Pasiek Zgłoś #21 Napisano 21 Października 2009 PANTHER 2 a co ty nato oddałem swojego paska do serwisu i tam mi właśnie zamienili N75 na N18 i na odwrót Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #22 Napisano 21 Października 2009 Pasiek, ja wyraźnie napisałem że nie podpowiem czy można zamieniać, poddałem Ci pod rozwagę tylko możliwości jakie masz względem zakupu N75. Zima18 napisał ze można, więc być może na krótką "metę" można. Co do serwisów to widziałem jak gniazda pompowtrysków przecinakiem wybijali..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #23 Napisano 2 Listopada 2009 Męcze sie od jakiegoś czasu z przeładowaniem.turbina była czyszczona ale znowu ją przycina,dzisiaj po dokładnym obejrzeniu wężyków zauważyłem że gruszka jak wepne wężyk to syczymożliwe żeby była nieszczelna i czy to może być tak że przez nieszczelność zasyfiają sie kierownice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #24 Napisano 2 Listopada 2009 jak gruszka nie szczelna to sprawa jasna ze bedzie przeladowywac bo sztanga opada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #25 Napisano 3 Listopada 2009 ale czy od tego kierownice mogą sie przycinać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #26 Napisano 3 Listopada 2009 (edytowane) Owszem może, jeśli kierownice poprzez nieszczelność o której pisałeś nie wychylały się do końca, miejsce ich wychylenia zajął nalot. Innym aspektem może być niewystarczający skok sztangi, najczęściej jest zabrudzenie przy wejściu do turbiny. Sprawdź skok sztangi, jedna osoba niech dodaje gazu, a druga palcami trzyma sztangę wówczas można wyczuć jaki skok ma sztanga. Możesz w ten sam sposób zbadać na sucho skok sztangi, a co za tym idzie wychylenie kierownic. Wypiąć należy przewód podciśnienia przy turbinie i starać się unieść sztangę, powinna z lekkim oporem dać się unieść na około 1,5 cm. To na tyle. Jeśli masz wszystko wporządku, to nieco przegoń turbinę...... nie żałuj jej, aby kierownice zaczęły chodzić jak należy po uszczelnieniu gruszki. P.S. Zobacz na ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086 Edytowane 3 Listopada 2009 przez panther2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merios16 Zgłoś #27 Napisano 9 Listopada 2009 Witam podepnę się trochę pod temat,od pewnego czasu mój passat zacząl się robić mulasty. pdłączyłem go pod VAG-a i pokazuje tylko błąd 575- Ciśnienie w przewodzie dolotowym/różnice doregulowania obejrzałem wszystkie i przewody i wężyki od zaworków i wydają mi się dobre bez jakiśkolwiek pęknieć. może mi ktoś podpowiedzieć co jeszcze może być przyczną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BKdziki1 Zgłoś #28 Napisano 10 Listopada 2009 (edytowane) Witam, W moim pasku miałem podobne objawy (utrata mocy, wpadania w tryb awaryjny). Vag wyrzucił: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent. Obserwacja pracy sztangi w turbinie po włączeniu Basic Settings w grupie 011 pozwoliła ustalić, iż po uniesieniu sztangi samoczynnie delikatnie opadała. Jak obserwować sztangę: film instruktażowy: http://rs3.rapidshare.com/files/12717275/S4023737.AVI Właśnie wymieniłem gruszkę (koszt z robocizną 250 pln) i Passek jak nowy. Przy okazji sprawdziłem inne parametry ale to już inna bajka - ważne, że takie jak fabryka przewidziała. Regeneracja gruszek (regulatorów turbiny) egr i innych tutaj: http://www.serwispomp.gensys.pl/turbiny.html Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu usterki. Edytowane 10 Listopada 2009 przez BKdziki1 korekta, uzupełnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paluch Zgłoś #29 Napisano 24 Listopada 2009 Witam. Mam pytanie czy zawór N75 powinien mieć charakterystyczne cykanie co około 5 sekund na załączonym zapłonie, ponieważ jak miałem stary zawór to cykał i mechanik stwierdził, że trzeba go wymienić. Kupiłem nowy zawór w serwisie VW wymieniłem i nie cyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach