tom8823 Zgłoś #1301 Napisano 1 Października 2013 Hej mam pytanko, zrobiłem test vagiem i znalazło mi błąd 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent Czyli coś z nawiewem na nogi. Podczas jazdy zauważyłem, że jak dam tylko na nogi to również dmucha na szybę. Jak zwiększę obroty na max klimy i puszczę nawiew tylko na twarz to leci bardzo mocno z kratek na twarz ale jak dołożę nogi (czyli nawiew na nogi i na twarz) to siła nadmuchu na twarz się nie zmiana a na nogi leci tak słabo jakbym dmuchał sam. Pytanie czy to normalne? Czy tak ma być, że nogi tak słabo dmuchają razem z twarzą i że równocześnie leci na szybę jak ustawiam tylko na nogi? Autodiagnoza climatronica wykazała 444 02 więc niby brak błędów ale to jest wkurzające, że na nogi tak słabo leci. I jeśli nie jest to normalne to gdzie mogę znaleźć mechanizm klapki od nóg? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom8823 Zgłoś #1302 Napisano 3 Października 2013 Hej mam pytanko, zrobiłem test vagiem i znalazło mi błąd 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent Czyli coś z nawiewem na nogi. Podczas jazdy zauważyłem, że jak dam tylko na nogi to również dmucha na szybę. Jak zwiększę obroty na max klimy i puszczę nawiew tylko na twarz to leci bardzo mocno z kratek na twarz ale jak dołożę nogi (czyli nawiew na nogi i na twarz) to siła nadmuchu na twarz się nie zmiana a na nogi leci tak słabo jakbym dmuchał sam. Pytanie czy to normalne? Czy tak ma być, że nogi tak słabo dmuchają razem z twarzą i że równocześnie leci na szybę jak ustawiam tylko na nogi? Autodiagnoza climatronica wykazała 444 02 więc niby brak błędów ale to jest wkurzające, że na nogi tak słabo leci. I jeśli nie jest to normalne to gdzie mogę znaleźć mechanizm klapki od nóg? Pozdrawiam. Ponawiam pytanie. Zna ktoś odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1303 Napisano 3 Października 2013 Ponawiam pytanie. Zna ktoś odpowiedźOdpowiedź na Twoje pytanie jest na Forum w kilku tematach.Polecam http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375 http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?p=1813824&viewfull=1#post1813824 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom8823 Zgłoś #1304 Napisano 3 Października 2013 Odpowiedź na Twoje pytanie jest na Forum w kilku tematach.Polecam http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375 http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?p=1813824&viewfull=1#post1813824 Ja bardziej pytałem o moje objawy, czy są normalne. Chodzi mi o to czy normalne jest, że daję nawie tylko na nogi a mimo to na szybę też leci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1305 Napisano 3 Października 2013 Nie, nie jest to normalne. Normalne nie jest również to, że sterownik zarejestrował błąd. Linki podałem, uprzedzając Twoje kolejne pytanie typu "jak to naprawić ?" . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #1306 Napisano 20 Października 2013 witam. ja tesz mam problem, z dmuchawa.. wymieniłem szczotki bo pokazywało 4f9 . no i okazuje sie ze nawiew nie startuje wogole nie dmucha. natomiast przy podlaczeniu na krotko wentylator działa. i oto moje pytanie co jest nie tak../. sprawdzałem prąd do kostki 5 pianowej dochodzi. podłączyłem regulator i wzialem sprawdziłem prad na wyjsciu regulatora i okazuje sie ze nie a na panelu jest zalaczony nawiew.. ma czyli wina regulatopra?? caly czas po zlaaczeniu klimatronika zaczyna mrygac caly. co jest prosze o szybka pomoc./ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bepięc Zgłoś #1307 Napisano 14 Listopada 2013 Co zrobić jak strasznie głosno chodzi mi klimatyzacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek1987cinek Zgłoś #1308 Napisano 14 Listopada 2013 Co zrobić jak strasznie głosno chodzi mi klimatyzacja Co masz na myśli? Sprężarka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irko Zgłoś #1309 Napisano 16 Listopada 2013 Witam. Mam małe zapytani nie mogę wejść w tryb serwisowy w klimatroniku (czyli [ECON] + [Temperatura -] + [Nawiew -] ). Próbowałem z włączonym samym zapłonem póżniej uruchomionym silnikiem, na wszystkie sposoby nawiew - albo + różnie i nic, a test ( zamknięty obieg + ECON) robi normalnie i błędów nie ma. Proszę o rade z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario61 Zgłoś #1310 Napisano 19 Listopada 2013 Witam wszystkich. Z góry przepraszam że pisze pierwszego posta i od razu prośba o pomoc. Problem jest następujący: Brak nawiewu z gorącym powietrzem. Po wejściu przez ( zamknięty obieg + ECON) - wyświetla tylko 4F9 - czyli szczotki wentylatora choć brak objawów zużycia. Test wykonawczy Vag-iem zrobiony i nie było błędów. Jak sprawdzić czy otwiera się klapa z ciepłego powietrza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #1311 Napisano 19 Listopada 2013 Wejście do menu serwisowego Proszę włączyć system automatycznej klimatyzacji Climatronic przekręcając i ustawiając kluczyk w pozycji II. Należy nacisnąć i przytrzymać następujące przyciski: [ECON], [TEMP-], także [FAN-] (zostaje wyłączona sprężarka klimatyzacji, obniża się temperatura, zmniejszona zostaje siła nawiewu). Po prawej stronie znajduje się numer kanału z lewej – wartość. Aby zmienić odczytywany kanał należy nacisnąć [TEMP-] i [TEMP+]. Kanał 00 – 0 – max. chłodzenie, 255 – max. grzanie Kanał 02 – Indeks (średni) naświetlenia Kanał 03 – Naświetlenie słoneczne w mW/cm2 (aktualne) Kanał 04 – Wskazanie średniej temperatury z czujnika znajdującego się w zderzaku Kanał 05 – Temperatura z czujnika znajdującego się w zderzaku (aktualna) Kanał 06 – Temperatura z komory zasysanego powietrza Kanał 07 – Temperatura nawiewu z obszaru nóg Kanał 08 – Temperatura nawiewu ze środka Kanał 11 – Temperatura V68 (0 – maksymalne ciepło, 255 – maksymalne zimno) Kanał 12 – Wskazania pracy nawiewu centralnego V70, (0 – nogi oraz odmrażanie szyby, 255 – środek) Kanał 13 – Obieg powietrza (wartość 0 – obieg zamknięty, 255 – obieg otwarty) Kanał 14 – Wskazania pracy nawiewu – nogi i odmrażanie szyby V85 (0 – przednia szyba, 255 – nogi) Kanał 15 – Wskazania czasu pracy silnika od momentu uruchomienia Kanał 16 – Wskazanie prędkość podane w km/h Kanał 19 – Możliwe przyczyny wyłączenia kompresora klimatyzacji Climatronic (0 – brak, 5 – za niskie obroty, 6 – ECON, 7 – OFF) Kanał 21 – Zaczyna się od 0 Kanał 23 – Wartość temperatury płynu chłodniczego (wymiennik ciepła) Kanał 25 – Możliwość ustawienia V68 na pozycji ciepło Kanał 27 – Możliwość ustawienia V68 na pozycji zimno Kanał 31 – Możliwość ustawienia V71 na pozycji zamkniętego obiegu powietrza Kanał 33 – Możliwość ustawienia V71 na pozycji otwartego obiegu powietrza Kanał 34 – Możliwość ustawienia V85 na pozycji nawiew na szybę Kanał 36 – Możliwość ustawienia V85 na pozycji nawiew na nogi Kanał 37 – Czas postoju podany w minutach przy wyłączonym zapłonie) – od 0 do 240 minut Kanał 39 – Czas jaki upłynął od włączenia zapłonu, cykle 4-sekundowe Interesuje kolegę w tym momencie kanał 25 , wartość nastawy powinno się zmieniać strzałkami góra dół na klimatronicu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario61 Zgłoś #1312 Napisano 19 Listopada 2013 Próbowałem zmieniac wartości wcześniej ale ani drgną - przekręciłem kluczyć (zapłon) i 3 klawisze jednocześnie ,2 pola po lewej i prawej stronie ale brak możliwości zmiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1313 Napisano 19 Listopada 2013 Próbowałem zmieniac wartości wcześniej ale ani drgną - przekręciłem kluczyć (zapłon) i 3 klawisze jednocześnie ,2 pola po lewej i prawej stronie ale brak możliwości zmianyMam tez 2004 rocznik i nie mozna zmieniac wartosci. W 2003 moglem. Widocznie jakas zmiana nastapila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AntekD Zgłoś #1314 Napisano 6 Grudnia 2013 sporo tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demuth Zgłoś #1315 Napisano 26 Stycznia 2014 318318 4F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) 4FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany Wyskoczył mi błąd 4F7 02 co to może być(jak to naprawić?)Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #1316 Napisano 26 Stycznia 2014 Szukaj-ka nie boli http://forum.vw-passat.pl/threads/2765-Climatronic-wyswietla-blad-4F7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kliki2 Zgłoś #1317 Napisano 16 Marca 2014 Po wciśnieęciu kombinacji obroty+niebieski i ECON wyświetla mi " 42 44 o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matisek0801 Zgłoś #1318 Napisano 25 Marca 2014 witam mam pytanie problem polega na złym pokazywaniu temperatury zewnętrznej na klimatroniku w moim pasku jak wyjadę z garażu mam 12st jak jest temperatura niższa niż w garażu to pokazuje normalnie ale jak się ociepli to nie pokaże wyższej wartości dopiero jak przejade kawałek i auto postoi jakiś czas na powietrzu to urośnie ale potem dalej stoi chyba że temp się obniży to spadnie na wyświetlaczu ale znowu nie wzrośnie. czy ktoś wie gdzie tkwi problem??? potrzebuje rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #1319 Napisano 19 Kwietnia 2014 29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) Jak mam rozumieć ten błąd...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chuuck Zgłoś #1320 Napisano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) Podczas sprawdzania climatronica na wyświetlaczu widnieje po prawej stronie liczba 02, po lewej kod błędu alenie mogę przewinac dalej wciskajac temp+ żeby zobaczyć drugi błąd. Macie jakieś sugestie ? Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez Chuuck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach