Skocz do zawartości

lukasand

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasand

  • Urodziny 13.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ww

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Odświeżam temat... Czy ta zębatka jest wymienna?
  2. No właśnie od wymiany świec zacząłem. Na benzynie jest ok... czasami jest tak ze przy ruszaniu nie wkreca sie na obroty przez chwile. Dzisiaj np zrobiłem ok 200 km i było nieźle ale "to nie było to"
  3. hej! Ja miesiąc temu założyłem zenita u siebie. Byłem już 4 razy u majstra i coś nie mogą sobie poradzić z zestrojeniem najprawdopodobniej... Brzoza jakie miałeś objawy uszkodzenia systemu paliwowego? U mnie po regulacji auto jedzie przez kilkadziesiąt kilometrów normalnie a później zaczynają się hocki klocki. Zaczyna przerywać, szarpać, zapala się pomarańczowa kontrolka silnika i wsio. Wydaje mi się że problem pojawia się na wolnych obrotach np. jak jadę na 2 biegu bez gazu (np w korku) to usterka się pojawia - (ale też ciężko potraktować to jak regułę), później na postoju trzęsie silnikiem jakby nie chodził na wszystkie cylindry... Mam nadzieję że AG Cenrum pomoże i będę zadowolony z decyzji założenia LPG do mojego auta.
  4. odkopuje temat koledzy. Wiem ze o tym już się pisało kilkanaście razy ale to było dawno i pewnie są jakieś nowe pomysły i metody... Doradźcie co zrobić gdy porysowana jest szyba czołowa od wycieraczek (łuki)... Czy można to naprawić samemu - jeśli tak to jak i czym. Ponoć nie powinno się ingerować w przednią szybę... Prawda to?
  5. czyli panowie jak jedno światło świeci słabiej lub w innym odcieniu od drugiego to trzeba się szykować do wymiany żarnika?? możecie podać jakieś polecane przez was? czeka mnie wymiana za niedługo...
  6. Witam! U mnie płyn do spryskiwaczy uciekał przez uszczelkę (oring) pompki dolnej. też nie jestem mechanikiem i nie znam się dobrze ale jakoś udało mi się ten oring wymienić. Nie ukrywam że baaardzo mi pomógł bimbasza opis jak zdjąć zderzak. W sumie nie musiałem go całego zdejmować, a wystarczyło większą połowę poodkręcać i wystarczyło by wyciągnąć pompkę. pzdr
  7. czy w waszych kombiakach w czasie deszczu tez kapie woda do środka jak otworzycie klapę? Po prostu blokuje ją rant na klapie i nikczemnie wlatuje do środka... zastanawiam się czy to efekt tego że poprzedni właściciel miał stłuczkę w tył i źle naprawili blacharkę czy po prostu tak jest?
  8. u mnie tez stuka. Z tego co widze: ten typ tak ma...
  9. hej! Powiedzcie mi czy do tego uchwytu można podpiąć oba adaptery czy jest to uchwyt tylko do PA?
  10. u mnie był to rzeczywiście czujnik położenia wału. Wymieniłem i jest ok
  11. hej! Miałem problem taki ze przy ok 5000 obrotów auto mi przerywało, wymieniłem czujnik położenia wału za 149 zł i jest ok. Błąd jaki się pojawiał to: SAE P0321 :21 Czujnik predkosci obrotowej silnika Niewiarygodny sygnał Gorna granica przekroczona Lamp OFF sporadyczny. pzdr!
  12. Dla osoby która nie robi jakichś ogromnych przebiegów polecam Passata z silnikiem 2.0 FSI 150KM. Auto duże, komfortowe i rodzinne. Jeśli chodzi o silnik... Spalanie: miasto ok 10 litrów, trasa ok 7 litrów. Oczywiście zależy od ciężaru nogi. Dynamika wystarczająca, na nasze wspaniałe drogi i tak nie do wykorzystania. Autem zrobiłem ok 6000 km. Jak narazie wymieniłem rozrząd (pierwsza wymiana przy 180000 km), płyny i klocki hamulcowe. Po ok 3 miesiącach użytkowania - polecam. Aha przy kupnie zwrócić uwagę należy na rdzę. U mnie rdzewieją okolice podświetlenia tablicy z tyłu, błotnik przedni (parch), i na dachu też się jakiś znajdzie. Uważam, że to policzek dla VW.
  13. Mam b6 kombi z 2005. Najwięcej rdzy widać przy oświetleniu tylnej tablicy rejestracyjnej. Ponadto miejsca po uderzeniach kamyczków też delikatnie korodują, na błotniku przednim robi się parch a i na dachu coś się znajdzie... Wcześniej miałem b5 z '99 i ani grama rudej nie widziałem... Patologia... aha dodam jeszcze tylko że elementy nie były nigdy wcześniej malowane
  14. cześć. Mam paska 2.0 fsi 150KM. rok 2005. Przy ostrym przyspieszaniu auto przestaje ciągnąć przy ok 5000 obrotów. Pojawia się szarpanie i brak mocy. Na kompie wyskakuje błąd: SAE P0321 :21 Czujnik prędkości obrotowej silnika Niewiarygodny sygnał Górna granica przekroczona Lamp OFF sporadyczny . Czy te objawy wskazują na ten czujnik? Nie mogę namierzyć tego czujnika w ETCE... Czy mógłby mi ktoś podać numer katalogowy tej części?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności