Skocz do zawartości

daro1001

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O daro1001

  • Urodziny 09.11.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dębica

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wszystkie przeróbki dokonałem w gnieździe od strony lampy (możma je wypiąć z lampy). Zamieniłem miejscami kilka przewodów przewodów. Odciąłem masę i +12 v od silników i przełączyłem na inne pozycję (masa od mijania i postojówka). W tych lampach jest oddzielna masa do świateł mijania i drogowych. Masy połączyłem dodatkowym przewodem Są tam też silniczki regulacji świateł, można je podłączyć, potrzeba z kabiny wypuścić jeden przewód i dołożyć regulator wysokości świateł. W wtyku od strony auta dołożyłem 1 pin - zmienne napięcie od regulatora wysokości.
  2. Sterownik 5K0 937 085 AB Komponent BCM PQ32 B+ 122 0173 Kodowanie obecne: E9200EB8B02908D44900000102000C4047F1008640801D20648460000C70 Kodowanie kiedyś uzywane : E9200E38902908D4098000010600044800F1008640801D20648060000C70 Kodowanie oryginalne jak auto było sprowadzone: E9200EB8B82908D4C98000010200044800F1008640A01D20648060000C70 https://pl.aliexpress.com/item/1005001527730981.html Ja wymieniłem lampy i dołożyłem regulacje wysokości świateł.
  3. Informacje dla szukających jak przerobić tylne i przednie kierunkowskazy w Passat 1,8 TSI 2014 USA Wykonujemy nowe podłączenie do modułu BCM w pinach C4 i A26. (zakupić konektory lub dolutować w module) U mnie piny były nieużywane, fizycznie były w module. Zakupić, zamontować nowe gniazda z żarówkami w tylnych lampach i połączyć z wyjściami C4 i A26. Mam Moduł komfortu 5K0 937 085 AB W byte 18 jest domyślne kodowanie A0. (Jeśli jest 00 to wtedy wgrane inne nastawy, lub jest zmienione, zmiana na 00 nic nie powoduje podgląd tylko w VCP) Moduł na podstawie tego przekopiowuje do ustawień odpowiednie nastawy. Moduł nie posiada przydatnych dla nas ustawień W programie VCDS nie uda się tego zrobić. Zmiany należy wykonać przy użyciu Vag can pro i VAGHelper. Pliki gotowego ustawienia dla lamp poniżej. Wyłączono funkcję postojówki w kierunkowskazach z przodu na pinach A10 i C50 W tylnych lampach wyłączono funkcję kierunku na pinach A9 i C51 Włączono funkcje kierunku na pinach C4 i A26 Oryginalny plik również załączam. Zalecam przed zmianami ściągnięcie z bcm danych ustawień Skrócony opis procedury zmiany ustawień Program VCP, Procedury CAN, Programowanie wyjść sterownika BCM w autach PQ35, Apps, Komunikacja z ECU, Czytaj dane z BCM, Operacje plikowe , Zapisz do pliku Jeżeli masz ten sam numer moduł możesz użyć gotowca niżej, jeżeli nie sam popraw ustawienia wyjść w VAGHelper (załączony plik VAGHelper 2014.09.10_0.0.1.18) Wgrywanie nowych ustawień Program VCP, Procedury CAN, Programowanie wyjść sterownika BCM w autach PQ35, Apps, Operacje plikowe , Czytaj z pliku, Komunikacja z ECU, Zapisz dane do BCM VW PASSAT B7 USA Modified daro.bcm1 VW PASSAT B7 USA NMS A32 org.bcm1 VAGHelper 2014.09.10_0.0.1.18.zip
  4. U mnie szarpało podczas hamowania silnikiem w zakresie 1400-1600 obrotów. Czasami na postoju, na biegu jałowym obroty na chwilę wchodziły na 1100 -1200 potem spadały na 900. Okazało się ze trzeba było zaadaptować przepustnicę w VAG. Był błąd 1087 - Nieprawidlowe ustawienie podstawowe. Po nastawieniu problemy znikły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności