest to u mnie nie do wychwycenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #388 Napisano 15 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam kessy wiec samo sie wszystko odbywa... w superbie moim poprzednim tez kluczykiem nie czekalem na zagrzanie czesto zawsze od strzala. Tutaj cos te auta niektore boli... tylko co... Dodam Że kolega z noweczki tiguana ma idento, Czasami dluzej kreci jak u mnie. Zrobilem test jak w lecie, 3 dni sobie stal w garazu, Odpalam Dzis, elegancko dlugo grzeje świece (ok 3 sek) i odpala. No i dlugo krecil..... czyli jednak to nie grzanie pomaga. Po prostu paliwo sie musi jakos cofac. Eech lipa. Edytowane 17 Listopada 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #389 Napisano 22 Listopada 2016 (edytowane) Tak się zastanawiam nad tym cofającym paliwem. Mam sporo różnych maszyn i urządzeń spalinowych różnych maści, kolorów, producentów czy marek i naprawdę rzadko zdarza się, żeby paliwo się cofało. No może oprócz silników V6 V8 bo tam faktycznie zdaża się to częściej. Jeśli już to często jakieś zanieczyszczenie z paliwa podejdzie pod pompke paliwa lub zaworek przed pompą. Ale żeby tyle passatów miało problem z cofającym się paliwem? niemożliwe. Przecież to by musieli jakaś akcje serwisową zrobić gdyby to była prawda. Jeśli paliwo by się cofało to najczęściej silnik zapala, pracuje przez chwile po czym gaśnie i wtedy trzeba go kręcić dłużej. Może jakiś zaworek zwrotny wtyknij w układ. Jeśli zrobisz to blisko filtra wykluczysz obniżenie się poziomu z filtra paliwowego. Nawet jeśli układ zbiornik filtr będzie nieszczelny a filtr będzie pełny nie ma bata żeby nie odpalil. Edytowane 22 Listopada 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #390 Napisano 22 Listopada 2016 na razie żyleta na tym nowym zaworze na listwie Rail, jak to nie pomoze to oleje... bo wieesz... czasami tylko dluzej pokręci... zaworek to już jakas ingerencja... lepiej nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #391 Napisano 22 Listopada 2016 taaa. ten zaworek to placebo. zdania podzielone na temat jego montażu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #392 Napisano 22 Listopada 2016 dla mnie żadne takie ustrojstwka nie wchodzą w gre..... bo jeszcze coś w czasie jazdy sie posypie.... pomijajac to odpalanie (ktore mam nadzieje juz wyeliminowalem), wszystko było ok zawsze gdy już odpalił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #393 Napisano 22 Listopada 2016 Posypać nic się nie posypie, a placebo to już inna bajka. Moim zdaniem taki zaworek nic by nie pomógł bo ni w tym leży problem. Owszem jak pisałem wyżej zdarza się podwieszanie pompki czy zaworku na pompie, ale ja mówie o maszynach które dziennie palą nawet 500 litrów paliwa a nie o passacie któremu 500 litrów starczy na pół roku. To takie tylko porównanie, że w osobówkach się to zdarza niezwykle rzadko. Mam nadzieje Tomek, że bedziesz miał już spokój a ten co kupi od Ciebie tego paszteta to jakby wygrał 6 w totolotka :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #394 Napisano 22 Listopada 2016 ) tym nowym zaworkiem na listwie na razie pali pieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KDX Zgłoś #395 Napisano 22 Listopada 2016 u mnie też zaworek na razie pomaga, przed wymianą - palił kiepsko, czasem tracił moc około 2200 obrotów, słychać było spalanie stukowe, teraz jest dobrze - nie występują żadne z powyższych objawów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #396 Napisano 22 Listopada 2016 U mnie juz dzien przed wymiana zatrzesło budą i obrotami.... jakby serio cos sie konczylo.... szlag wie. Na razie gitara ) Ale i tak sprzedaje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #397 Napisano 23 Listopada 2016 (edytowane) tylko ciekawe jak to się ma do BMRa w B6 czy taki zabieg by pomógł. natomiast mnie dalej męczy fakt, że skoro przy odpiętym czujniku temperatury paliwa auto zapala od strzała ale się dusi w wyniku nadmiaru paliwa, więc z paliwem wszystko raczej jest w porządku... czy się mylę ?? Edytowane 23 Listopada 2016 przez dsz1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #398 Napisano 23 Listopada 2016 Podobno ten zawór na listwie jest odpowiedzialny za dawkowanie. U mnie kolejny dzien idealnie. Teraz test z postojem. Jutro i w piatek nie jezdze, odpale w sobote. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #399 Napisano 23 Listopada 2016 aha, czyli ten zawór jest tam fabrycznie zamontowany a u Ciebie został wymieniony na nowy ? czy jest to montaż dodatkowego zaworka ??" smilieid="528" class="inlineimg"> Akurat oddałem auto do mechanika więc może mu podsunę ten pomysł. z drugiej strony wy macie B7 a ja B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #400 Napisano 23 Listopada 2016 tylko ciekawe jak to się ma do BMRa w B6 czy taki zabieg by pomógł. W PD on nie występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach