marcin_pesel Zgłoś #301 Napisano 1 Lipca 2015 jedynym warunkiem by było to że auto musi być otwarte skoro masz zajęte ręce to i tak tego auta nie otworzysz aby póżniej machnąć nogą pod zderzakiem:D a gdy juz wyciagniesz kluczyk w celu otworzenia auta to po co machać nogami pod zderzakiem skoro mogłeś otworzyć bagażnik z pilota... Bez bezkluczykowego/zbliżeniowego sysyemu otwierania auta ten pomysł nie ma sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfmat3d Zgłoś #302 Napisano 2 Lipca 2015 Może dało by to się zrobić na zasadzie jakiegoś czujnika zbliżeniowego który by podawał zasilanie po zbliżeniu . jak by pogadać z kimś kto się zna to by powiedział jaki moduł by był potrzebny . Tylko kolejny breloczek przy kluczach i pytanie jaki koszt . Jak na razie chce sobie założyć same otwieranie i po przeczytaniu całego postu nie wiem jak to zrobić najlepiej . nie chce dorabiać żadnych blaszek tylko kupić teleskopy od audi i sprężyny tylko nie wiem czy podejdą bez przerabiania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #303 Napisano 19 Października 2015 Jak na razie chce sobie założyć same otwieranie i po przeczytaniu całego postu nie wiem jak to zrobić najlepiej . Siłowniki od Audi A6 o wyrzucie 730N rozwiązują problem bez żadnych sprężynek. Zamontowałem na próbę i podnoszą klapę samoczynnie po zwolnieniu zamka. Jako iż mam 3B musiałem pokombinować z uruchamianiem klapy z pilota, stary kumpel elektronik rozwiązał ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #304 Napisano 19 Października 2015 Siłowniki od Audi A6 o wyrzucie 730N pasuje plug&play? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #305 Napisano 19 Października 2015 Chyba nie zrozumiałeś tematu, tutaj chodzi o to żeby dało się to zrobić mechanicznie. To nie jest kwestia zaprogramowania modułu, nie ma takiej opcji kodowania bo jest to nie możliwe od strony elektronicznej/elektrycznej. No dobra a powiedz mi dlaczego w moim B5 kombi klapa otwiera sie tylko za pomocą "klamki" a zwalnianie zamka nie działa ani z pilota ani z drzwi <obok klapy wlewu paliwa> ?? Bo już zgłupiałem. Na innych tematach piszą że nie każdy MK ma to zaprogramowane, na innych że to wina okablowania w klamce... Może ktoś wyjaśnić mi mój problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #306 Napisano 19 Października 2015 Siłowniki od Audi A6 o wyrzucie 730N rozwiązują problem bez żadnych sprężynek.Zamontowałem na próbę i podnoszą klapę samoczynnie po zwolnieniu zamka. Podasz więcej info? Jakie A6 bądź numer ori siłownika? Rozumiem, że masz B5 przed liftem w sedanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #307 Napisano 20 Października 2015 Kolega Jacenty zastosował zapewne siłowniki od Audi A6 C6 które mają 730N wyrzutu, do wersji C5 mają wyrzut od 630 do 650N. Siłowniki klapy i tak mam do wymiany więc chyba skuszę się na te od Audi i zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #308 Napisano 21 Października 2015 No dobra a powiedz mi dlaczego w moim B5 kombi klapa otwiera sie tylko za pomocą "klamki" a zwalnianie zamka nie działa ani z pilota ani z drzwi <obok klapy wlewu paliwa> ?? W pierwszej kolejności do sprawdzenie siłownik elektryczny czy sam w sobie działa, oraz czy dostaje napięcie po naciśnięciu guzika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #309 Napisano 21 Października 2015 Kolego jacenty2828 to jak w końcu z tymi siłownikami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #310 Napisano 21 Października 2015 Zwalnianie zamka z kluczyka czy drzwi uzależnione jest od tego w jakim położeniu jest ustawiony zamek w klapie bagażnika. To jest podstawa. Zamek musi być ustawiony w pozycji pionowej by działało otwieranie z pilota. Jednak gdyby kolega miał go w pozycji pozionej to nawet otwieranie z klamki by nie działało. Polecam sprawdzić w pierwszej kolejności działanie siłownika elektrycznego. - - - - - aktualizacja - - - - - Kolego jacenty2828 to jak w końcu z tymi siłownikami? Niesty nie widać żadnych napisów na siłownikach, jedynie widoczny jest napis 730N i "nie otwierać...bla bla bla..." Siłowniki z Krosno nie będą pasowały bo kupiłem tak owe i musiałem oddać. Są dłuższe o 20mm i mają mniejszy skok (nie chowają się do końca podczas zamykania klapy-nie idzie jej domknąć). Zamówiłem od Audi A6. Spróbuję zlokalizować które to były i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #311 Napisano 21 Października 2015 Siłowniki z Krosno nie będą pasowały bo kupiłem tak owe i musiałem oddać.Są dłuższe o 20mm i mają mniejszy skok (nie chowają się do końca podczas zamykania klapy-nie idzie jej domknąć). No ale siłowniki z Krosno kupiłeś dedykowane do Passata? Czy też z Audi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #312 Napisano 21 Października 2015 Aby klapa podnosiła się automatycznie bez stosowania sprężynek założyłem mocniejsze siłowniki od Audi A6 o wyrzucie 730N. Z Krosna dedykowane do Passata pasują bez problemu FA 23669, jednakże mają jedynie wyrzut 520N. By podniosły klapę trzeba założyć sprężynki (a dokładniej wystarczy jedna zielona). Siłowniki z Krosna od Audi A6 nie pasują do Passata bo są za długie o 2cm. No ale siłowniki z Krosno kupiłeś dedykowane do Passata? Czy też z Audi? Do Audi FA 24518, nie pasują, są za długie o 2cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #313 Napisano 21 Października 2015 Aby klapa podnosiła się automatycznie bez stosowania sprężynek założyłem mocniejsze siłowniki od Audi A6 o wyrzucie 730N. Siłowniki z Krosna od Audi A6 nie pasują do Passata bo są za długie o 2cm. To w końcu jakie pasują? Z Audi A6 C6 wywnioskowałem, że są 730N. Ale tylko produkcji Krosno nie pasują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #314 Napisano 21 Października 2015 pasuje plug&play? Tak, pod warnkiem że kupisz o identycznych wymiarach jak dedykowane do Passata, czyli 278-9mm. - - - - - aktualizacja - - - - - To w końcu jakie pasują? O wymiarach 278/9mm (suw 90-95) i sile wyrzutu 730N. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #315 Napisano 21 Października 2015 (edytowane) Poniżej zamieszczam info na temat sprężyny występującej w Passacie B5 przed liftem SEDAN: I Audi A6 C6: Nie ma prawa to pasować do Passata B5 Sedan przed liftem ze względu na długość. - - - - - aktualizacja - - - - - O wymiarach 278/9mm (suw 90-95) i sile wyrzutu 730N. No to powiedz mi z czego w takim razie założyłeś do siebie skoro dostałeś o sile wyrzutu 730N? - - - - - aktualizacja - - - - - O wymiarach 278/9mm (suw 90-95) i sile wyrzutu 730N. Takie nie występują. W tym rozmiarze (278mm) to ma siłę wyrzutu max 630N. Dopiero rozmiar 298mm oferuje siłę wyrzutu 730N. Więc nie ma opcji byś miał takie siłowniki jak w Passacie (o takich wymiarach) i sile 730N. Edytowane 21 Października 2015 przez Magoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty2828 Zgłoś #316 Napisano 21 Października 2015 (edytowane) OK, już wszystko ustaliłem Panowie są to sprężyny o długości 285mm, suw 100 i sile wyrzutu 720N a nie 730N. Przepraszam za mój błąd. Czyli są o 6mm dłuższe niż dedykowane co nie przeszkadza w niczym i można bez problemu je założyć. Edytowane 21 Października 2015 przez jacenty2828 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #317 Napisano 21 Października 2015 Po tych danych wychodzi mi, że to siłowniki od maski z BMW X3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #318 Napisano 21 Października 2015 Zwalnianie zamka z kluczyka czy drzwi uzależnione jest od tego w jakim położeniu jest ustawiony zamek w klapie bagażnika. W pierwszej kolejności do sprawdzenie siłownik elektryczny czy sam w sobie działa, oraz czy dostaje napięcie po naciśnięciu guzika. Siłownik działa bo gdyby nie działał to przecież klamka w klapie też bym nie otworzył Sprawdzałem w każdym położeniu zamka, dodatkowo w opcji zwartej i rozwartej blaszki w zamku. Na zatrzaśniętym i otwartym bagażniku. Dosłownie w każdej możliwej konfiguracji jaka przyszła mi do głowy Zero efektu nadal klamka w klapie porusza siłownik i otwiera zamek, a pilot i pstryczek w drzwiach zero efektu Może macie inne pomysły chętnie przetestuje Bo bez tego nie pójdę dalej w robieniu "auto-klapy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motogold Zgłoś #319 Napisano 24 Października 2015 Po tych danych wychodzi mi, że to siłowniki od maski z BMW X3. Tylko,że końcówki w bmw są 7b i 9 a u nas 7b i 7b.Można to jakoś przerobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikel25 Zgłoś #320 Napisano 24 Października 2015 Witajcie, powiedzcie mi czy te siłowniki od A6 C5 pasują do 3BG bo czytam i za bardzo nie widzę potwierdzenia żeby pasowały i działały zamiast systemu ze sprężynkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach