BociekCC Zgłoś #81 Napisano 12 Września 2017 Tak, ten silniczek z którym masz problem i który nie otwiera Ci klapy ze świeżym powietrzem jest tam dalej za tym co chodzi i go widać. To powinno Ci pomóc choć to samo jest wyżej już napisane. http://b6club.ru/viewtopic.php?f=54&t=14919 wklej w google tłumacza ale po fotkach już powinieneś wszystko wiedzieć. http://www.auditeam.pl/forum/topic/1646-rozmieszczenie-oraz-opis-silniczk%C3%B3w-klap-klimy/ tu na szybkiego żebyś zobaczył gdzie jest ten drugi silniczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #82 Napisano 17 Września 2017 Pomogło rozpięcie silniczka i...ponowne wpasowanie go w miejsce. Wielkie dzięki. Nawiew działa jak ta lala. Pozdr. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamw336 Zgłoś #83 Napisano 4 Stycznia 2018 Mam taki sam problem z parowaniem. Zachodzą wodą niemożebnie. Mógłby ktoś podesłać jak powinny być ułożone klapki recyrkulacji ? Ma to wyglądać tak? Stan zasadniczy czyli powietrze z zewnątrz przełączamy na zamknięty jak tu? Czy ma startować z zamkniętej klapki? Jak tu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezary_ck Zgłoś #84 Napisano 24 Lutego 2018 Kolego adamw336 udało Ci się ustawić prawidłowo ten silniczek od obiegu zamkniętego? Ja walczę z klimatyzacją w swoim Passacie i szczerze mam już go dosyć Na początku miałem błędy 711 00h i 712 00h czyli błąd silniczka V158 i V159. Wyczytałem na forum że można zamienić same potencjometry i zabrałem się do roboty. Zamieniłem potencjometr z V159 i V71. Błąd zniknął ale po czasie pojawiły się nowe mianowicie: 4fA 00h i 4f9 0ch, wiem że ten pierwszy tyczy się silniczka V71 ale o co chodzi z drugim nie wiem. Mało tego to strasznie zaczęły mi parować szyby, pierw myślałem ze przejdzie bo tego dnia również myłem samochód w środku ale nie. Wychodzi na to ze źle złożyłem silniczek od obiegu zamkniętego. Zdemontowałem schowek drugi raz i zmontowałem wszystko od początku jak na filmie: I oczywiście nic nie pomogło. Teraz zdecydowałem że zakupie nowe silniczki, kupiłem dwa nowsze z literką na końcu Q i proszę o pomoc jak to wszystko złożyć żeby działało prawidłowo, jakieś zdjęcia schemat jak ten mechanizm powinien być złożony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamw336 Zgłoś #85 Napisano 12 Września 2018 W moim przypadku pomogła wymiana panelu climatronic. U mnie problem pojawił się po zmianie zwykłej klimatyzacji na climatronic. W wielkim skrócie chodziło o to, że nagrzewnica, silniki i wszystkie mechanizmy było z końca 2008r, a panel był z 2006 (wtedy używano do sterowania obiegiem zamkniętym dwóch klapek i dwóch silników). W połowie 2008 przeszli na system jednosilnkowy. Panel poprostu wysyłał błędne informację do silniczka klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach