Jericho Zgłoś #161 Napisano 15 Czerwca 2016 Zgadzam się z opinią że jak bym chciała oszczędzić to bym diesla kupila i nie ryzykowała z gazem.Jakie ryzyko masz na mysli?I wykaz oszczednosc diesla, szczegolnie po wiekszym przebiegu . Benzyna z reguly jest mniej awaryjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzoza1234 Zgłoś #162 Napisano 17 Czerwca 2016 Witam wszystkich Jestem nowym użytkownikiem waszego forum i po przeczytaniu prawie wszystkich postów wreszcie się zarejestrowałem. Posiadam 1.8 TFSI 160KM który został zakupiony jako używany i założyłem instalacje gazową. bardzo chętnie przyłacze się do dyskusji na temat LPG w tych silnikach bo co nieco mam wiedzy którą zgłębiłem przed zakupem i założeniem instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #163 Napisano 17 Czerwca 2016 bardzo chętnie przyłacze się do dyskusji na temat LPG w tych silnikach bo co nieco mam wiedzy którą zgłębiłem przed zakupem i założeniem instalacji.To na poczatek napisz jakie miales problemy po zalozeniu instalki, i jak ksztaltuje sie spalanie Pb/LPG w miescie i na trasie Jakie podzespoly masz wsadzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzoza1234 Zgłoś #164 Napisano 19 Czerwca 2016 posiadam zenit pro direct hercules kme gold spalanie 2.8l/100km benzyny i około 8,2 gazu na 100 co do problemów to 3 razy regulacja ze względów na uszkodzemie systemu paliwowego w pasku ale to wyszło przed założeniem LPDzi co do użytkowania to polecam bardzo i ile montaż i regulacja będzie wzorowa to o tyle póżniej nie będzie problemu z jazdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasand Zgłoś #165 Napisano 2 Września 2016 hej! Ja miesiąc temu założyłem zenita u siebie. Byłem już 4 razy u majstra i coś nie mogą sobie poradzić z zestrojeniem najprawdopodobniej... Brzoza jakie miałeś objawy uszkodzenia systemu paliwowego? U mnie po regulacji auto jedzie przez kilkadziesiąt kilometrów normalnie a później zaczynają się hocki klocki. Zaczyna przerywać, szarpać, zapala się pomarańczowa kontrolka silnika i wsio. Wydaje mi się że problem pojawia się na wolnych obrotach np. jak jadę na 2 biegu bez gazu (np w korku) to usterka się pojawia - (ale też ciężko potraktować to jak regułę), później na postoju trzęsie silnikiem jakby nie chodził na wszystkie cylindry... Mam nadzieję że AG Cenrum pomoże i będę zadowolony z decyzji założenia LPG do mojego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #166 Napisano 2 Września 2016 Podstawowa sprawa. Świece i cewki sprawdzić. U mnie już sprawdzone jak zaczyna kontrolka mryga check engine to świece wymieniam i wszystko ok. Jedne wytrzymały 12k km tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasand Zgłoś #167 Napisano 3 Września 2016 No właśnie od wymiany świec zacząłem. Na benzynie jest ok... czasami jest tak ze przy ruszaniu nie wkreca sie na obroty przez chwile. Dzisiaj np zrobiłem ok 200 km i było nieźle ale "to nie było to" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoo! Zgłoś #168 Napisano 26 Września 2016 Panowie, a jaki jest koszt instalacji LPG do 2.0 FSI 1984 cm3, 150 KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #169 Napisano 26 Września 2016 Panowie, a jaki jest koszt instalacji LPG do 2.0 FSI 1984 cm3, 150 KM?A w warsztacie LPG nie chcieli powiedziec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoo! Zgłoś #170 Napisano 27 Września 2016 Jestem na forum więc przy okazji zapytałem. Do warsztatu nie dzwoniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #171 Napisano 30 Września 2016 Kolego nie ma różnicy czy będzie 150 KM czy 200KM cena jest ta sama ok.3.5 do 4.2 zależy od warsztatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Galfurn Zgłoś #172 Napisano 1 Listopada 2016 Witam, jestem tutaj nowy i tak samo niedawno zakupiłem Passata B6 2.0 FSI, zastanawiam się na założeniem gazu do niego. Byłem już na rozmowie w jednym warsztacie w warszawie i zaproponowali mi montaż Zavoli Direct. Czy ktoś może mi powiedzieć dokładniej jak wygląda awaryjność samochodu po założeniu gazu oraz czy może ktoś mi polecić dobry warsztat w W-wie gdzie z spokojną głową mogę założyć gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach