Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zamknij go bez alarmu i wszystko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
? czyli jak? jesli moge prosic o opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamknij go bez alarmu i wszystko...

 

? czyli jak? jesli moge prosic o opis

pewnie chodzi o ten manewr ;):

jak naciśniesz 1 raz na ( symbol zamkniętej kłódki ) w kluczyku z pilotem uaktywnia się podwójna blokada tj. centralny i alarm ,

jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony

no to mowie ze to nie dziala. ale jak zaczyna wyc i mrugac swiatlami naciskam "otwarcie" (swiatla mrugaja) i 2 razy "zamkniecie" i tu swiatla przestaja mrugac i drzwi sie zamykaja ale swiatla juz nie blysna jak przy normalnym zamknieciu. No i juz od 2 godzin nie wyje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie chodzi o ten manewr :

jak naciśniesz 1 raz na ( symbol zamkniętej kłódki ) w kluczyku z pilotem uaktywnia się podwójna blokada tj. centralny i alarm ,

jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony

sprawdziłem teraz w instrukcji obsługi jest dokładnie tak jak napisałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić tak jak johny pisze.

Inny sposób: rozłóż tylne fotele i wejdź przez bagażnik, żeby zamknąć od środka.

Kolejny to zamknięcie kluczykiem od zewnątrz, choć nie jestem pewien czy można zamknąć, a nie tylko otworzyć.

Kluczykiem alarmu się nie rozbraja, więc zapewne i nie uzbraja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

probowalem rano tak wylaczyc, po zgaszeniu silnika i zamknieciu auta i niestety alarm sie uruchamia.:dolamam ale podczas uruchomienia sie alarmu zastosowalem Janka porade to jest cisza do teraz. moze przy niskim napieciu tylko ten sposob jest skuteczny:dobrze

Edytowane przez naimad77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:Napisał johny x

pewnie chodzi o ten manewr :

jak naciśniesz 1 raz na ( symbol zamkniętej kłódki ) w kluczyku z pilotem uaktywnia się podwójna blokada tj. centralny i alarm ,

jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony

 

sprawdziłem teraz w instrukcji obsługi jest dokładnie tak jak napisałem

U mnie działa to inaczej, tak jak w temacie: problem z otwieraniem kluczykiem zapasowym za drugim razem odblokowują się drzwi od środka a alarm nadal jest aktywny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie już po raz kolejny aku mnie zawiódł i po 3 dniach stania w garażu nie odpalił pomogło po raz kolejny ładowanie więc stwierdziłem że już czas na wymianę a dodam że to czy mi odpali czy nie to niema znaczenia temp. na zewnątrz tylko znaczenie ma czy stał bez uruchamiania np. 3 dni i po takim okresie to wiem że na 99% nie odpali

Czy to są oznaki że akumulator już nadaję się na złom???

Jeżeli na złom to jaki kupić ja przymierzam się do takiego co Wy na to???

http://allegro.pl/akumulator-varta-silver-dynamic-77ah-780a-slask-i1443667386.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakbym zmieniał teraz aku to tylko Varta pomimo,że handluję innymi producentami.Nawet się nie zastanawiaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale objawy które opisałem wskazują że już czas na wymianę aku???

Bo wstępnie myślałem doczekać do przyszłej zimy ale widzę że mrozy tu nie mają znaczenia tylko czas że aku mi po prostu nie trzyma tylko siada po kilkudniowym postoju

1-Czy taki jest właśnie objaw padniętego aku???

2-Czy te parametry aku co napisałem w poście wyżej będą ok???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja poszedłbym w oryginalny akumulator.

W poprzednim passacie miałem aku od nowości, wytrzymał 9 lat i 210 kkm.

Na alle jest człowiek z Piły, który ma nowe oryginalne aku w dobrych pieniądzach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naładuj aku i odłącz (-) na noc jak zapali bez problemu tzn,że coś mu prąd kradnie jak będzie problem z zapaleniem znaczy aku-prosta metoda.Parametry,aku w linku z allegro będą właściwe dla Twojego auta.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo wstępnie myślałem doczekać do przyszłej zimy ale widzę że mrozy tu nie mają znaczenia tylko czas że aku mi po prostu nie trzyma tylko siada po kilkudniowym postoju

1-Czy taki jest właśnie objaw padniętego aku???

2-Czy te parametry aku co napisałem w poście wyżej będą ok???

Na 99% aku do wymiany. W B6 montują fabrycznie śmiesznie małe pojemności., także proponuję rozejrzeć się za największą pojemnością jaka wejdzie w mocowanie (chyba około 80Ah)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiem jaki mam ten aku tzn pewno orginalny bo nie ma na nim żadnego logo przynajmniej bez wyciągania nic nie widać żadnych parametrów napisów nic nawet nie wiem jakie ma parametry?

A mam dostęp do orginalnego w VW z niezłym rabatem coś ponad 400zł bym go kupił ale nawet nie wiem kto robi te aku dla VW jest tam na nim jakieś logo producenta czy tylko VW???bo ja o tej Warcie Silver myślałem i są w podobnej cenie co orginał

Waszym zdaniem brać orginał z VW (duży rabat!!!) czy Warte Silver???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie VW wkłada VARTA lub BOSCH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz rozpiskę wyposażenia w wątku "vin decoder" to będziesz miał napisane jaki duży wyjechał z fabryki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak zrobisz rozpiskę wyposażenia w wątku "vin decoder" to będziesz miał napisane jaki duży wyjechał z fabryki...

w vin decoder" pisze że Battery 380A (72Ah)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie identycznie.

Idę do auta odczytać z natury...

 

Więc mam ori 70ah i 340A.

Na bolcu data 4207 czyli zgadza się z autem...

Edytowane przez pikopiko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak to 340 A ma się do 780 to się mnoży razy 2 czy jak bo nie znam się na tych parametrach raz podają 340 a raz 780

o co tu chodzi z tymi parametrami???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności