paluch
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O paluch
- Urodziny 26.12.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Tarnowskie Góry
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1998
-
Witam. Wiem, że problem był już opisywany ale nie znalazłem odpowiedzi, a mianowicie chodzi o passata z silnikiem AHU 90Km. Przy zimnym silniku odpala bez problemu a przy rozgrzanym trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem i jeszcze czasami słychać w trakcie kręcenia uderzenie tz.takie metalowe odbicie. Dodam ,że wymienilem wszystkie filtry.Byłem z tym problemem u mechanika i ustawił mi zapłon twierdził,że to jest od tego ale polecił mi też wymianę rozrusznika. Rozrusznik już mam ale czekam na wasze zdania na ten temat i nie wiem czy ta wymiana coś pomoże. Pozdrawiam.
-
Czy może mi ktoś podać adresy firm gdzie można wyczyścić turbo. interesuje mnie woj.śląskie.
-
Witam. Mam pytanie czy zawór N75 powinien mieć charakterystyczne cykanie co około 5 sekund na załączonym zapłonie, ponieważ jak miałem stary zawór to cykał i mechanik stwierdził, że trzeba go wymienić. Kupiłem nowy zawór w serwisie VW wymieniłem i nie cyka.
-
Witam ja miałem taki sam objaw a mianowicie przy około 2200 obr. przestawała ciągnąć turbina. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu przez kilka kilometrów było oki i po chwili to samo. Po diagnostyce na kompie okazało się, że jest walnięty czujnik N75 wymieniłem go i dalej to samo. Po przeczytaniu waszych postów postanowiłem sprawdzić sztangę, na początku nie chciała chodzić, było ciężko z powodu słabego dostępu ale odkręciłem obudowę filtra powietrza przy moim pasku to tylko jedna śrubka i o wiele lepszy dostęp. Żeby ruszyć sztangę użyłem dość dużo siły. W miejscu wejścia sztangi do gruszki napsikałem WD40. Na razie jest wszystko dobrze idzie "jak burza" i w ten sposób zaoszczędziłem około min.200zł które musiałbym zapłacić w warsztacie.Dzięki.