b3tomek Zgłoś #1 Napisano 28 Listopada 2009 chciałem sobie samy wymienić skrzynie w moim pasku meczyliśmy sie dośc długi czas aby ja po odkręcać, przegóby itp.. Mimo trudu skrzynia nie chce opaść do konca ! szarpaliśmy ją z 2 h i nic! zaczepia od wewnątrz wałkiem a jak ją podnosimy do góry aby wysunąć w strone koła to ni ma miejsc na to !! Czy ktos jest w stanie opisać może jakiś patent na to ?? Bo przecież jakoś ją tam włożyli !!! pozdrawiam i czekam z niecierpliwością! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 28 Listopada 2009 włozyli razem z silnikiem i tak ja trzeba wyciagac niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #3 Napisano 28 Listopada 2009 czyli musze cały motor podnieść do góry żeby włożyć i wyciągnąć skrzynie !!! ??? może jest jednak jakis sposob, jak nie to nizlego bigosu sobie narobiłem ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 28 Listopada 2009 tak złóz skrzynie tak by sie sam czasem nie wyjeła i wyjmi ja razem z motorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #5 Napisano 28 Listopada 2009 to chyba jestem w kropce... ja sam tego nie dokonam z kumplem.A teraz auto nie wyjedzie nigdzie z garażu. Ale lipa mogłem wczesniej sie zapytać na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 28 Listopada 2009 no mogłes ale złóz ja do kupy i moze da sie odholowac auto do mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #7 Napisano 28 Listopada 2009 odkrec konwerter od zamachu. wtedy trzeba cofnac skrzynie tyle zeby wieniec zębaty minąć. w golfie wychodziło na pelnym luzie, pomocne bedzie wyjecie flanszy prawego przegubu z skrzyni. szarpiąc skrzynią bez demontazu kowertera od kola zamachowego uszkodzisz w nim panewkę lub nawet caly konwerter! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #8 Napisano 28 Listopada 2009 przez otwor w obudowie skrzyni widać jest ze wałek już wyszedł. Przeguby zarówno jeden jak i drugie zostały wykręcone. A gdzie sie znajduje ten konwenter ? Wykręca sie go od góry ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #9 Napisano 28 Listopada 2009 odkrec konwerter od zamachu. wtedy trzeba cofnac skrzynie tyle zeby wieniec zębaty minąć. w golfie wychodziło na pelnym luzie, pomocne bedzie wyjecie flanszy prawego przegubu z skrzyni. szarpiąc skrzynią bez demontazu kowertera od kola zamachowego uszkodzisz w nim panewkę lub nawet caly konwerter! Nic dodać, nic ując. Panewka i uszczelniacz w skrzyni raczej już do wyrzucenia ---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 19:45 ---------- przez otwor w obudowie skrzyni widać jest ze wałek już wyszedł. Przeguby zarówno jeden jak i drugie zostały wykręcone. A gdzie sie znajduje ten konwenter ? Wykręca sie go od góry ? ten wałek ma zostać w skrzyni, odkręć 3 nakrętki od konwertera(sprzęgła) i wyjmij skrzynię razem z konwerterem(sprzęgłem hydrokinetycznym). Te 3 nakrętki są od strony silnika, pod misą jest dostęp do nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #10 Napisano 28 Listopada 2009 sciagne mechanika jakiegoś w poniedziałek , bo widze ze namotałem i jeszcze mogliśmy popsuć kilka rzeczy ale porażka, ale tak to bywa jak sie ma zapał a nie umiejetności i wiedze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #11 Napisano 28 Listopada 2009 Wyjdzie tak jak ci napisali po odkręceniu flanszy prawego przegubu konwenter zostaw, wychodzi bez wyjmowania silnika sprawdzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #12 Napisano 30 Listopada 2009 nie poszło musieliśmy opuścić cześciowo zawieszenie i wydarliśmy ją dopiero. Zaraz doda fotke bo ta skrzynia co mam w zapasie i nie wiadomo czy jest dopbta ( niby jest) troche nie zgadzajuą sie numery a własciwie w jednym miejscu jest 10 na starej skrzyni a w nowej jest 11, chciałbym abyście sie wypowiedzieli ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #13 Napisano 30 Listopada 2009 Numery nic nie mówią i mogą się różnić, musi zgadzać się symbol skrzyni np cff, cnk, apb, ape itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #14 Napisano 30 Listopada 2009 tutaj gdzie są numery te na samym dole to zamiast 1105 na starej skrzyni jest 1005 czy jest to w jakiś sposob istotne i może coś nie pasować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #15 Napisano 30 Listopada 2009 Nie na te numery patrz szukaj takich wybitych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #16 Napisano 1 Grudnia 2009 a w którym miejscu są wytłoczone numery ? nie widze nic takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #17 Napisano 1 Grudnia 2009 Wybite numeratorem szukaj niepamietam juz gdzie są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #18 Napisano 1 Grudnia 2009 Kolego wystarczy flansze ściągaczem ściągnąć i równocześnie podnieść na maxa silnik odkręcasz poduszki przednią i lewą pod skrzynią lewarek pod miskę prze jakąś deskę i heja do góry ile wlezie, wyskakuje nie ma bata-zmieniałem ze 2 tyg temu sprzęgło i wyszło. ---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:59 ---------- Numery są u góry skrzyni blisko łączenia z silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #19 Napisano 1 Grudnia 2009 własnie teraz sie zastanawiam jak najlepiej ją wkładać, możesz sie wypowiedzieć jak ją wkładałeś ? co do wyciagania to flanszy od przegubu nie sciagnie, jest za mało miejsca ! No i skrzynie nie bardzo podniesie bo zacznie ją kantować na górze.. podnosiłem ją i opuszcząłem kilka razy. az opusciliśmy zawieszenie. grunt że wyszła teraz ide szukać numerów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #20 Napisano 1 Grudnia 2009 TDI ty wyjmowałeś kiedyś automatyczną skrzynie że tak piszesz, wogóle widziałeś taką na oczy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach