Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej mam pytanko, zrobiłem test vagiem i znalazło mi błąd

 

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

 

Czyli coś z nawiewem na nogi. Podczas jazdy zauważyłem, że jak dam tylko na nogi to również dmucha na szybę. Jak zwiększę obroty na max klimy i puszczę nawiew tylko na twarz to leci bardzo mocno z kratek na twarz ale jak dołożę nogi (czyli nawiew na nogi i na twarz) to siła nadmuchu na twarz się nie zmiana a na nogi leci tak słabo jakbym dmuchał sam.

 

Pytanie czy to normalne? Czy tak ma być, że nogi tak słabo dmuchają razem z twarzą i że równocześnie leci na szybę jak ustawiam tylko na nogi?

 

Autodiagnoza climatronica wykazała 444 02 więc niby brak błędów ale to jest wkurzające, że na nogi tak słabo leci.

 

I jeśli nie jest to normalne to gdzie mogę znaleźć mechanizm klapki od nóg?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej mam pytanko, zrobiłem test vagiem i znalazło mi błąd

 

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

 

Czyli coś z nawiewem na nogi. Podczas jazdy zauważyłem, że jak dam tylko na nogi to również dmucha na szybę. Jak zwiększę obroty na max klimy i puszczę nawiew tylko na twarz to leci bardzo mocno z kratek na twarz ale jak dołożę nogi (czyli nawiew na nogi i na twarz) to siła nadmuchu na twarz się nie zmiana a na nogi leci tak słabo jakbym dmuchał sam.

 

Pytanie czy to normalne? Czy tak ma być, że nogi tak słabo dmuchają razem z twarzą i że równocześnie leci na szybę jak ustawiam tylko na nogi?

 

Autodiagnoza climatronica wykazała 444 02 więc niby brak błędów ale to jest wkurzające, że na nogi tak słabo leci.

 

I jeśli nie jest to normalne to gdzie mogę znaleźć mechanizm klapki od nóg?

 

Pozdrawiam.

 

Ponawiam pytanie. Zna ktoś odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ja bardziej pytałem o moje objawy, czy są normalne.

 

Chodzi mi o to czy normalne jest, że daję nawie tylko na nogi a mimo to na szybę też leci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie jest to normalne.

Normalne nie jest również to, że sterownik zarejestrował błąd.

Linki podałem, uprzedzając Twoje kolejne pytanie typu "jak to naprawić ?" .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. ja tesz mam problem, z dmuchawa.. wymieniłem szczotki bo pokazywało 4f9 . no i okazuje sie ze nawiew nie startuje wogole nie dmucha. natomiast przy podlaczeniu na krotko wentylator działa. i oto moje pytanie co jest nie tak../. sprawdzałem prąd do kostki 5 pianowej dochodzi. podłączyłem regulator i wzialem sprawdziłem prad na wyjsciu regulatora i okazuje sie ze nie a na panelu jest zalaczony nawiew.. ma czyli wina regulatopra?? caly czas po zlaaczeniu klimatronika zaczyna mrygac caly. co jest prosze o szybka pomoc./

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić jak strasznie głosno chodzi mi klimatyzacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co zrobić jak strasznie głosno chodzi mi klimatyzacja

 

Co masz na myśli? Sprężarka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam małe zapytani nie mogę wejść w tryb serwisowy w klimatroniku (czyli [ECON] + [Temperatura -] + [Nawiew -] ). Próbowałem z włączonym samym zapłonem póżniej uruchomionym silnikiem, na wszystkie sposoby nawiew - albo + różnie i nic, a test ( zamknięty obieg + ECON) robi normalnie i błędów nie ma. Proszę o rade z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Z góry przepraszam że pisze pierwszego posta i od razu prośba o pomoc.

 

Problem jest następujący:

 

Brak nawiewu z gorącym powietrzem. Po wejściu przez ( zamknięty obieg + ECON) - wyświetla tylko 4F9 - czyli szczotki wentylatora choć brak objawów zużycia. Test wykonawczy Vag-iem zrobiony i nie było błędów.

Jak sprawdzić czy otwiera się klapa z ciepłego powietrza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejście do menu serwisowego

Proszę włączyć system automatycznej klimatyzacji Climatronic

przekręcając i ustawiając kluczyk w pozycji II.

Należy nacisnąć i przytrzymać następujące przyciski: [ECON],

[TEMP-], także [FAN-]

(zostaje wyłączona sprężarka klimatyzacji, obniża się

temperatura, zmniejszona zostaje siła nawiewu).

Po prawej stronie znajduje się numer kanału z lewej –

wartość.

Aby zmienić odczytywany kanał należy nacisnąć [TEMP-] i

[TEMP+].

Kanał 00 – 0 – max. chłodzenie, 255 – max. grzanie

Kanał 02 – Indeks (średni) naświetlenia

Kanał 03 – Naświetlenie słoneczne w mW/cm2 (aktualne)

Kanał 04 – Wskazanie średniej temperatury z czujnika znajdującego

się w zderzaku

Kanał 05 – Temperatura z czujnika znajdującego się w zderzaku

(aktualna)

Kanał 06 – Temperatura z komory zasysanego powietrza

Kanał 07 – Temperatura nawiewu z obszaru nóg

Kanał 08 – Temperatura nawiewu ze środka

Kanał 11 – Temperatura V68 (0 – maksymalne ciepło, 255 –

maksymalne zimno)

Kanał 12 – Wskazania pracy nawiewu centralnego V70, (0 – nogi

oraz odmrażanie szyby, 255 – środek)

Kanał 13 – Obieg powietrza (wartość 0 – obieg zamknięty, 255 –

obieg otwarty)

Kanał 14 – Wskazania pracy nawiewu – nogi i odmrażanie szyby V85

(0 – przednia szyba, 255 – nogi)

Kanał 15 – Wskazania czasu pracy silnika od momentu uruchomienia

Kanał 16 – Wskazanie prędkość podane w km/h

Kanał 19 – Możliwe przyczyny wyłączenia kompresora klimatyzacji

Climatronic (0 – brak, 5 – za niskie obroty, 6 – ECON, 7 – OFF)

Kanał 21 – Zaczyna się od 0

Kanał 23 – Wartość temperatury płynu chłodniczego (wymiennik

ciepła)

Kanał 25 – Możliwość ustawienia V68 na pozycji ciepło

Kanał 27 – Możliwość ustawienia V68 na pozycji zimno

Kanał 31 – Możliwość ustawienia V71 na pozycji zamkniętego obiegu

powietrza

Kanał 33 – Możliwość ustawienia V71 na pozycji otwartego obiegu

powietrza

Kanał 34 – Możliwość ustawienia V85 na pozycji nawiew na szybę

Kanał 36 – Możliwość ustawienia V85 na pozycji nawiew na nogi

Kanał 37 – Czas postoju podany w minutach przy wyłączonym

zapłonie) – od 0 do 240 minut

Kanał 39 – Czas jaki upłynął od włączenia zapłonu, cykle

4-sekundowe

 

Interesuje kolegę w tym momencie kanał 25 , wartość nastawy powinno się zmieniać strzałkami góra dół na klimatronicu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem zmieniac wartości wcześniej ale ani drgną - przekręciłem kluczyć (zapłon) i 3 klawisze jednocześnie ,2 pola po lewej i prawej stronie ale brak możliwości zmiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem zmieniac wartości wcześniej ale ani drgną - przekręciłem kluczyć (zapłon) i 3 klawisze jednocześnie ,2 pola po lewej i prawej stronie ale brak możliwości zmiany
Mam tez 2004 rocznik i nie mozna zmieniac wartosci. W 2003 moglem. Widocznie jakas zmiana nastapila ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
318

318

4F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany)

4FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany

Wyskoczył mi błąd 4F7 02 co to może być(jak to naprawić?)Proszę o poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wciśnieęciu kombinacji obroty+niebieski i ECON wyświetla mi " 42 44 o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matisek0801

witam mam pytanie problem polega na złym pokazywaniu temperatury zewnętrznej na klimatroniku w moim pasku jak wyjadę z garażu mam 12st jak jest temperatura niższa niż w garażu to pokazuje normalnie ale jak się ociepli to nie pokaże wyższej wartości dopiero jak przejade kawałek i auto postoi jakiś czas na powietrzu to urośnie ale potem dalej stoi chyba że temp się obniży to spadnie na wyświetlaczu ale znowu nie wzrośnie. czy ktoś wie gdzie tkwi problem??? potrzebuje rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)

Jak mam rozumieć ten błąd...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas sprawdzania climatronica na wyświetlaczu widnieje po prawej stronie liczba 02, po lewej kod błędu alenie mogę przewinac dalej wciskajac temp+ żeby zobaczyć drugi błąd. Macie jakieś sugestie ?

Edytowane przez Chuuck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności