pikopiko Zgłoś #61 Napisano 8 Grudnia 2010 Zamknij go bez alarmu i wszystko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naimad77 Zgłoś #62 Napisano 8 Grudnia 2010 ? czyli jak? jesli moge prosic o opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #63 Napisano 8 Grudnia 2010 Zamknij go bez alarmu i wszystko... ? czyli jak? jesli moge prosic o opis pewnie chodzi o ten manewr : jak naciśniesz 1 raz na ( symbol zamkniętej kłódki ) w kluczyku z pilotem uaktywnia się podwójna blokada tj. centralny i alarm , jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naimad77 Zgłoś #64 Napisano 8 Grudnia 2010 jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony no to mowie ze to nie dziala. ale jak zaczyna wyc i mrugac swiatlami naciskam "otwarcie" (swiatla mrugaja) i 2 razy "zamkniecie" i tu swiatla przestaja mrugac i drzwi sie zamykaja ale swiatla juz nie blysna jak przy normalnym zamknieciu. No i juz od 2 godzin nie wyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #65 Napisano 8 Grudnia 2010 pewnie chodzi o ten manewr :jak naciśniesz 1 raz na ( symbol zamkniętej kłódki ) w kluczyku z pilotem uaktywnia się podwójna blokada tj. centralny i alarm , jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony sprawdziłem teraz w instrukcji obsługi jest dokładnie tak jak napisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #66 Napisano 8 Grudnia 2010 Możesz zrobić tak jak johny pisze. Inny sposób: rozłóż tylne fotele i wejdź przez bagażnik, żeby zamknąć od środka. Kolejny to zamknięcie kluczykiem od zewnątrz, choć nie jestem pewien czy można zamknąć, a nie tylko otworzyć. Kluczykiem alarmu się nie rozbraja, więc zapewne i nie uzbraja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naimad77 Zgłoś #67 Napisano 8 Grudnia 2010 (edytowane) probowalem rano tak wylaczyc, po zgaszeniu silnika i zamknieciu auta i niestety alarm sie uruchamia. ale podczas uruchomienia sie alarmu zastosowalem Janka porade to jest cisza do teraz. moze przy niskim napieciu tylko ten sposob jest skuteczny:dobrze Edytowane 8 Grudnia 2010 przez naimad77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #68 Napisano 10 Grudnia 2010 Cytat:Napisał johny x pewnie chodzi o ten manewr : jak naciśniesz 1 raz na ( symbol zamkniętej kłódki ) w kluczyku z pilotem uaktywnia się podwójna blokada tj. centralny i alarm , jak naciśniesz 2 razy na ( symbol zamkniętej kłodki ) w kluczyku z pilotem załączony jest centralny a alarm jest wyłączony sprawdziłem teraz w instrukcji obsługi jest dokładnie tak jak napisałem U mnie działa to inaczej, tak jak w temacie: problem z otwieraniem kluczykiem zapasowym za drugim razem odblokowują się drzwi od środka a alarm nadal jest aktywny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #69 Napisano 13 Marca 2011 Mam pytanie już po raz kolejny aku mnie zawiódł i po 3 dniach stania w garażu nie odpalił pomogło po raz kolejny ładowanie więc stwierdziłem że już czas na wymianę a dodam że to czy mi odpali czy nie to niema znaczenia temp. na zewnątrz tylko znaczenie ma czy stał bez uruchamiania np. 3 dni i po takim okresie to wiem że na 99% nie odpali Czy to są oznaki że akumulator już nadaję się na złom??? Jeżeli na złom to jaki kupić ja przymierzam się do takiego co Wy na to??? http://allegro.pl/akumulator-varta-silver-dynamic-77ah-780a-slask-i1443667386.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #70 Napisano 13 Marca 2011 Ja jakbym zmieniał teraz aku to tylko Varta pomimo,że handluję innymi producentami.Nawet się nie zastanawiaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #71 Napisano 13 Marca 2011 Ale objawy które opisałem wskazują że już czas na wymianę aku??? Bo wstępnie myślałem doczekać do przyszłej zimy ale widzę że mrozy tu nie mają znaczenia tylko czas że aku mi po prostu nie trzyma tylko siada po kilkudniowym postoju 1-Czy taki jest właśnie objaw padniętego aku??? 2-Czy te parametry aku co napisałem w poście wyżej będą ok??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #72 Napisano 13 Marca 2011 Ja poszedłbym w oryginalny akumulator. W poprzednim passacie miałem aku od nowości, wytrzymał 9 lat i 210 kkm. Na alle jest człowiek z Piły, który ma nowe oryginalne aku w dobrych pieniądzach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #73 Napisano 13 Marca 2011 Naładuj aku i odłącz (-) na noc jak zapali bez problemu tzn,że coś mu prąd kradnie jak będzie problem z zapaleniem znaczy aku-prosta metoda.Parametry,aku w linku z allegro będą właściwe dla Twojego auta.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #74 Napisano 13 Marca 2011 Bo wstępnie myślałem doczekać do przyszłej zimy ale widzę że mrozy tu nie mają znaczenia tylko czas że aku mi po prostu nie trzyma tylko siada po kilkudniowym postoju 1-Czy taki jest właśnie objaw padniętego aku??? 2-Czy te parametry aku co napisałem w poście wyżej będą ok??? Na 99% aku do wymiany. W B6 montują fabrycznie śmiesznie małe pojemności., także proponuję rozejrzeć się za największą pojemnością jaka wejdzie w mocowanie (chyba około 80Ah) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #75 Napisano 13 Marca 2011 Nawet nie wiem jaki mam ten aku tzn pewno orginalny bo nie ma na nim żadnego logo przynajmniej bez wyciągania nic nie widać żadnych parametrów napisów nic nawet nie wiem jakie ma parametry? A mam dostęp do orginalnego w VW z niezłym rabatem coś ponad 400zł bym go kupił ale nawet nie wiem kto robi te aku dla VW jest tam na nim jakieś logo producenta czy tylko VW???bo ja o tej Warcie Silver myślałem i są w podobnej cenie co orginał Waszym zdaniem brać orginał z VW (duży rabat!!!) czy Warte Silver??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #76 Napisano 13 Marca 2011 Fabrycznie VW wkłada VARTA lub BOSCH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #77 Napisano 13 Marca 2011 Jak zrobisz rozpiskę wyposażenia w wątku "vin decoder" to będziesz miał napisane jaki duży wyjechał z fabryki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #78 Napisano 13 Marca 2011 Jak zrobisz rozpiskę wyposażenia w wątku "vin decoder" to będziesz miał napisane jaki duży wyjechał z fabryki... w vin decoder" pisze że Battery 380A (72Ah) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #79 Napisano 13 Marca 2011 (edytowane) U mnie identycznie. Idę do auta odczytać z natury... Więc mam ori 70ah i 340A. Na bolcu data 4207 czyli zgadza się z autem... Edytowane 13 Marca 2011 przez pikopiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #80 Napisano 13 Marca 2011 a jak to 340 A ma się do 780 to się mnoży razy 2 czy jak bo nie znam się na tych parametrach raz podają 340 a raz 780 o co tu chodzi z tymi parametrami??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach