jacpassatb6 Zgłoś #1 Napisano 16 Października 2009 (edytowane) Czy ktoś mógłby pomóc na temat passat B6 2.0 TDI 140 kM nie grzeje od strony kierowcy -klimatronik dwustrefowy. Po wykonaniu testu pokazuje po lewej stronie 71 ' a po prawej 00 im jekieś krzesełko. Zamieniałem czujniki w kanałach z lewej na prawą i nic to nie dało. Edytowane 16 Października 2009 przez jacpassatb6 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zbyszek72 Zgłoś #2 Napisano 19 Października 2009 mam te same objawy; VAG pokazuje ponadto 01809 - silnik pozycjonujący dla zaworu temp. klapy lewy V158 czy to silnik - nie jestem jeszcze pewien bo poczas tesu słychać ich pracę, słyszalem o przypadku przytkania klapy przez worek (śmieć) , jak do nich dotrzeć jeszcze nie wiem, ale mam zamiar dostać się tam przez schowek.. nie mniej jednak proszę o porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #3 Napisano 19 Października 2009 Jest już chyba ten sam temat poruszony wcześniej: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65151 Początkowo z obu stron leci ciepłe powietrze, ale po kilkunastu minutach od strony kierowcy (zarówno na nogi, na szybę i na wprost) coraz chłodniejsze i wkońcu zupełnie zimne, podczas gdy z drugiej strony leci ciepłe. Ktoś już dotarł do rozwiązania zagadki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacpassatb6 Zgłoś #4 Napisano 17 Listopada 2009 Niestety jeżeli VAG pokazuje silniczek pozycjonujacy tomam przykra wiadomość w serwisie 700 zl mi sie udało samemu i straciłem 220 jeżeli V158 to znajduje się mniej więcej nad pedałem gazu po zdjeciu plastików można go dojrzeć ale wymiana to zajęła mi 5 godzin . Mam jeszcze zdjęcia tego silniczka. pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #5 Napisano 17 Listopada 2009 A u Ciebie leciało na pocątku ciepłe powietrze czy od razu tylko zimne? U mnie do pewnego momentu leci cieplejsze, ale potem już tylko zimne, a od strony pasażera ciągle leci ciepłe. PS.Jeśli możesz to wrzuć zdjęcia, z pewnoścą pomogą. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #6 Napisano 26 Grudnia 2009 Odgrzeje nieco temat, ponieważ właśnie dostałem od przyrody prezent na święta. Silnik V158 3C1 907 511 zatrzymał się na max otwartej klapie i mam małe piekiełko w aucie. Jak silnik osiągnie 90*C mam ukrop. Poszukałem nieco i znalazłem niezłą fotkę nagrzewnicy. Czy wystarczy odkręcić zaznaczone śruby by odkręcić napęd "ten"? Czy faktycznie jest to zabawa na cały dzień? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nice.lw Zgłoś #7 Napisano 19 Stycznia 2011 Natura mnie skrzywdzila i mam bleda (01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) Pomozcie jak i gdzie tego szukac, od strony pasazera czy kierowcy, mile widziane zdjecia. Podam nwet priva ze by rozwiazac problem, bardzo dziekuje za sugestje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #8 Napisano 19 Stycznia 2011 Lewy czyli od strony kierowcy , nowy motor w aso około 750 zeta , problem tylko z wyjęciem (kiepski dostęp ) około 2 dwóch godzin pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nice.lw Zgłoś #9 Napisano 19 Stycznia 2011 A moze jakies zdjecie jak wyglada ten (shit) bo chyba moge to tak nazwac, tyle informacji na temat tego ze szok i to nie tylko vw ale audi modele ktore kosztuja tyle kasy jak A6, Q7 Nie ma zadnych info jak to ewentualnie samemu ugrysc i zdjagnozowac czy napewno silniczek. Napatoczylem sie na info ze nawet jak jest niskie cisnienie chlodziwa w obiegu to tez ten blad wyskakuje, ale czy to prawda (watpie) Prosze o kontynuowanie pomocy Dziekuje za kazda propozycje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nice.lw Zgłoś #10 Napisano 4 Kwietnia 2011 Ma moze ktos numer tego silniczka na blad (01809) chcialem zamowic i nie wiem ktory, ja mam trzy silniczki, dwa sa razem w jednym plastiku (lewa strona patrzac na lewo) a drugi jest (singiel) lewa strona patrzac na prawo, nad gazem) a piekne jest to ze nie moge sie do niego dobrac bo jest zasloniety kawalkiem blachy i tylko go widze ale reki nie wloze ze by go wydostac Prosze o pomoc (bardzo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 4 Kwietnia 2011 Ma moze ktos numer tego silniczka na blad (01809) chcialem zamowic i nie wiem ktory, ja mam trzy silniczki, dwa sa razem w jednym plastiku (lewa strona patrzac na lewo) a drugi jest (singiel) lewa strona patrzac na prawo, nad gazem) a piekne jest to ze nie moge sie do niego dobrac bo jest zasloniety kawalkiem blachy i tylko go widze ale reki nie wloze ze by go wydostac Prosze o pomoc (bardzo) DENSO VALEO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukash3 Zgłoś #12 Napisano 25 Lipca 2011 A co robić jak mam ten sam błąd: 01809 i gdy silniczek jest w pewnych pozycjach słychać terkotanie, jakby się zaciął? Przy temp. minimum albo max (nie pamiętam) cisza. Jak climatronic jest wyłączony to terkocze (IMO próbuje wrócić do jakiejś bazowej pozycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 25 Lipca 2011 A co robić jak mam ten sam błąd: 01809 i gdy silniczek jest w pewnych pozycjach słychać terkotanie, jakby się zaciął? Przy temp. minimum albo max (nie pamiętam) cisza. Jak climatronic jest wyłączony to terkocze (IMO próbuje wrócić do jakiejś bazowej pozycji) rozebrać silniczek i sprawdzić tryby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sito414 Zgłoś #14 Napisano 11 Grudnia 2012 Witam Mam problem z passatem b6 2006r 2.0 TDI a mianowicie nie grzeje w kabinie. Nawet jak przekręcę obydwa pokrętła w pozycję "HI" i ręcznie przekieruję nawiewy na "twarz" to tak lekko zaczyna grzać ale do ciepła to jeszcze daleko. Pomóżcie co to może być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #15 Napisano 12 Grudnia 2012 To u mnie dużo gorzej wygląda strona pasażera. Chłodniej. Zrobiłem testy climatronika (VCDS) błędów brak. Nie wiem czy ma tak być, bo stale dmucha zimne do schowka. Zamknąłem ten nawiew. Jednak coś jest nie tak.Praw2a strona dmucha chłodniejszym. Ktoś miał taki objaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sito414 Zgłoś #16 Napisano 24 Grudnia 2012 Witam ponownie. Po rozruszaniu siłownika v158 na wyświetlaczach pojawiło się iO iO czyli OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #17 Napisano 30 Września 2014 Odgrzebię temat Jakiś czas temu pojawił się u mnie błąd 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 000 -- - - Intermittent Przez pewien czas był on sporadyczny, niestety od niedawna pojawia się cały czas. W związku z tym, poczytałem trochę na ten temat i mam parę pytań: 1. czy ten konkretny błąd (Intermittent) może oznaczać problem z potencjometrem (który można samemu zregenerować) czy jednak silniczek jest do wymiany? 2. wg strony producenta silniczek ten w katalogu VALEO ma numer 515064, a ten jest dostępny w sklepach w cenie od 200 do 300 złotych. Czy ktoś z Was montował taki zamiennik? Pozdr. Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #18 Napisano 8 Października 2014 Nikt nie podpowie czy ten błąd oznacza uszkodzenie potencjometru, czy też da się go przeczyścić? Wiem że wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma, ale jak człowiek patrzy na to co wyprawia koncern VW/AUDI to zaczyna się zastanawiać nad zmianą marki. Bo to się nazywa "przęgięcie"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #19 Napisano 12 Października 2014 (edytowane) Może komuś się przyda - przy takim błędzie można również wyczyścić potencjometr preparatem Kontakt PR i wszystko działa. Na potencjometrze z silniczka DENSO znajduje się oznaczenie H28412 (lub H26412) 180-5. Edytowane 12 Października 2014 przez bystra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #20 Napisano 5 Października 2016 Po wymianie sliniczka problem znika? Mnie to właśnie dopadło. Pisałem do VW podali mi nr 1K0 907 511 Q dużo części jest z końcówką J. Czy to robi duża różnice? Czy trybiki też trzeba wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach