Skocz do zawartości

lukash3

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukash3

  • Urodziny 30.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukaszz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zawiercie, Katowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Przetłumacz sobie: 02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left : Defective Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes Wiring/Connectors from/to Sensor for Swivel Module Position Left faulty Connectors not properly attached AND/OR Pins widened Connectors wet/corroded Sensor for Swivel Module Position Left faulty Possible Solutions Check/Repair Wiring/Connectors from/to Sensor for Swivel Module Position Left Check/Replace Sensor for Swivel Module Position Left Sensor may be part of the Headlight and the complete Headlight may need to be replaced Special Notes When found in Volkswagen Passat (3C): Headlight Leveling, check TPI 2012732. If the Fault Code is static (not intermittent) and the Left Subsystem/Slave Swiveling Module has Software Level X017 or lower just replace the Swiveling Module - do NOT replace the Headlight/Housing at this point. If the Fault Code is intermittent and the Left Subsystem/Slave Swiveling Module has Software Level X017 or lower replace the Swiveling Module and the Headlight/Housing. If the Left Subsystem/Slave Swiveling Module has Software Level X018 replace only the Headlight/Housing.
  2. Jak jest brązowy, zielony i biały to na 100% od poduszek. A może ktoś po prostu ominął wtyczke i wlutował się bezpośrednio. Tam zdarzały się świecące kontrolki poduszki właśnie dzięki słabym połączeniu na kostkach.
  3. Witam, nie mogę założyć nowego tematu więc napisze tutaj. Kolega ma A4 1.8 T AEB (mam nadzieję, że za Audi nie wywalicie;) ) Samochód am instalację gazową, problem zaczął się wczoraj/przedwczoraj, samochód zaczął źle chodzić, z rury leciało trochę czarnego dymu - ewidentnie trzeba jechać do warsztatu...ale - dzisiaj samochód nie odpalił w ogóle. Kręci i nic. Zaczęliśmy od sprawdzenia: - błędy nie pojawiają się (był jakiś od MAFu i od mixture cośtam) ale skasowane - odkręcony przewód paliwowy do listwy wtrysków - paliwo po przekręceniu zapłonu chwilę leci - świec samych nie mogliśmy sprawdzić z powodu braku klucza - cewki wszystkie wyjęte i sprawdzone na innej świecy - gaz przestawiony w tryb awaryjny - na gazie nie odpalił - katalizator raczej nie zapchany, gdyż jak podstawi się rękę pod wydech to leci powietrze - filtr powietrza nie zapchany, gdyż zdjęta była rura z przepustnicy co też nie pomogło - na plaku też nie odpalił (psikanie w przepustnice) Sądzę, że teraz kluczowym będzie wyjęcie świec, problem w tym, że rano zapalił od "strzału", problem pojawił się po południu - więc czy świece siadły by tak szybko. Fajnie by było chociaż dojechać samochodem do warsztatu. Ma ktoś jakieś pomysły?
  4. Witam kolegów! Ja mam B6 z końcówki 2008r, przebieg 145kkm, silnik oczywiście na CR. Teraz pytanie - czy warto zaglądać do tego zabieraka?
  5. A co robić jak mam ten sam błąd: 01809 i gdy silniczek jest w pewnych pozycjach słychać terkotanie, jakby się zaciął? Przy temp. minimum albo max (nie pamiętam) cisza. Jak climatronic jest wyłączony to terkocze (IMO próbuje wrócić do jakiejś bazowej pozycji)
  6. Jeszcze dodam, bo może to nie być jasne - chodzi mi o domykanie z pilota. Co ciekawe, jak przytrzymam przycisk w boczku w tej "głębszej" pozycji to szyba leci sama do końca, a z pilota nie chce.
  7. Zrobiłem to i dalej zatrzymuje się w miejscu. Czy sterownik tych drzwi może nie obsługiwać komfortowego domykania?
  8. Witam. Jestem po wymianie jednego mechanizmu podnoszenia szyb, zakodowałem ten boczek, gdyż kupiłem wersję z lampką. Wczoraj włączyłem sobie komfortowe domykanie szyb. Problem wygląda tak, że wszystkie szyby po puszczeniu przycisku idą do końca, a ta się zatrzymuje. Jak to rozwiązać, może trzeba zrobić jakieś nastawy podstawowe? - jeśli tak to jak je zrobić z pomocą VCDS (basic settings i co dalej?)
  9. Jeździłem Focusem z ogrzewaniem i poza tym, że lekko było widać te prążki to super rzecz, jakby jeszcze były gdzieś w internecie manuale co i jak, może poszukam czegoś na zagranicznych forach;)
  10. Witam wszystkich! Tematów zakładać nie mogę, więc napiszę tutaj: Tak jak autor tematu mam pękniętą szybę, którą muszę wymienić poza gwarancją. Oryginalna nie ma "bajerów" - samo szkło Czy warto pokusić się o montaż np. z podgrzewaniem czy czujnikiem deszczu? Jeśli tak - czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie? VCDS mam jeśli byłoby trzeba kodować. Wiem, że do podgrzewanej szyby jest inny panel od climatronica (różni się tylko przyciskiem, czy może kodowaniem?) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności