WojtasTDI Zgłoś #41 Napisano 5 Stycznia 2013 wojtas jaki masz gwint ? KW Variant I Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loczekk Zgłoś #42 Napisano 6 Stycznia 2013 nie moja półka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #43 Napisano 6 Stycznia 2013 nie moja półka Lepiej odłozyć i kupić coś porządnego niż kupić coś tylko po to by było i się wkurzać ze coś stuka skrzypi itp jak to w przypadku MTS-a niektórzy narzekają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Loczekk Zgłoś #44 Napisano 6 Stycznia 2013 dlatego też chciałem sprigni eibacha i do tego albo standardowe amorki albo cos sportowego z dolnej pólki, niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skoczek Zgłoś #45 Napisano 6 Stycznia 2013 jak ktos jest chetny to mam gwint H&R na przod w bardzo dobrym stanie technicznym, nie wylany ,nie stuka sprawny jezdzil bym dalej na nim ale trafila sie okazja na kw v1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #46 Napisano 15 Stycznia 2013 To i ja se ponarzekam i mam kłopota mam tylko jak na razie springi MTS na serii. Jednek po jakomś czasie przód usiadł więcej niż tył drażni mnie ten brak symetrii, pomiędzy przodem a tyłem. Czy, jeśli dam na tył amorki o skróconym skoku to zejdzie coś niżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #47 Napisano 18 Stycznia 2013 :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #48 Napisano 19 Stycznia 2013 To i ja se ponarzekam i mam kłopota mam tylko jak na razie springi MTS na serii. Jednek po jakomś czasie przód usiadł więcej niż tył drażni mnie ten brak symetrii, pomiędzy przodem a tyłem. Czy, jeśli dam na tył amorki o skróconym skoku to zejdzie coś niżej? Nie zejdzie ci bo amorek różni się tylko tym, że ma mniejszy skok. Dlatego ja jestem zdania aby odczekać uzbierac kasę i kupic sobie coś lepszego ze sprężyn. Już kiedyś kupiłem do wczesniejszego auta springi FK bo szkod ami było dać 200 zł więcej na eibacha i jak szybko wsadziłem tak szybko je wyciągałem i oddawałem do reklamacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #49 Napisano 19 Stycznia 2013 Nie zejdzie ci bo amorek różni się tylko tym, że ma mniejszy skok. Dlatego ja jestem zdania aby odczekać uzbierac kasę i kupic sobie coś lepszego ze sprężyn. Już kiedyś kupiłem do wczesniejszego auta springi FK bo szkod ami było dać 200 zł więcej na eibacha i jak szybko wsadziłem tak szybko je wyciągałem i oddawałem do reklamacji. Dzięki Tak sądziłem, chciałem tylko potwierdzenia. Bo w sumie to wysokość trzyma sprężyna a nie amor. Zgadzam się, tylko po pierwsze nie ma az takiej tragedii bo to chodzi o góra 1-2cm ale moje zboczone oko wszystko widzi Z tym że jak bym miał dołożyć 200zł wolałbym dołożyć jak już to 400 czy 500zł i kupić gewinde ale znam siebie poszło by najniżej jak się tylko da jeździć a mi chodziło o jakiś tam jeszcze komfort i możliwość wyjechania na rybki Na razie zostanie jak jest (najwyżej będę woził worek ziemniaków) a potem pomyślę o gwincie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #50 Napisano 24 Stycznia 2013 Witam Ja tez szukam zawieszenia do mojego b4 moze i mi cos doradzicie:) Obecnie jezdze na kicie MTS juz prawie 80 tys wiec jest pora na zmiane. Najpierw myslalem ze kupie olejowe kavaby i springi h&r -30 ale doczytalem ze normalny amorek i niski spring to niezbyt dobre polaczenie, tak wiec mysle o kicie weitec ultra GT albo KW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach