skcrack Zgłoś #21 Napisano 21 Grudnia 2009 Na piątym biegu przy 3000 tyś.obrotów mam 120kmMam w drugim passacie silnik 1Z, i przy 3000 obr/min mam równo 140km/h. (oczywiście 5. bieg) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosr Zgłoś #22 Napisano 21 Grudnia 2009 Ale czytałem gdzieś na forum że piaty bieg 3000tys. 120km i tak ma być.Teraz sam już nie wiem jak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #23 Napisano 21 Grudnia 2009 ja tez miałem przy 3tyś. 140km/h dopóki mi skrzynia nie padła ;p tez niewazne ile jazde zawsze pokazuje 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosr Zgłoś #24 Napisano 21 Grudnia 2009 Wynika że tracę na prędkości, ale czy coś jeszcze, może ktoś ma CTN na sprzedaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #25 Napisano 25 Grudnia 2009 Równo przy 100 km/h mam 2,5 tyś obr i chciałbym żeby nadal tak było; posiadacze 9A proszę o pomoc: jak to wygląda u was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #26 Napisano 31 Grudnia 2009 Równo przy 100 km/h mam 2,5 tyś obr i chciałbym żeby nadal tak było; posiadacze 9A proszę o pomoc: jak to wygląda u was? Nikt nie pomoże? Nie macie obrotomierzy czy nie jeździcie tak szybko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #27 Napisano 31 Grudnia 2009 W poprzednim pasku miałem 2500-2600 obr/min...Czyli tak samo jak masz Ty Przełożenia skrzyni dobrane do 2E są spoko ps:jako ciekawostkę dodam że....kiedyś miałem audi 80 1.6 85KM.To Audi posiadało skrzynie z diesla i...przy 100km/h miałem 2300/obr/min.Jakoś nie przeszkadzało mi to w jeżdzie za to spalanie wychodziło dzięki tej skrzyni dużo mniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #28 Napisano 1 Stycznia 2010 W poprzednim pasku miałem 2500-2600 obr/min...Czyli tak samo jak masz Ty Przełożenia skrzyni dobrane do 2E są spoko Rozumiem że miałeś 9A? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #29 Napisano 1 Stycznia 2010 B3 93 2.0 2E Lpg+Blos....był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #30 Napisano 1 Stycznia 2010 Hehe, wiem ile obrotów ma 2E Posiadacze 9A apeluję do was Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #31 Napisano 2 Stycznia 2010 3 tyś =110 km/h tak jest u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #32 Napisano 2 Stycznia 2010 W końcu jakiś odzew Sprawdzę ile u mnie jest przy 110 km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #33 Napisano 8 Kwietnia 2010 Odświeżę z lekka. Czy z gofra z takim samym silnikiem jak u mnie podejdzie skrzynia do mojego auta? Potrzebuję sprawdzonej informacji a nie gdybania, tak żebym nie został ze skrzynią w nocniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #34 Napisano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Czy z gofra z takim samym silnikiem jak u mnie podejdzie skrzynia do mojego auta? W golfie 2E są zupełnie inne skrzynie, sprzęgło na linkę, wybierak na drążek a nie na linkach. Nie podejdzie Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #35 Napisano 9 Kwietnia 2010 I wszystko jasne, dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #36 Napisano 30 Maja 2010 Pytanko: skrzynia o oznaczeniu AFE będzie pasowała przełożeniami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #37 Napisano 10 Czerwca 2010 Pytanko: skrzynia o oznaczeniu AFE będzie pasowała przełożeniami? Ponawiam, gdyż właśnie wymieniam sprzęgło i przy okazji załatwiłbym sprawę skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #38 Napisano 10 Czerwca 2010 Wg Sam naprawiam AFE: 1 bieg(3,777) 2 bieg(2,105) 3 bieg(1,345) 4 bieg(0,971) 5 bieg(0,795) AYK (taką ja mam) 1 bieg(3,777) 2 bieg(2,118) 3 bieg(1,429) 4 bieg(1,029) 5 bieg(0,837). Nie mogę tylko rozszyfrować przełożenia głównego bo podają kilka wersji: dla AFE 3,944, 3,684 lub 3,450 dla AYK 3,944 lub 3,684. Jeśli chodzi o to jak to ma się do prędkości to mogę sporządzić jakiś wykresik tylko jeśli powiesz jakie przełożenie główne dobrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #39 Napisano 11 Czerwca 2010 Ja w tej chwili też mam AYK ale nie mam pojęcia jakie jest przełożenie główne, skoro jak podajesz są dwie różne jego wartości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #40 Napisano 11 Czerwca 2010 (edytowane) Pokopałem w swoich materiałach. Nic już nie wiem, dwie książki, pięć wersji Nie mam pojęcia co oznaczają podziały na "A", "B" i "C" - ani wcześniej, ani później nic o tym nie piszą. EDIT: Postaram się coś zrobić z drugą fotką.... Edit 2: Zrobione Edytowane 11 Czerwca 2010 przez Tomcio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach