Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a mógłbyś mi powiedzieć jeszcze co oznacza błąd 513-00,co można z nim zrobić i czy te błędy maja jakiś wpływ ze nie działa silniczek v68,błąd 4f7.dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mógłbyś mi powiedzieć jeszcze co oznacza błąd 513-00,co można z nim zrobić i czy te błędy maja jakiś wpływ ze nie działa silniczek v68,błąd 4f7.dzieki
Ja takiego bledu nie pamietam. Jesli go nie ma na forum opisanego, to nie wiem nic wiecej. Mozesz szukac za pomoca google.

 

W octavi i golfie te same bledy wystepuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki.

a może ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomoc

dodam ze zdjąłem dziś ta obudowę z silniczka(v68)i podpiąłem go żeby zobaczyć czy coś się dzieje w ogóle, i kiedy przełączałem ciepło-zimno silniczek zachowywał się jakby nie miał siły się obracać, ta szpilka z gwintem tak drgała i próbowała się przekręcić ale nic z tego,może ze dwa razy się obróciła i tyle....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może ktoś coś podpowie jaka może być tego przyczyna?

climatronick chłodzi bardzo dobrze przy ustawieniu na "LO" gdy tylko podniosę temp. o jedną pozycję na 18st. odrazu zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem czy to normalne? Co o tym sądzicie?

 

pzdr :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może ktoś coś podpowie jaka może być tego przyczyna?

Skoro wypadkowa temperatura z czujników będzie niższa niż 18 stopni, to tak może się zachować :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
climatronick chłodzi bardzo dobrze przy ustawieniu na "LO" gdy tylko podniosę temp. o jedną pozycję na 18st. odrazu zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem czy to normalne? Co o tym sądzicie?

 

ja mam to samo , w zeszlym tyg wymontowalem silniczki wszystkie 4 sztuki i zabralem sie za sprawdzenie potencjometrow.

okazalo sie ze pokazuja tylko zakres od 700 Ohm do 1.9KOhm a powinny do 3.5KOhm i stad mysle ten problem.

Dziwne ze we wszytkich czterech potencjometrach jest ten sam problem wszystkie pokazuja taka wartosc ,rozebranie i czyszczenie nic nie dalo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro wypadkowa temperatura z czujników będzie niższa niż 18 stopni, to tak może się zachować

 

czyli na podstawie tego mogę twierdzić, że mam wszystko sprawne...

dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli na podstawie tego mogę twierdzić, że mam wszystko sprawne...

dzięki za odp.

 

Tak samo jak zimą włączysz ogrzewanie, to najpierw napiernicza gorącym, by jak najszybciej ogrzać środek a potem juz mniej dmucha i chłodniejszym powietrzem :D W przypadku lata - wiadomo. Skoro temperatura w środku jest niższa niż zadana na panelu, to wali ciepłym początkowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak samo jak zimą włączysz ogrzewanie, to najpierw napiernicza gorącym, by jak najszybciej ogrzać środek a potem juz mniej dmucha i chłodniejszym powietrzem W przypadku lata - wiadomo. Skoro temperatura w środku jest niższa niż zadana na panelu, to wali ciepłym początkowo.

dzięki za rozjaśnienie tematu...a już byłem pewien że mam coś nie tak z climatronikiem...

jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam dwa pytanka po pierwsze czy da się zresetować climatronica do ustawień fabrycznych (nie posiadam VAG) przy pomocy jakieś kombinacji przycisków tak jak ma to miejsce w przypadku testu panelu klimy?

U mnie po diagnostyce panelu wyświetla się po lewej FFF i 000 a po prawej 02

co to za błąd?

Edytowane przez dzali0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zrobilo sie cieplo i odkrylem, ze klima nie dziala.

Sprawdzilem bledy - jest blad 24b. Nigdzie nie moge znalezc co on oznacza. Mozecie pomoc?

Edit.

Pomylilem sie - chodzi o blad 25b. Dodatkowo sa jeszcze bledy 4f7, 4f8, 4fa. Znalazlem co one oznaczaja choc nie jestem od tego wiele madrzejszy:-( Znalazlem tez osobny temat dokladnie o tych bledach: forum.vw-passat.pl/threads/10840-blad-25b-4f7-4f8-4fa-climatronika?highlight=4f7+4f8+4fa+25b

i tam opisalem wszystko co wiem. Prosze o pomoc!

Edytowane przez Eduardo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie

czy VAG odczytuje błędy ale ze zwykłej Klimatyzacji ?? nie climatronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

przeczytałem cały ten temat(57stron), oraz Wątek: Klimatyzacja - climatronic chyba 30stron-tam nikt nie odpowiedział na moje pytanie :sciana ,problem mój był poruszany 2 razy, ale pozostał bez odpowiedzi-jak mój.

Na początku chciałbym poinformować, że czytając tyle tych stron doszedłem do wniosku, że w tym kraju mieszkają debile i analfabeci nie umiejący czytać i korzystać z tego forum-jak można 10 czy 20 razy zadawać te same pytania?? I w dodatku z takimi błędami ortograficznymi, że czasem musiałem parę razy czytać, żeby zrozumieć co autor miał na myśli-DO PODSTAWÓWKI ANALFABETÓW, A NIE DO PASSATA!!!

Od początku nie podoba mi się działanie climatronic, a mianowicie jak włączę AUTO lub klimę, lub ECON to co jakiś czas podczas jazdy i przy stałym ustawieniu prędkości słychać jakby sama zwiększała się prędkość wydmuchu- takie przeważnie dwa mocniejsze podmuch i potem spokój-odstępy czasowe są różne. Nie dawało mi to spokoju i zacząłem szukać - okazało się, że jest walnięty wentylator-więc go wymieniłem, następnie klimatyzacja w cieplejsze dni prawie w ogóle nie chłodziła- więc pojechałem na sprawdzenie szczelności i uzupełnienie freonu- po 58min okazało się, że układ jest szczelny, było 330g dobili do 625g, odgrzybili, dolali oleju i wymienili filtr p.pyłkowy. Ale obroty dalej "falują".

Podłączyłem pod VAG i pojawiają się dwa błędy:

603-Siłow.klapy przestrzeni dol./odmraż.-V85 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

1274 - Silnik sterujący klapy przepływu powietrza -V71 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

po autodiagnozie pojawiają się te same błędy:

25b 02

4FA 02

000 02

kasowanie nic nie daje!!!

Generalnie bardzo dokładnie i przystępnie dla nowicjuszy opisali koledzy jak się dostać do wszelakich silniczków, klap, czujników itd.

więc z tym problemu nie będzie- tylko czy wymiana bądź naprawa rozwiąże mój problem- falowanie obrotów/buchanie/??

OTO PYTANIE.

czy te dwa błędy silnik mają wpływ na falujące obroty i być może na słabe osiągi klimatyzacji- za co odpowiadają V85 i V71?? W serwisie powiedzieli, że w sumie ilość powyżej 300g freonu powinna chłodzić całkiem dobrze...kazali w razie czego wymienić ten zawór "rozprężający"?? który znajduje się z przodu samochodu bodajże obok osuszacza.

 

byłbym wdzięczny za rozwianie moich wątpliwości.

a dodam jeszcze, że wszystkie klapy chodzą dobrze, tylko po naciśnięciu obiegu zamkniętego czasem podczas jazdy jakby świszczało powietrze-chyba klapa się nie domyka...i wtedy na 80% przestają falować te obroty-tylko, że znowu występuje świst :fuj

 

zrobiłem również autoscan i oto wartości, które pojawiły się na kanałach 0-45: (nie potrafię znaleźć na którym kanale znajduje się temp. silnika, bo z wątku wywnioskowałem, że w kanale 23 lub 24, ale wartości są tam nieodpowiednie do wskazań licznika- być może to wina czujnika temp znajdującego się w bloku silnika ten 4pinowy. Kiedyś podczas skanowania błędów VAG-iem pojawił mi się błąd czujnika G2 i czasem wskazówka szalej w liczniku, ale to jest wina chyba tego czujnika, tylko czy po wymianie na kanale 23, lub 24 będzie odpowiednia temperatura???)

 

temp. Silnika 90 OC z zegarów DIAG prędkość nadmuchu III ECON 20 0C

temp. Zewnętrzna 18,5 0C

numer kanału wartości

 

0 - 6,8 0C

1 26 0C

2 74

3 23-94 wahanie wartości

4 18 OC

5 22 OC

6 24,5 OC

7 24,5 OC

8 24,5 - 25,0 OC

9 6,0

10 5,9 - 6,1

11 255

12 255 po naciśnięciu nawiewu na nogi zmienia się na 0

13 255 po naciśnięciu obiegu zamkniętego pojawia się 0

14 0 po naciśnięciu nawiewu na nogi zmienia się na 255

15 255

16 V km/h

17 25 0C

18 0,0 0C

19 6 po naciśnięciu obiegu zamkniętego lub odmrażania szyb pojawia się 0

20 ---

21 0,0

22 0,0 0C

23 25 - 25,5 OC

24 1,0 OC

25 38

26 221

27 219

28 34

29 214

30 213

31 29

32 215 - 96 wartość skacze podczas jazdy i czasem na postoju, PO NACIŚNIĘCIU OBIEGU ZAMKNIĘTEGO WARTOŚĆ SPADA DO 27 I UTRZYMUJE SIĘ STALE

33 225

34 35

35 37

36 216

37 20

38 - 5,4 0C

39 - 6,5 0C

40 0,1

41 0

42 1

43 27

44 0

45 05

 

dzięki za ewentualne odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem cały ten temat(57stron), oraz Wątek: Klimatyzacja - climatronic chyba 30stron-tam nikt nie odpowiedział na moje pytanie :sciana ,problem mój był poruszany 2 razy, ale pozostał bez odpowiedzi-jak mój.

Na początku chciałbym poinformować, że czytając tyle tych stron doszedłem do wniosku, że w tym kraju mieszkają debile i analfabeci nie umiejący czytać i korzystać z tego forum-jak można 10 czy 20 razy zadawać te same pytania??

 

A siebie do tej grupy zaliczasz, czy nie? :hmm

 

 

nie podoba mi się działanie climatronic, a mianowicie jak włączę AUTO lub klimę, lub ECON to co jakiś czas podczas jazdy i przy stałym ustawieniu prędkości słychać jakby sama zwiększała się prędkość wydmuchu- takie przeważnie dwa mocniejsze podmuch i potem spokój-odstępy czasowe są różne.

 

Skoro czytałes tyle stron i tematów, to zapewne wiesz, że:

to naturalne działanie klimy. I to "buchanie" - jak to nazywasz - możesz zaobserować np: gdy masz w dzień około 30 stopni, włączasz klimę na 20 stopni, słuchasz sobie chwilę, potem dajesz na LO... i co się dzieje? Po chwili powinna otworzyć sie klapka dolnego nawiewu, są dwa mocniejsze podmuchy i zaczyna wiać z maxymalna siłą , każdą możliwa dziurą.

 

pojawiają się dwa błędy:

603-Siłow.klapy przestrzeni dol./odmraż.-V85 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

1274 - Silnik sterujący klapy przepływu powietrza -V71 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

po autodiagnozie pojawiają się te same błędy:

25b 02

4FA 02

 

V85 - Mechanizm przełączający nawiew między obszarem nóg a szybą (tryb odmrażania)

V70 - Mechanizm nawiewu centralnego

V68 - Mechanizm kontroli temperatury

V71 - Mechanizm zamkniętego/otwartego obiegu powietrza

 

25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania

4FA - siłownik klapy obiegu wewnętrznego (V71)

 

Więc na pewno czytałeś wszystko o klimie? :hmm :blink:wmorde

 

No właśnie - ile razy można opisywać te same kody błędów :sciana

 

I jakbyś dokładnie i rzetelnie przeczytał, to byś wiedział, że kod:

 

000 02

Oznacza KONIEC listy błędów. I potem co się robi? Wciskasz i przytrzymujesz przycisk ECON, przez około 3 sekundy, aż pojawi się na wyświetlaczu 444_00 lub 444_02 :fajny

 

A że kasowanie nic nie daje, to oznacza, ze cos jednak nie tak jest z tymi silniczkami - nie sądzisz?

 

 

zawór "rozprężający"?? który znajduje się z przodu samochodu bodajże obok osuszacza.

Jeden czujnik jest w chłodnicy klimy, drugi czujnik jest w okolicy prawej lampy - z boku na odcinku pomiedzy lampą a obudową filtra powierza wpadajacego do silnika. Ewentualnie zawór(bądź dysza rozprężna) znajduje się wewnątrz cieńszego przewodu klimy, przy króćcach ładowania klimatyzacji.

 

 

zrobiłem również autoscan i oto wartości, które pojawiły się na kanałach 0-45: (nie potrafię znaleźć na którym kanale znajduje się temp. silnika, bo z wątku wywnioskowałem, że w kanale 23 lub 24

 

00 Suma, 0=maksymalne chłodzenie, 255=maksymalne grzanie

01

02 Średni index naświetlenia słonecznego

03 Aktualny index naświetlenia słonecznego w mW/cm2

04 Średnia temperatura wg. czujnika w zderzaku

05 Aktualna temperatura wg. czujnika w zderzaku

06 Temperatura w komorze powietrza zasysanego

07 Temperatura nawiewu obszar nóg

08 Temperatura nawiewu środek

09

10

11 Temperatura V68 0=maks.ciepło, 255=maks.zimno

12 Praca nawiewu centralnego V70, 0=nogi/odmrażanie szyby, 255=środek

13 Obieg powietrza, 0=zamknięty, 255=otwarty

14 Praca nawiewu nogi/odmrażanie szyby V85, 0=nawiew na przednią szybę, 255=nawiew na nogi

15 Czas pracy silnika od uruchomienia

16 Prędkość w km/h

17

18

19 Przyczyna wył. kompresora klimatyzacji, 0=brak, 5=zbyt niskie obroty, 6=ECON, 7=OFF

20

21 ? Zaczyna się od 0

22

23

24

25 Ustawienie V68 w pozycji ciepło

26

27 Ustawienie V68 w pozycji zimno

28

29

30

31 Ustawienie V71 w pozycji zamknięty obieg powietrza

32

33 Ustawienie V71 w pozycji otwarty obieg powietrza

34 Ustawienie V85 w pozycji nawiewu na szybę.

35

36 Ustawienie V85 w pozycji nawiewu na nogi

37 Czas postoju w minutach (zapłon wył.) od 0 do 240 minut

38

39 Czas od włączenia zapłonu w cyklach 4-sekundowych

40

41

42

43

44

 

 

Podałem ci odpowiedzi na prawie wszystkie pytania, więc....

 

przeczytałem cały ten temat(57stron), oraz Wątek: Klimatyzacja - climatronic chyba 30stron-tam nikt nie odpowiedział na moje pytanie :sciana ,problem mój był poruszany 2 razy, ale pozostał bez odpowiedzi-jak mój.

Na początku chciałbym poinformować, że czytając tyle tych stron doszedłem do wniosku, że w tym kraju mieszkają debile i analfabeci nie umiejący czytać i korzystać z tego forum-jak można 10 czy 20 razy zadawać te same pytania??

 

....może jeszcze raz użyjesz opcji SZUKAJ :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy na forum ale mam już pytanie zrobiłem diagnostykę i wyskoczyło mi 214 , 21A , 4FA .Przeczytałem wszystko co możliwe i cały czas meczy mnie 214 i 21A.Któryś z kolegów napisał ze kod 214 to kod 00577214 czyli czujnik spalania stukowego.Mam rozumieć ze nie tylko problemy z klimatyzacja ale i z silnikiem pokazuje na wyświetlaczu.Z góry dziękuje za pomoc.:kumple

Edytowane przez qdlaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek75 generalnie fajnie, że odpisałeś-chęć pomocy zawsze się liczy. Nie wiem jak Ciebie ale mnie rozwalają błędy ortograficzne u 20 czy 30/40 latków, ale może tylko mi to przeszkadza... szkoda, że nie założyłeś iż czytając przynajmniej 90 stron związanych z kodami i problemami climatronik, nie wpadłem przed napisaniem wcześniejszego posta na to, żeby użyć opcji SZUKAJ- otóż użyłem...i poinformowałem, o tym fakcie, że jednoznacznej odpowiedzi na pytanie odnośnie buchającego powietrza nie znalazłem,ale mądrzejsi opisali wszystkie problemy i ich rozwiązania(jak się dostać do każdej części nawiewu) bardzo przystępnie na forum-wystarczy poszukać!!! Przecież wypisując kody błędów sam pisałem, o jakie części chodzi bo znalazłem odpowiedzi na pierwszej stronie, a Ty mi piszesz o rzeczach takich jak kasowanie błędów, czy co oznacza 000 lub 444....nie bądź śmieszny.

 

Uważam, natomiast że to buchanie nie jest normalne, bo jeździłem już paroma b5 i b5fl wcześniej i nigdy się z czymś takim nie spotkałem, zjawisko to jest związane z silnikiem klapy zamkniętego obiegu i występuje niezależnie od prędkości nawiewu, ustawionej temperatury czy kierunków nawiewów, prawdopodobnie rozwiązanie znajduje się w wypowiedzi StefanTG parę stron wcześniej. Buchanie ustępuje tylko wtedy gdy włączę obieg wewnętrzny-więc równoznaczne z błędem 4FA-czyli silnikiem V71, świruje ten właśnie silniczek. Jutro się zabiorę za jego wymianę i poinformuję jak mi poszło,

ale jakbyś Danek75 był tak uprzejmy to powiedz mi jak:

* odłączyć wtyczkę AIRBAG OFF znajdującą się w schowku pasażera, bo udało mi się lekko ją wyciągnąć, a dalej blokują ją plastiki znajdujące się za nią, a nie chciałbym czegoś połamać-przyznaję nie korzystałem z opcji szukaj,

* co oznacza kod kanał 20 i dlaczego mam tam ---, podejrzewam, że mogę mieć jakiś czujnik uszkodzony???

* czy w moim modelu mogę odczytać z panela climatronic temperaturę cieczy chłodzącej- jeśli tak to na jakim kanale, ale chyba nie bo spotkałem się bodajże z opinią, że tą opcję posiadają tylko silniki benzynowe pow 150KM.

 

Generalnie nie zadawałbym tych pytań i może nie potrzebnie tyle piszę, ale daje sobie ch... uciąć, że to buchanie nie jest normalnym objawem i nigdy wcześniej się z nim nie spotkałem-jest co najmniej irytujące, bo jadąc sobie spokojnie prostą drogą, nic nie kombinując przy panelu - wydostające powietrze potrafi co chwila buchać i buchać (falować);-) mam wszystkie silniczki i jeśli jutro mi się uda to wymienię przynajmniej ten V71 i jeśli dalej będzie występował ten objaw to zwrócę honor koledze i postawie browara.

 

dzięki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wydostające powietrze potrafi co chwila buchać i buchać (falować) mam wszystkie silniczki i jeśli jutro mi się uda to wymienię przynajmniej ten V71
W czasie jazdy, przy otwartym obiegu, ten silniczek caly czas pracuje. Jesli buchania sa czeste to proponuje zaczac od jego przeczyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak Ciebie ale mnie rozwalają błędy ortograficzne u 20 czy 30/40 latków, ale może tylko mi to przeszkadza...

Jak widać - ja błędów nie robię :fajny

 

 

szkoda, że nie założyłeś iż czytając przynajmniej 90 stron związanych z kodami i problemami climatronik, nie wpadłem przed napisaniem wcześniejszego posta na to, żeby użyć opcji SZUKAJ- otóż użyłem...i poinformowałem, o tym fakcie, że jednoznacznej odpowiedzi na pytanie odnośnie buchającego powietrza nie znalazłem

 

Więc ja nadal twierdzę, że nie szukałeś rzetelnie, bo ja to znalazłem, wiec i ty powinieneś :bry2

 

 

a Ty mi piszesz o rzeczach takich jak kasowanie błędów, czy co oznacza 000 lub 444....nie bądź śmieszny

 

A to kto napisał - ja? :blink

po autodiagnozie pojawiają się te same błędy:

25b 02

4FA 02

000 02

kasowanie nic nie daje!!!

Wiec ja tu się ośmieszam? Czy ty? Skoro niby wiesz co każdy kod oznacza, to po jaki H..... piszesz 000_02 i jeszcze się bulwersujesz, ze tego skasować nie można :kwasny: Zastanów się trzy razy, zanim coś napiszesz - bez urazy oczywiscie.

 

Uważam, natomiast że to buchanie nie jest normalne, bo jeździłem już paroma b5 i b5fl wcześniej i nigdy się z czymś takim nie spotkałem, zjawisko to jest związane z silnikiem klapy zamkniętego obiegu i występuje niezależnie od prędkości nawiewu, ustawionej temperatury czy kierunków nawiewów, prawdopodobnie rozwiązanie znajduje się w wypowiedzi StefanTG parę stron wcześniej. Buchanie ustępuje tylko wtedy gdy włączę obieg wewnętrzny-więc równoznaczne z błędem 4FA-czyli silnikiem V71

 

W kwestii "buchania" to podałem ci jeden z przypadków. I napisąłem na końcu posta, że podałem ci odpowiedzi na PRAWIE wszystkie pytania - a nie NA WSZYSTKIE :fajny

 

ale jakbyś Danek75 był tak uprzejmy to powiedz mi jak:

* odłączyć wtyczkę AIRBAG OFF znajdującą się w schowku pasażera, bo udało mi się lekko ją wyciągnąć, a dalej blokują ją plastiki znajdujące się za nią, a nie chciałbym czegoś połamać

Nie wiem. Ja przy poduszkach nigdy nie grzebię a jeśli juz cos sie dzieje, to jadę do kumpla, który sie na tym zna.

 

 

czy w moim modelu mogę odczytać z panela climatronic temperaturę cieczy chłodzącej- jeśli tak to na jakim kanale, ale chyba nie bo spotkałem się bodajże z opinią, że tą opcję posiadają tylko silniki benzynowe pow 150KM

A z tego co ja pamiętam, to taka opcja jest tylko w FL-ach. W przedlifcie tego nie ma.

 

to zwrócę honor koledze i postawie browara

Wolę spirytus :zdrowko:

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj zrobiłem diagnostykę klimatronika i skasowały się dwie usterki zostało tylko 4FA czyli siłownik klapy obiegu wewnętrznego(V71) ale mam to w nosie bo i tak tej funkcji nie używam .Czytanie forum daje wyniki :rumieniec ,lecz mam pytanie za 100 punktów.Uwaga oto pytanie :na którym kanale (mam od 0 do 44) można ustawić max prędkość wentylatora od nawiewu powietrza. Nagroda za prawidłową odpowiedz to herbatka u Tadka.:kawka.Pozdrowionka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co jakiś czas podczas jazdy i przy stałym ustawieniu prędkości słychać jakby sama zwiększała się prędkość wydmuchu- takie przeważnie dwa mocniejsze podmuch i potem spokój-odstępy czasowe są różne
Miałem te same objawy. Po wstrzyknięciu specjalnego środka do czyszczenia i konserwacji , do potencjometru siłownika klapy obiegu wewnętrznego V71(którego błąd 4FA miałem od dłuższego czasu) , tych dziwnych "przedmuchów" już nie zauważam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności