Jericho Zgłoś #341 Napisano 8 Stycznia 2010 No tak - nie było nagrzane, bo przecież na zimnym się to sprawdza, co nie? Jesli chcesz zobaczyc czy klapy sa na wlasciwych pozycjach, to wedlug mnie kabina powinna byc nagrzana i wtedy mozesz spisywac wartosci. Powiedzmy wracasz z trasy i dopiero spisujesz. Wtedy masz najbardziej wiarygodne wyniki. A jak wnetrze wychlodzone to zawsze climatronic ustawia nawiew na nogi i klape temp. na max. grzanie. A masz dokładny opis wszystkich kanałów? Masz na poczatku tematu. Wiecej nie posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #342 Napisano 8 Stycznia 2010 Jesli chcesz zobaczyc czy klapy sa na wlasciwych pozycjach, to wedlug mnie kabina powinna byc nagrzana i wtedy mozesz spisywac wartosci. Powiedzmy wracasz z trasy i dopiero spisujesz. Wtedy masz najbardziej wiarygodne wyniki. A jak wnetrze wychlodzone to zawsze climatronic ustawia nawiew na nogi i klape temp. na max. grzanie. Masz na poczatku tematu. Wiecej nie posiadam. Tamtą listę mam juz od dawna No i właśnie brakuje opisów tych kanałów, co wcześniej pisałem. Ale cóż - dzięki No a jaką masz wartość w kanale 40? No wczoraj miałem 127 a dziś z rana na całkowicie zimnym to samo. Czyli chyba tak powinno byc. To opisuje którąś klapkę, bo niby według kodu - jest do połowy otwarta. Ale o jaką chodzi to pojęcia nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #343 Napisano 8 Stycznia 2010 No wczoraj miałem 127 a dziś z rana na całkowicie zimnym to samo. Czyli chyba tak powinno byc. To opisuje którąś klapkę, bo niby według kodu - jest do połowy otwarta. Ale o jaką chodzi to pojęcia nie mam. Wszystko pięknie, ale ja tam znajduję wartość podaną w stopniach Celsjusza! Nie jest to wartość liczbowa jak u Ciebie. Zgłupiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #344 Napisano 8 Stycznia 2010 Wszystko pięknie, ale ja tam znajduję wartość podaną w stopniach Celsjusza! Nie jest to wartość liczbowa jak u Ciebie. Zgłupiałem. Bo jest różnica między dieslem a benzyniakiem. A Danek ma benzynę a Ty masz diesla wiem bo sprawdzałem z kumplem i tez u niego jest inaczej niż u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #345 Napisano 8 Stycznia 2010 Bo jest różnica między dieslem a benzyniakiem. No to żeśmy sie dogadali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #346 Napisano 8 Stycznia 2010 No to żeśmy sie dogadali Hehe, jak ślepy z głuchym! Bo jest różnica między dieslem a benzyniakiem. A Danek ma benzynę a Ty masz diesla wiem bo sprawdzałem z kumplem i tez u niego jest inaczej niż u mnie. Potrafisz zinterpretować wartość z kanału 40? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #347 Napisano 8 Stycznia 2010 Potrafisz zinterpretować wartość z kanału 40? Pokazuje 127 czyli mniej więcej połowę wartości 255. Tak więc to jakaś klapka otwarta do połowy - ale która to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #348 Napisano 8 Stycznia 2010 Potrafisz zinterpretować wartość z kanału 40?No właśnie sam mam z tym problem bo nie wiem co się kryje za tymi cyferkami mogę tylko powiedzieć jaka wartość jest u mnie na tym kanale. ---------- Post added at 16:20 ---------- Previous post was at 16:12 ---------- Pokazuje 127 czyli mniej więcej połowę wartości 255. Tak więc to jakaś klapka otwarta do połowy - ale która to nie wiem. No u Ciebie może i tak jest. A u mnie jest wartość 01 na 40 kanale także Twoja teoria Danek raczej do diesla nie pasuje. Auto zimne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #349 Napisano 8 Stycznia 2010 A u mnie jest wartość 01 na 40 kanale A dlaczego u sipowitz-a jest wartość w stopniach? Przeciez to takie same auta - twoje i jego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #350 Napisano 8 Stycznia 2010 A dlaczego u sipowitz-a jest wartość w stopniach? Przeciez to takie same auta - twoje i jego. No nie takie samo, bo serducha deczko inne. No to mamy niezłą zagadkę z tym kanałem 40. Pokazuje 127 czyli mniej więcej połowę wartości 255. Tak więc to jakaś klapka otwarta do połowy - ale która to nie wiem. Danek75, ja cały czas pytam w kontekście klekota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #351 Napisano 8 Stycznia 2010 Danek75, ja cały czas pytam w kontekście klekota. Ale ja to wiem. Chciałeś interpretację - wiec ją przedstawiłem - na swoim przykładzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #352 Napisano 8 Stycznia 2010 A dlaczego u sipowitz-a jest wartość w stopniach?Danio ja juz głupi jestem no to jeszcze chyba zależy czy przed liftem czy po lifcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #353 Napisano 8 Stycznia 2010 Ale ja to wiem. Chciałeś interpretację - wiec ją przedstawiłem - na swoim przykładzie Tak, ale ja cytowałem kol. Endrju i to do niego w domyśle kierowałem zapytanie. Ale generalnie benzynowcy też się ucieszą, że jest coś na temat ich silników w tym wątku. Danio ja juz głupi jestem no to jeszcze chyba zależy czy przed liftem czy po lifcie. Ja również zgłupłem. Cuda jakieś w climatroniku kurde siedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #354 Napisano 8 Stycznia 2010 To ja już sobie odpuszczam. Na działanie klimy nie mogę narzekać - wszycho gra. Trzeba to grzeje - albo chłodzi. Więc nie będę nic przestawiał, bo jeszcze cos się spier.....li Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #355 Napisano 8 Stycznia 2010 To ja już sobie odpuszczam. Na działanie klimy nie mogę narzekać - wszycho gra. Trzeba to grzeje - albo chłodzi. Więc nie będę nic przestawiał, bo jeszcze cos się spier.....li Ja również nie narzekam, wszystko hula znakomicie, ale lubię wiedzieć co siedzi we flakach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
savoldelli Zgłoś #356 Napisano 8 Stycznia 2010 Siema, wrzucam troche tłumaczenia błędów z niemieckiego forum i google translate także prosze o wyrozumiałość ale może komuś rozjaśni troche, m.in. 332 błąd który wyskoczył też u mnie i wciąż sie nie uporałem z nim - szyba paruje równo jak to w pasku FFFF 0x25 jednostka sterująca 021A referencyjny Napięcie 0x06, 0x07 0510 Czujnik temperatury blow-out "Mannanströmer" (1296) 0x1d, 0x1e 0511 Czujnik temperatury blow-out nogi (1297) 0x1d, 0x1e 030B czujnik temperatury zderzak temperatury 0x1d, 0x1e 0311 Czujnik temperatury Panel (nieaktywne) 0313 Czujnik temperatury "Frischluftansaugkanal" 0x1d, 0x1e 0332 Czujnik temperatury parownika 0x1d, 0x1e 0333 czujnik ciśnienia dla czynnika chłodniczego 0318 Przełącznik ciśnienia powietrza 0x23 031C Bemo dla czujnika temperatury (nieaktywne) 031D "Fotografia czujnik na słońcu" 0x1d, 0x1e 0382 "Compressor Valve" 04F7 siłownik do klapy temperatury 0x25 04F8 siłownik do "Zentralklappe" 0x25 04F9 dmuchawy świeżego powietrza 0x25 04FA siłownik do dynamicznego zawór ciśnienia 0x25 025B siłownik do Fußr / rozmrażanie klapę 0x25 04B6 trwania sygnału 0x25 0538 CAN-Bus 0513 Gateway 053D Kombi 04AE Gateway- Datenbasisversion - "bramy bazy danych w wersji" 0414 ECU niekodowany 0x23 043f ustawienie podstawowe nie są przeprowadzane 0x23 062E sygnał temperatury płynu chłodzącego (nieaktywne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #357 Napisano 10 Stycznia 2010 (edytowane) UWAGA Przypadkiem odkryłem pewną anomalię, która chyba wyjaśni większości, problemy z wchodzeniem w tryb diagnostyczny klimatronika Wejście w tryb diagnostyczny w klimie z zielonym podświetleniem ma inną kombinację przycisków niż to ma miejsce w klimatroniku z podświetleniem niebieskim. Poniżej fotki obu paneli, tłumaczące to w "łopatologiczny" sposób Przypominam, że wejście w ten tryb, przebiega w następujacy sposób: - włączamy zapłon (silnika nie musimy uruchamiać) - wciskamy równocześnie wszystkie trzy klawisze w kombinacji określonej dla danego typu podświetlenia i po około jednej sekundzie - puszczamy. Wtedy klimatronik przejdzie nam do trybu diagnostycznego. Kanały przełączamy przyciskiem [TEMP+] - czyli czerwony. Wyjście z trybu serwisowego - wciskamy przycisk [ECON] . W klimatyzacji z niebieskim podświetleniem, dodatkowo pojawi się na wyświetlaczu napis DIAG lub DIAGNOSE (w klimie z zielonym podświetleniem - takowy napis nie wyświetla się). Panel klimatronika z zielonym podświetleniem Panel klimatronika z niebieskim podświetleniem Dodatkowa informacja: kombinacja przycisków z panelu klimatronika z zielonym podświetleniem - zastosowana w panelu klimatronika z niebieskim podświetleniem - powoduje wejście w dodatkowy tryb diagnostyczny, zawierający 9 pozycji. Czego one dotyczą - nie wiem Dodatkowa informacja nr 2: w klimatyzacji z zielonym podświetleniem mamy 40 kanałów diagnostycznych, natomiast w klimatyzacji z niebieskim podświetleniem, tych kanałów jest 44. Dotyczy to passatów 3B. W 3BG tych kanałów jest podobno ponad 50. Edytowane 10 Stycznia 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #358 Napisano 10 Stycznia 2010 No Danek brawo jesteś wielki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #359 Napisano 10 Stycznia 2010 Kanały przełączamy przyciskiem [TEMP+] - czyli czerwony. Lub [TEMP-] - czyli niebieski .W 3BG tych kanałów jest podobno ponad 50 - ale nie w 1,9TDi, bo tam jest 46 a nie 45 jak niektorzy podaja. Od 0 do 45. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #360 Napisano 10 Stycznia 2010 UWAGA Przypadkiem odkryłem pewną anomalię, która chyba wyjaśni większości, problemy z wchodzeniem w tryb diagnostyczny klimatronika Wejście w tryb diagnostyczny w klimie z zielonym podświetleniem ma inną kombinację przycisków niż to ma miejsce w klimatroniku z podświetleniem niebieskim. Poniżej fotki obu paneli, tłumaczące to w "łopatologiczny" sposób Przypominam, że wejście w ten tryb, przebiega w następujacy sposób: - włączamy zapłon (silnika nie musimy uruchamiać) - wciskamy równocześnie wszystkie trzy klawisze w kombinacji określonej dla danego typu podświetlenia i po około jednej sekundzie - puszczamy. Wtedy klimatronik przejdzie nam do trybu diagnostycznego. Kanały przełączamy przyciskiem [TEMP+] - czyli czerwony. Wyjście z trybu serwisowego - wciskamy przycisk [ECON] . W klimatyzacji z niebieskim podświetleniem, dodatkowo pojawi się na wyświetlaczu napis DIAG lub DIAGNOSE (w klimie z zielonym podświetleniem - takowy napis nie wyświetla się). Panel klimatronika z zielonym podświetleniem Panel klimatronika z niebieskim podświetleniem Dodatkowa informacja: kombinacja przycisków z panelu klimatronika z zielonym podświetleniem - zastosowana w panelu klimatronika z niebieskim podświetleniem - powoduje wejście w dodatkowy tryb diagnostyczny, zawierający 9 pozycji. Czego one dotyczą - nie wiem Dodatkowa informacja nr 2: w klimatyzacji z zielonym podświetleniem mamy 40 kanałów diagnostycznych, natomiast w klimatyzacji z niebieskim podświetleniem, tych kanałów jest 45. Dotyczy to passatów 3B. W 3BG tych kanałów jest podobno ponad 50. w klimatyzacji z niebieskim podświetleniem, tych kanałów jest 45. ja mam niebieskie i mam 44 kanały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach