tom_ek1 Zgłoś #1 Napisano 26 Listopada 2009 witam Zdarzyła mi się taka przygoda: zjeżdżałem ze wzniesienia, IV bieg, ok 1200 obr/min. Jak zjechałem z góry, dodałem gazu, po kilku sekundach silnik zaczął przerywać, pracował na 3 gary, później na 2 i zgasł. Po zatrzymaniu się próbowałem odpalić... i było ok. Silnik za pierwszym obrotem rozrusznika odpalił. Dalej już spokojnie silniczek pracował Ciekawi mnie co było przyczyną zgaśnięcia silnika. Może ktoś wie?? Czeka mnie daleka podróż i nie chciał bym by coś takiego się powtórzył... dot. 1,6 TDi (SB) 1990r pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emcom Zgłoś #2 Napisano 26 Listopada 2009 Wiesz, są takie różne zagadki.... U mnie kiedyś, jakieś pół roku temu - tak sam z siebie - przepalił się bezpiecznik pompy paliwa. Wymieniłem i działa dalej. Ale czemu się przepalił ? Po dziś dzień nie wiem, a autko śmiga bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2009 A paliwa ile masz jak rezerwa to moze z górki mu brakło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #4 Napisano 27 Listopada 2009 A paliwa ile masz jak rezerwa to moze z górki mu brakło. też mi się tak wydaje. Ewentualnie smok w zbiorniku ma nieszczelność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #5 Napisano 27 Listopada 2009 Rezerwa w passacie się szybko kończy:D .jak było mało paliwa to mógł powietrze zaciągnąć z baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #6 Napisano 27 Listopada 2009 Stary jezdze dokładnie tym samym samochodem i to są objawy braku ROPY !! Miałem tak dokładnie 2 dni temu w nocy...po prostej wszystko ok a pod górke przy wciśniećiu gazu zabełkotal i zgasł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #7 Napisano 27 Listopada 2009 witam. W zbiorniku jest ponad połowa paliwa , przed tym incydentem tankowałem ok 30l., więc problem z kończącą sie rezerwą chyba odpada Dziś passek trochę km-ów narobił i nie było problemów... Chyba miał wtedy zły dzień i musiał jakiegoś focha strzelić Oby sie to nie powtarzało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #8 Napisano 6 Grudnia 2009 Witam odświeżam temat posiadam passata b3 2,0 mój problem polega na tym ze odpaliłem auto silnik normalnie pracował a zaraz nagle od tak sobie zgasł i od tamtej pory nie chce już zapalić kręci normalnie ale nic nie daje nie wiem co jest grane Pomocy ! ludzie prosze was... aha zaznaczam ze nie posiada Mfa i Immobilaisera w kluczyku go niema.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fucker Zgłoś #9 Napisano 6 Grudnia 2009 Kojakoss A kostka w stacyjce styka?? Może już szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2009 Witam odświeżam temat posiadam passata b3 2,0 mój problem polega na tym ze odpaliłem auto silnik normalnie pracował a zaraz nagle od tak sobie zgasł i od tamtej pory nie chce już zapalić kręci normalnie ale nic nie daje nie wiem co jest grane Pomocy ! ludzie prosze was... aha zaznaczam ze nie posiada Mfa i Immobilaisera w kluczyku go niema.... Sprawdź cewkę zapłonową. U mnie padła bez ostrzeżenia, od razu. Wymiana rozwiązała problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadeusz9a Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2009 witamZdarzyła mi się taka przygoda: zjeżdżałem ze wzniesienia, IV bieg, ok 1200 obr/min. Jak zjechałem z góry, dodałem gazu, po kilku sekundach silnik zaczął przerywać, pracował na 3 gary, później na 2 i zgasł. Po zatrzymaniu się próbowałem odpalić... i było ok. Silnik za pierwszym obrotem rozrusznika odpalił. Dalej już spokojnie silniczek pracował Ciekawi mnie co było przyczyną zgaśnięcia silnika. Może ktoś wie?? Czeka mnie daleka podróż i nie chciał bym by coś takiego się powtórzył... dot. 1,6 TDi (SB) 1990r pozdrawiam Swego czasu też tak miałem. Silnik zaczą mi gasnąć. Przekręciłem kluczyk i pojechałem dalej. Początkowo to zignorowałem ale o tym myślałem. Chyba jednak za mało gdyż z czasem silnik nie chciał się od razu uruchomić i zaczęły się problemy. okazało się że zanikało napięcie na elektrozaworze a to za sprawą przekaźnika s skrzynce bezpieczników. Koszt 150 diagnostyka + wymiana przekaźnika ok. 60zł pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2009 Teraz to panowie namąciliście , temat zaczety od diesla ,potem benzyna.....normalnie zgłupieć można, teraz to juz nawet zmiana nazwy wątku nic nie da........... Dodam tylko że.....Kojakoss sprawdź tylko czy masz iskrę na przewodzie do aparatu jak nie ma to aparat, choć też się zdarza że impulsator Halla ale ten to raczej nagle nie zdycha , jescze kilka razy daje się auto odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #13 Napisano 6 Grudnia 2009 Ok wiec Kostke od stacyjki nie sprawdzałem jutro sie za to zabiore z cewka zapłonowa to wiem ze nie daje iskry na swiece bo wykreciłem swiece i kreciłem silnikiem nic nawet wsadzajać palca w kabel od swiecy nic nie kopało z przekaznikiem to nie wiem aha auto wlasnie zaczelo szwankowac jak zgaslo dało sie jeszcze pare razy odpalic pozniej pojechalem do sklepu zgasilem auto wraccam proba odpalenia i nic ;/ gdzie sie miesci czujnik halla sory ale mam passata dopiero 3 dni i to mój pierwszy jest wiec zabardzo jeszcze nie mam pojecia o tym aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #14 Napisano 6 Grudnia 2009 Kurcze no , nie wiem czy w 9A wogóle jest impulsator, ale jak jest to w aparcie zapłonowym, wiec szoruj jutro na szrot po inny aparat,podmień ,jak odpali to już wiesz że impulsator, (no chyba ze tez uszkodzony) a jak nie to szukaj nówki,nie używki cewki zapłonowej. A jak by to była wina kostki to nie miałbyś napięcia 12 V na cewce. A dochodzi jeszcze jedna kwestia, użyj następnym razem opcji szukaj, to że jesteś nowy nie jest żadnym wytłumaczeniem, to forum to kopalnia wiedzy a Twoje problemy były już tutaj wielokrotnie opisywane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #15 Napisano 6 Grudnia 2009 Tzn nie wiem dokładnie czy to A9 jest zaraz dam linka ze zdjeciem silnika ktos mi powiedział ze to A9 jest ale nie wiem moze wy bedziecie wiedziec Oto link ze zdjeciem silnika: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2348d642d54d2db.html Sorry za zasmiecanie ale potrzebuje szybko odpalic auto a szukanie na forum danego tematu moze zajac bardzo długo wiem jak to bywa na forach jeszcze raz sorki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #16 Napisano 6 Grudnia 2009 (edytowane) No to żeś bracie kupił 2E a nie 9A . 9A to 16v. Zatem masz na bank impulsator. Częściej pada cewka niż Hall ale od podmiany aparatu bym zaczynał. A jeszcze jedno pytanie czy jak kręcisz rozrusznikiem to nie gasną Ci kontrolki w zegarach? Jeden z objawów walniętej kostki stacyjki. Wtedy trzeba właczyć tylko zapłon kluczykiem i odpalać na krótko na rozruszniku -mostkujesz gruby czerwony przewód z tym cienkim (konektorek) ze stacyjki. Edytowane 6 Grudnia 2009 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #17 Napisano 7 Grudnia 2009 aha to w koncu wiem jaki to silnik jutro zobacze czy przygasaja kontrolki jak beda przygasac to zmostkuje i jutro dam odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz1 Zgłoś #18 Napisano 7 Grudnia 2009 Witam was . Mam podobny problem. ze swoim autkime czasem jak jest zimny i ostro rusze bo mi sie spieszy to potrafi zgasnac całkiem lub zaczyna chodzic jak traktor i kopci tragicznie jak zgasze i chce odpalic to jest problem msze pokrecić chwile i wkrecic go na obroty wtedy ustaje. a druga sprawa to jak np jade autem i cały czas cisne gaz to czuje jak by turbo dawał i ujmowało cisnienie czym to wszystko jest spowodowane a błąd w vag jest mianowicie taki niskie cisnienie w kolektorze sącym pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 7 Grudnia 2009 lapie lewe pwietrze albo przepływka sie konczy albo EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz1 Zgłoś #20 Napisano 7 Grudnia 2009 a czy na przepływke nie powinno wykazac vag ?lub bezposrednio na egr ?czy sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach