soldier Zgłoś #21 Napisano 27 Grudnia 2011 Już wiem że przy pedale sprzęgłą nie mam zadnego czujnika. Może gdzieś indziej jest???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 27 Grudnia 2011 szarpie przy dodawaniu i puszczaniu gazusprawdź przepustnicę przeczyść ją i wymień filtr powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #23 Napisano 27 Grudnia 2011 a ja bym stawiał na swiece albo kable ---------- Dodano o 12:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:58 ---------- sory nie zauważyłem ze chodzi o diesla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #24 Napisano 27 Grudnia 2011 świece wymienione na NGK pfr6q, przepustnica czyszczona i adaptowana, filtr tez wymieniony. Brak błędów. Jest jakis sposób na sprawdzenie przepustnicy???? Ręce mi juz opadają .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #25 Napisano 27 Grudnia 2011 Ma ktoś jakiś pomysł???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewczu Zgłoś #26 Napisano 28 Grudnia 2011 a może tarcza sprzegła ma juz wyrobiony sprężyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #27 Napisano 28 Grudnia 2011 Tylko że to się dzieje w trakcie jazdy a nie przy ruszaniu wiec sprzegło chyba nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #28 Napisano 30 Grudnia 2011 A jak najlepiej sprawdzic cewki?? Kiedys miałem jakies błędy zwiazane z cewkami, wymieniłem jedną i błędy juz nie wyskakują. Ale moze jeszcze coś je boli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #29 Napisano 4 Stycznia 2012 nikt nic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro1001 Zgłoś #30 Napisano 23 Listopada 2012 U mnie szarpało podczas hamowania silnikiem w zakresie 1400-1600 obrotów. Czasami na postoju, na biegu jałowym obroty na chwilę wchodziły na 1100 -1200 potem spadały na 900. Okazało się ze trzeba było zaadaptować przepustnicę w VAG. Był błąd 1087 - Nieprawidlowe ustawienie podstawowe. Po nastawieniu problemy znikły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #31 Napisano 7 Lutego 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Cvn7I7CJ0AQ u mnie jest tak samo.. co to moze bys?? skrzynia do wymiany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aszej Zgłoś #32 Napisano 30 Stycznia 2016 Witam po sześciu latach rozwiązałem problem. Po wymianie przegubów zewnętrznych problem znikł. Jak u mnie szarpało to byłem po wymianie i nie skojarzyłem faktów. Swoją droga były to przeguby Ruville i długo wytrzymały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #33 Napisano 21 Lutego 2016 Mozesz kolego napisac co bylo nie tak z tymi przegubami. W sensie jak zdiagnozowac bez wymiany. Mam taki sam feler. Szarpie przy zdejmowaniu nogi z gazu. Czestotliwosc jakby od kół ale znacznych luzow nie widac. Jedno co moge stwierdzic to ze problem sie pogłębia ale winnych nie widac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piksio135 Zgłoś #34 Napisano 21 Lutego 2016 Spróbuj kolego poruszać cała polosia od skrzyni do piasty może nie być plastików dystsnsowych może ktoś wcześniej nie założył albo się wyrobily jeden taki przypadek już przerabialem ostatnio - - - - - aktualizacja - - - - - Było czuć szarpanie i słychać pukanie wszystkie tuleje i sworznie ok przegub też nie pukal a właśnie nie było tuleki plastikowej na polosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #35 Napisano 21 Lutego 2016 (edytowane) W ktorym miejscu ma być ta tuleja? Mialem wymieniany jeden z przegubow wewnetrznych. Moldy mechanior skladal mógl cos nie zauważyć . Wsadził uzywany przegub bez luzów bo taki dostalem. U mnie stukow nie ma wcale, luzów tez wyczuwalnych nie ma. Auto nie jest nowe ale to poszarpywanie mam coraz bardziej odczuwalne. Mam wrazenie ze latem nie szarpalo jak chodzila klima ale teraz za zimno zeby sprawdzic bo nie startuje. Czasem szarpie a czasem jest to bardzo malo odczuwalne.. Koledzy mechanicy juz nie chcą ze mna gadac na ten temat bo błędów nie ma, luzow nie czuć a ja juz troche kasy w to wsadzilem bez efektu i nie bardzo mi sie widzi wymieniac cos bez podstawy bo szkoda mi kasy i roboty.... :sciana Mam wrazenie ze szarpie mocniej jak jest mokro ale wydaje mi sie ze moze to miec tylko wplyw na przeplywke a to podmienilem i bylo bez efektow Edytowane 21 Lutego 2016 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piksio135 Zgłoś #36 Napisano 21 Lutego 2016 Przy przegubie zewnętrznym między ta tulejka to coś jak ogranicznik (choć nie wiem może wewnętrzny też ma taką tuleje) poruszaj polosie do skrzyni i od skrzyni nie powinno być luzu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #37 Napisano 21 Lutego 2016 Dzieki. Sprawdze w przyszlym tygodniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aszej Zgłoś #38 Napisano 23 Kwietnia 2016 Przepraszam, że tak późno ale nie często zaglądam na forum, a chciałem się pochwalić, że problem znikł. Diagnoza w moim przypadku to wyciągnięcie bezpiecznika ABS. Po tym zabiegu problem ustępował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #39 Napisano 23 Kwietnia 2016 To już Ci mówię w czym problem - różne opony przód tył / różnie zużyte. Pewnie auto z ASR/ESP? Ja po montażu ASR u siebie miałem to samo, jak z tyłu było 235/45 R17 a z przodu 225/45 R17. Też wyciąganie bezpiecznika pomagało:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #40 Napisano 26 Września 2017 (edytowane) a ja mam problem z szarpaniem podczas spokojnej jazdy lub zwalniania dalej. Występuje na wszystkich biegach coraz wyraźniej. problem się nasila ale nie można go zdiagnozować sensownie. Nie znalazłem mechanika który chciałby się podjąć po tym co ja sprawdziłem - nikt nie ma innych pomysłów ostatnio samochód na chwilę sam zwiększył moc przy dodawaniu gazu jak bym wcisnął gaz dwa razy mocniej. Później sam przyspieszył bez dodawania gazu jak bym wcisnął przycisk reset na tempomacie. Taka sytuacja powtórzyła się dwa razy w ciągu roku w dużej odległości czasu. Obydwa razy odruchowo wcisnąłem delikatnie hamulec i sterownik odpuścił a mogłem wyłączyć tempomat i zobaczyć czy puści ale dwa razy stało się to blisko skrzyżowania i nie miałem czasu na przemyślenia. Taki objaw mogłoby wywołać jakie uszkodzenie w manetce tempomatu ale zbyt rzadko występuje bym mógł sprawdzić. Auto dużo lepiej chodzi po przejechaniu większej trasy np po autostradzie- jakiś czas jakby mniej szarpie. Moim zdaniem wybitnie wskazuje to na problem z czymś przy silniku bo np na przeguby jaki by to miało wpływ. Mogło by mieć ew. na dwumas - że mocniej po naciągany przy większym butowaniu niż przy spokojnym toczeniu auta po drodze. Odpięcie ESP ( wtyczka ze sterownika) nie pomaga. przeguby sprawdzanie wielokrotnie, jeden zewnętrzny wymieniony na nowy. wymienione/podmienione: pompowtryski, sterownik silnika, czujnik obrotów wału, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, zawór EGR, zawory sterujące EGR i turbiną, popychacze hudro wałek rozrządu. Nie mam koncepcji co jeszcze sprawdzić. Przejechałem jakieś 40 tys. km i problem jest raz większy a raz mniejszy.. ogólnie męczący Jedno czego nie potrafię wytłumaczyć to objaw słyszalnego w aucie szumiącego powietrza przy przyspieszaniu -jak by był dziurawy przewód od intercoolera ale objaw jest przy lekkim ciśnieniu w układzie doładowania, przy mocniejszym wciśnięciu gazu zanika (powyżej około bara). Nie znalazłem dziury w przewodach intercoolera, był by widoczny gdzieś jakiś olej na przewodach a nie ma albo nie widzę. mam wrażenie że może jakby przepływ powietrza przez egr nie był taki jak powinien ale to by był sprawka przepływomierza albo zaworu sterującego ... muszę dojść do sposobu jak go sprawdzić. Jak EGR jest zamknięty (odłączone podciśnienie) to silnik na wolnych obrotach chodzi dużo twardziej- mniej kulturalnie. wydaje mi się że i tak silnik chodzi na wolnych obrotach twardziej niż powinien. Edytowane 26 Września 2017 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach