bodem Zgłoś #1 Napisano 6 Listopada 2009 Kilka dni temu podczas wymiany filtra kabinowego i oczyszczania całej okolicy podszybia z liści, igieł i innego śmiecia (gdy już wiatrak pięknie dmuchał do środka auta) - jeden ze śrubokrętów, którymi pomagałem sobie wygarniać śmieci wypadł z ręki i wpadł tak, że uderzył w łopatki turbiny . Nie wiem czy ze względu na mróz czy starość ale plastikowa turbinka się rozpadła. Po kliku dniach jeżdżenia bez nadmuchu mam już serdecznie dość zaparowanych szyb i chłodu (całe szczęście mam podgrzewane fotele) . Niestety mimu kilku godzin spędzonych w moim aucie na (na dworze) udało mi się odkręcić tapicerkę i 2 śruby od części kokpitu zawierającego airbag. Wyjąłem wtyczkę od dmuchawy i odkręciłem 4 śruby od samej dmuchawy pod airbagiem - ale mimo to nie udaje mi się jej wysunąć. Nawet próbowałem na innym pasku ale tez bez powodzenia. Może ktoś już to przerabiał? Czy może mam wywalić cały kanał powietrzny aż do elementu rozdzielającego? Prosze o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #2 Napisano 6 Listopada 2009 Przejrzyj temat Wymiana nagrzewnicy w 35I – How To by Remek . Tam znajdziesz odpowiedź jak to wszystko rozkręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #3 Napisano 6 Listopada 2009 Tu masz fotkę jak wygląda sam silnik: http://moto.allegro.pl/item775647798_passat_b4_wentylator_dmuchawy_nagrzewnicy.html Nie widziałem co prawda tego w B4, ale chyba powinno być podobnie jak w B3. Ten silnik się przekręca w prawo albo w lewo, tylko trzeba odbezpieczyć. Nie pamiętam, czy jest tam jakaś śrubka, czy to ten języczek jakoś trzeba odciągnąć. Jak jest to inna konstrukcja niż w B3, to sorry za mój bełkot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robi Zgłoś #4 Napisano 6 Listopada 2009 Tak trzeba odgiąć taki plastikowy języczek z lewej strony i przekręcić chyba w prawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodem Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2009 Dzięki wszystkim za info. Jednak po szczegółowych ogledzinach i przemyślaniach - jednak muszę odkręcić i lekko podnieść cały kokpit aby dało się po odkręceniu wyjąć silnik z turbinką nadmuchu. Wprawdzie to jest "trochę" pracy - jednak PIKUŚ w porównaniu z wymianą nagrzewnicy !! Pzdrw Bogdan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2009 jednak muszę odkręcić i lekko podnieść cały kokpi Wystarczy tylko popuścić dwie śruby z prawej strony deski te co zasłaniają drzwi gdy są zamknięte, kokpit się odrobinę luzuje i silnik z wentylatorem daje się z małym oporem wyjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach