Skocz do zawartości
Szagrat

Zawór sterujący cisnieniem turbo

Rekomendowane odpowiedzi

PANTHER 2 a co ty nato oddałem swojego paska do serwisu i tam mi właśnie zamienili N75 na N18 i na odwrót

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasiek, ja wyraźnie napisałem że nie podpowiem czy można zamieniać, poddałem Ci pod rozwagę tylko możliwości jakie masz względem zakupu N75. Zima18 napisał ze można, więc być może na krótką "metę" można.

 

Co do serwisów to widziałem jak gniazda pompowtrysków przecinakiem wybijali.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Męcze sie od jakiegoś czasu z przeładowaniem.turbina była czyszczona ale znowu ją przycina,dzisiaj po dokładnym obejrzeniu wężyków zauważyłem że gruszka jak wepne wężyk to syczymożliwe żeby była nieszczelna i czy to może być tak że przez nieszczelność zasyfiają sie kierownice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak gruszka nie szczelna to sprawa jasna ze bedzie przeladowywac bo sztanga opada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czy od tego kierownice mogą sie przycinać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem może, jeśli kierownice poprzez nieszczelność o której pisałeś nie wychylały się do końca, miejsce ich wychylenia zajął nalot. Innym aspektem może być niewystarczający skok sztangi, najczęściej jest zabrudzenie przy wejściu do turbiny.

Sprawdź skok sztangi, jedna osoba niech dodaje gazu, a druga palcami trzyma sztangę wówczas można wyczuć jaki skok ma sztanga. Możesz w ten sam sposób zbadać na sucho skok sztangi, a co za tym idzie wychylenie kierownic. Wypiąć należy przewód podciśnienia przy turbinie i starać się unieść sztangę, powinna z lekkim oporem dać się unieść na około 1,5 cm.

To na tyle.

Jeśli masz wszystko wporządku, to nieco przegoń turbinę...... nie żałuj jej, aby kierownice zaczęły chodzić jak należy po uszczelnieniu gruszki.

 

P.S.

Zobacz na ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086

Edytowane przez panther2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się trochę pod temat,od pewnego czasu mój passat zacząl się robić mulasty.

pdłączyłem go pod VAG-a i pokazuje tylko błąd

575- Ciśnienie w przewodzie dolotowym/różnice doregulowania

obejrzałem wszystkie i przewody i wężyki od zaworków i wydają mi się dobre bez jakiśkolwiek pęknieć.

może mi ktoś podpowiedzieć co jeszcze może być przyczną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W moim pasku miałem podobne objawy (utrata mocy, wpadania w tryb awaryjny). Vag wyrzucił: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent.

Obserwacja pracy sztangi w turbinie po włączeniu Basic Settings w grupie 011 pozwoliła ustalić, iż po uniesieniu sztangi samoczynnie delikatnie opadała.

Jak obserwować sztangę: film instruktażowy: http://rs3.rapidshare.com/files/12717275/S4023737.AVI

Właśnie wymieniłem gruszkę (koszt z robocizną 250 pln) i Passek jak nowy.

Przy okazji sprawdziłem inne parametry ale to już inna bajka - ważne, że takie jak fabryka przewidziała.

 

Regeneracja gruszek (regulatorów turbiny) egr i innych tutaj: http://www.serwispomp.gensys.pl/turbiny.html

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu usterki.

Edytowane przez BKdziki1
korekta, uzupełnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie czy zawór N75 powinien mieć charakterystyczne cykanie co około 5 sekund na załączonym zapłonie, ponieważ jak miałem stary zawór to cykał i mechanik stwierdził, że trzeba go wymienić. Kupiłem nowy zawór w serwisie VW wymieniłem i nie cyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności