szkielo82 Zgłoś #581 Napisano 24 Grudnia 2011 dodam ,ze mam zalozone przekazniki na mijania. Załóż też przekaźniki do drogowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #582 Napisano 25 Grudnia 2011 tak też zrobie... ale pokusze sie jeszcze na dodanie świateł dalekosiężnych ,ktore chce wstawic w atrape... takie jak w niektorych golf 3 były seryjnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes666777 Zgłoś #583 Napisano 13 Stycznia 2012 Witam, właśnie zrobiłem solucję na 2 przekaźniki dodatkowo i napięcie z 12,3 skoczyło na 13,5 przy ładowaniu 14v strata tego 0,5v to już jest chyba na przekaźniku? Światła świecą o niebo lepiej, tylko zastanawiam się jakie żarówki zamontować bo mam jakieś z supermarketu lekko błękitne ale już one nawet zaczęły ładnie świecić po przeróbce instalacji. Jakie żarówki polecacie? Myślałem nad Tungsram MEGALIGHT ULTRA +90% ze względu na cene bo nie są drogie a ponoć dobre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #584 Napisano 13 Stycznia 2012 Philips, Osram. Jak kto woli. Philips ma sporą gamę żarówek, można podejrzeć na ich stronce. Tungsramy podobno też nie są złe, natomiast te niebieskie z hipermarketu wywal od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #585 Napisano 13 Stycznia 2012 Zarówki Tungsram są najlepsze i mają najwyszą żywotność. Osobiście stosuje i po prubach na Philips i Osram najlepiej wypadają. A te niebieskie żarówki z hipermarkietu odziwo dają rade więc nie można ich odrazu odrzucać, tyle że żywotność bardzo mała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #586 Napisano 13 Stycznia 2012 ja też stosuje tungsramy .. +90 % POLECAM założyłem przekaźniki na światła drogowe i to jest TO !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #587 Napisano 13 Stycznia 2012 prubach a mi się wydaje że po próbach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #588 Napisano 13 Stycznia 2012 a mi się wydaje że po próbach... Wydaje mi się że mimo małego błędu ortograficznego i tak wiadomo o co chodzi, a to się liczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #589 Napisano 13 Stycznia 2012 a to się liczy nie zawsze... tym bardziej że można sprawdzić pisownię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes666777 Zgłoś #590 Napisano 15 Stycznia 2012 (edytowane) Mam mały problem, wszystko było dobrze dopóki nie spalił mi się przekaźnik od świateł drogowych, kupiłem 12v 30a ponieważ nie było 40a dopiero 80a były większe. I teraz nie wiem, mogę założyć na światła drogowe przekaźnik 80a? bo wnioskuje że 30 był za słaby. Edytowane 15 Stycznia 2012 przez ramzes666777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #591 Napisano 15 Stycznia 2012 A spaliły ci się styki? Bo jeśli cewka, to nie ma to nic współnego z prądem świateł. 30A spokojnie możesz wstawić, prąd płynący przez niego to max. około 10A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes666777 Zgłoś #592 Napisano 15 Stycznia 2012 cewka się spaliła właśnie, czyli jaki powód tego może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #593 Napisano 15 Stycznia 2012 cewka się spaliła właśnie, czyli jaki powód tego może być? Made in China . Kup coś porządnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #594 Napisano 16 Stycznia 2012 Made in China . Kup coś porządnego. A te porządne też przypadkiem mogą być Made in China i co? btw. w sobotę zabieram się za światła przy moim trupku-mam nadzieję na poprawę bo świeczki przekosmiczne są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #595 Napisano 16 Stycznia 2012 A te porządne też przypadkiem mogą być Made in China i co? ... Mogą , ale warto spojrzeć na markę pod jaką są sprzedawane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #596 Napisano 26 Stycznia 2012 Jeszcze kilka pytań do tego nieśmiertelnego tematu: 1. Chciałbym, żeby wyglądało jak najbardziej fabrycznie. Czy można by użyć "podwójnych" przekaźników z nowszych vw i audi, np. 4A0 919 471 albo 4B0 919 471? Wyglądają, jakby pasowały do standardowych podstawek - po prostu zajmują dwa miejsca, zgadza się? (nie wklejam fotek, zerknijcie na Znany Serwis Aukcyjny). Czy tam w środku są 3 oddzielne przekaźniki, tzn. samodzielność obwodów zostaje zachowana? Dołożyłbym dodatkowe podstawki 161 937 501 B relay plate 9 pin 2,8/6,5, wciskane na górze skrzynki bezpieczników. 2. Mam (miałem) w kanadyjczyku światła dzienne (świeciły słabiej niż mijania), ale po zamontowaniu przekaźników dzienne = mijania. Czy da się zamontować przekaźniki tak, by zachować światła dzienne, czyli by prąd na przekaźnikach pojawiał się dopiero po wciśnięciu przełącznika na desce? Jak właściwie jest realizowane to, że dzienne są osłabione? Nie ma tam chyba żadnego opornika? Niby światła mijania przez całą dobę to nie problem, ale szkoda plastikowych odbłyśników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonic B4 Zgłoś #597 Napisano 26 Stycznia 2012 Ja mam zamontowane na oryginalnym przekaźniku nr. 53 i daje radę nie ma żadnych problemów światła świecą naprawdę super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #598 Napisano 22 Lutego 2012 Witam. W końcu wziąłem się za przeróbkę w swoim pasku. Skorzystałem z opisu kolegi artkon. Narazie zrobiłem tylko jedną lampę, jeden przekaźnik do mijania (wpiąłem się w żółty kabel z czarnym paskiem, zaraz przy wtyczce). Wszystko zrobiłem jak w opisie http://passatb4.pl/forum/viewtopic.php?t=3347 Zasłoniłem prawą lampę, a w lewej po włączeniu świateł i przytrzymaniu dźwigni widać nadal różnicę w świeceniu - świeci mocniej. Co mogę sprawdzić, żeby dojść gdzie jest błąd? Fcuk, nie sprawdziłem jakie było/jest napięcie na żarówce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #599 Napisano 22 Lutego 2012 żeby dojść gdzie jest błąd? Kilka załaczników znikło z wątku a szkoda , był ładny schemat na samym początku jak podłaczyć sie dwoma przekaźnikami pod kierą z gwarancją działania świateł nawet gdy nawali cewka w przekaźniku , do tego plus wystarczy wziąć z grubego czerwonego przewodu zasilającego skrzynkę przekaźników (jest nawet osobna wtyczka ze stałym plusem) i mamy zaoszczędzone sporo czasu i nerwów... Mam tak właśnie zrobione i jestem mega zadowolony...dziwi mnie czasem fakt jak mi mrugają w nocy (mam mijania i lampy Helli-prawidłowo ustawione..nie "wala w kosmos")..zresztą jak przejechał się ze mną właściciel Bory to był zdumiony czemu on nie ma tak dobrych świateł . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #600 Napisano 22 Lutego 2012 Zasłoniłem prawą lampę, a w lewej po włączeniu świateł i przytrzymaniu dźwigni widać nadal różnicę w świeceniu - świeci mocniej. Co mogę sprawdzić, żeby dojść gdzie jest błąd? Przekaźnik działa, słychać go? Jesteś pewien że nie zamieniłeś gdzieś kabli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach