Patryk_ Zgłoś #21 Napisano 28 Sierpnia 2010 witamniedawno kupiłem paska 3b i również jest on wyposażony w xenony i jak w wielu spotkanych przypadkach świecą one w dół. odpalam przed ścianą i nei widze żadnej reakcji lamy (nie idzie w dół a nie w górę). podniosłem jedną lampę mechanicznie bo druga ma ukręcone cięgno (da się to naprawić?) lecz po zgaszeniu i odpaleniu opadłą spowrotem. od czego mam zacząć szukanie usterki? czujniki położenia czy silniczki w lampach? d Jeżeli chodzi o zepsutą regulację-post #14,poprostu klejenie plastikowej zębatki-bo na 99% ona "puściła",lub trzymanie całego środka reflektora-takie trzpienie plastikowe z kulkami,może wyskoczyły z mocowania.Musisz rozkręcić reflektor i sprawdzić.Jak już to zrobicz-podepnij VAG i nim postaraj się ustawić.Podejrzewam jednak uszkodzenie czujnika położenia,możesz posprawdzać na popczątek wtyczki.Kolejny raz VAG i sprawdzaj.Najlepiej sprawdź to tak: podjedź pod ścianę na około 10m zgaś silnik (włącznik świateł zostaw w położeniu /włączone/ ) i załącz sam zapłon-światła powinny powędrować w górę i w dół-poprostu mają się ustawić.Patrząc prosto w reflektor możesz nawet tego nie zauważyć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joker69 Zgłoś #22 Napisano 1 Września 2010 byłem przedwczoraj na komputerze i gość podnióśł mi światła, jednak dziś wieczorem wybrałem się na przejażdżkę i znów mam je na dole . i tera takie pyt - koleś mówił że z tyłu czujnik jest ale z przodu jest albo padnięty czujnik albo coś z przewodami. w ciągu dnia także odłączałem aku. więc teraz te opadnięte swiatła sa wynikiem owego błędu, czy mogły także opaść po odłączeniu aku? i w razie czego ile może kosztować taki czujnik nowy i używka? z góry dziekuje za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #23 Napisano 1 Września 2010 ile może kosztować taki czujnik nowy ok. 200-250zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Copera Zgłoś #24 Napisano 20 Grudnia 2015 Siema , posiadam b5 fl mam w nim ksenon i niestety strasznie krotko pali swiatlo , przy szybszej jezdzie no nic nie widac, wrazenie jakby sie jechalo bez swiatel. mial ktos cos takiego u siebie moze? jak to mozna naprawic by bylo odpowiednie swiatlo ? dzieki za porade i info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #25 Napisano 20 Grudnia 2015 albo palnik zuzyty albo walnieta przetwornica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Copera Zgłoś #26 Napisano 20 Grudnia 2015 Hm żarnik w tamtym roku był zmieniany wiec chyba tak szybko by się nie zużył więc moze faktycznie to być ta przetwornica .. a drogi to temat naprawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wookash Zgłoś #27 Napisano 20 Grudnia 2015 Raczej wypalone odblysniki. Tez tak mialem w swoich biksenonach. Oddalem do regeneracji plus polerka i nowe zarniki. Teraz tak swieca ze nawet nie trzeba uzywac dlugich... roznica nie porownywalna plus zadowolenie z nocnej jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #28 Napisano 20 Grudnia 2015 Może by tak zacząć od poziomowania? W przypadku awarii czujnika światła opadają na maxa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wookash Zgłoś #29 Napisano 20 Grudnia 2015 Siema , posiadam b5 fl mam w nim ksenon i niestety strasznie krotko pali swiatlo , przy szybszej jezdzie no nic nie widac, wrazenie jakby sie jechalo bez swiatel. Tylko czy tu chodzi o 'krotko' w sensie nisko czy slabe swiatlo, bo to ma znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Copera Zgłoś #30 Napisano 20 Grudnia 2015 Wysokosc chyba dobra jest bo sprawdzalem z innym autem: ) tutaj problem jest z tym ze one krotki zasieg swiatla maja nie ze nisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #31 Napisano 20 Grudnia 2015 Wysokosc chyba dobra jest bo sprawdzalem z innym autem: ) tutaj problem jest z tym ze one krotki zasieg swiatla maja nie ze nisko na 99,9% odbłyśniki do regeneracji I napewno nie będziesz żałować, że oddałeś do regeneracji, jak zobaczysz efekt "po" :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono_pl Zgłoś #32 Napisano 20 Grudnia 2015 Koledzy gdzie w kujawsko-pomorskim można zregenerować odbłyśniki i ile to trwa czasu, w sensie czy można trochę poczekać i wrócić autem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wookash Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2015 Ile trwa... to nie tak hop siup trzeba zdemontowac zderzak no i lampy na stol ja oddalem auto jednego dnia i na drugi dzien do odbioru. Polecam jednak demontaz i montaz samemu i dac tylko same lampy. Ja i tak poprawialem osadzenie zderzaka bo nie bylo tak jak wczesniej dopasowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono_pl Zgłoś #34 Napisano 21 Grudnia 2015 Rozumiem, że jeśli mam regulację wysokości świecenia świateł i ona działa to nie mam samopoziomujących? Jaki przybliżony koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wookash Zgłoś #35 Napisano 21 Grudnia 2015 Moj koszt regeneracji biksenonow to 400zl z kompletnym montazem i demontazem. Samopoziomowanie jest chyba tylko w biksenonach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #36 Napisano 21 Grudnia 2015 Samopoziomowanie jest chyba tylko w biksenonach. Dokładnie. I tu odbłyśnik wyciągniesz bez rozklejania. w zwykłej soczewce trzeba ciąć klosz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #37 Napisano 11 Sierpnia 2016 Z tego co widzę, lamp nie powinno się regulować samymi śrubkami? Przełożyłem już Bixenon na auto, samopoziom w trakcie, jednak muszę użyć auta przez jeden-dwa dni, dają radę na stacjach diagnostycznych ustawić lampy tak żeby nie oślepiać? Czy się może jednak coś spsuć w samych lampach od kręcenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleah86 Zgłoś #38 Napisano 11 Sierpnia 2016 Z tego co widzę, lamp nie powinno się regulować samymi śrubkami? Przełożyłem już Bixenon na auto, samopoziom w trakcie, jednak muszę użyć auta przez jeden-dwa dni, dają radę na stacjach diagnostycznych ustawić lampy tak żeby nie oślepiać? Czy się może jednak coś spsuć w samych lampach od kręcenia? Ustawią, tylko określ się czy będziesz jechał gdzies sam czy załadowany na maxa bo to różnica w wysokości świecenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #39 Napisano 11 Sierpnia 2016 Na szczęście tylko 2 osoby. Dzięki za szybką odpowiedź. Jadę :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach