tomw88 Zgłoś #41 Napisano 12 Grudnia 2009 Danek75 Dobra filtr paliwa- wg ETKI filtr paliwa w moim samochodzie jest gdzieś pod maską tak? Bo właśnie pod maską nic nie mogę znaleźć pewnie poprzedni właściciel wyrzucił bo w jednym miejscu jest jakby połączenie 2óch węży a między nimi powinien być filtr paliwa... chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #42 Napisano 12 Grudnia 2009 Filtr paliwa to z reguły jest zaraz za przewodem wyjściowym z baku - tak więc pod autem bym raczej go szukał z prawej strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #43 Napisano 12 Grudnia 2009 Może ktoś z posiadaczy PB PF 2E mi podpowie w którym miejscu dokładnie szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #44 Napisano 12 Grudnia 2009 U mnie filtr paliwa jest pod podłogą przy prawym tylnym kole, i chyba nad jakimś plastikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #45 Napisano 12 Grudnia 2009 Pod podłogą z tyłu, przy wyjściu zasilania ze zbiornika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #46 Napisano 13 Grudnia 2009 Może ktoś z posiadaczy PB PF 2E mi podpowie w którym miejscu dokładnie szukać Pisałem ci wcześniej - gdzie jest. No a skoro w okolicach baku, to chyba wszystkie auta mają zbiornik z tyłu. Wyjątkiem jest Ursus C-360 - bo ma bak z przodu - a raczej na środku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #47 Napisano 13 Grudnia 2009 (edytowane) Wyjątkiem jest Ursus C-360 to nie jest auto:) ok jutro będę działał z tym. Danek no ja się sugerowałem że w opisie masz B5 a chciałem wiedzieć gdzie dokładnie szukać. Aha.. Da się to zrobić tylko z lewarkiem czy potrzeba kanał? Edytowane 13 Grudnia 2009 przez tomw88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #48 Napisano 13 Grudnia 2009 to nie jest auto:) Ale przykład pojazdu co ma bak z przodu Danek no ja się sugerowałem że w opisie masz B5 To jak mam B5, to o B3 pojęcia nie mam? Miałem wcześniej B4 - a to prawie to samo. Da się to zrobić tylko z lewarkiem czy potrzeba kanał? Bezpieczniej jest to robić na kanale (no i wygodniej). Ale jak uparty jesteś to i na lewarku to zrobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #49 Napisano 15 Grudnia 2009 Więc tak.. Wymontowałem filtr... założony był odwrotni, tzn strzałka pokazująca kierunek przepływu była skierowana do pompy paliwa... Czy to ma duże znaczenie? z trudnością wydmuchałem ze środka resztę paliwa- syfu od groma a benzyna dosłownie czarna. Zmienię filterek i zobaczę czy pomoże... Bo jak pompa chodziła krótko to jeszcze normalnie wchodził na obroty a jak chwilę popracowała tzn 3-4minuty to już coraz gorzej. Ciekawe tylko czy będę musiał też pompę wymienić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #50 Napisano 15 Grudnia 2009 Więc tak.. Wymontowałem filtr... założony był odwrotni, tzn strzałka pokazująca kierunek przepływu była skierowana do pompy paliwa... No widzisz A co do kierunku strzałki to po to jest by odpowiednio filtr założyć. Gdyby to nie miało znaczenia, to by producent strzałki nie nanosił na obudowę. A co do pompy to pojeździj trochę i zobaczysz co się będzie działo. Ale raczej nic jej nie powinno być, bo paliwo przecież pompowała - więc na sucho nie pracowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #51 Napisano 15 Grudnia 2009 (edytowane) Danek a powiedz mi czy to może być wina pompy, że na gaz reaguje mi tak gdzieś z 1 sekundowym opóźnieniem. Aha brat kupił mi zwykły plastikowy filterek czy może taki być? Edytowane 15 Grudnia 2009 przez tomw88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #52 Napisano 15 Grudnia 2009 Plastikowy przy baku?? No tam się powinno dawać filtr metalowy. Plastik może pod ciśnieniem pęknąć. Dodaj do tego wodę w benzynie i jak się odłoży trochę wody w filtrze to jak mróz przyjdzie, to filtr może rozsadzić. A na LPG jak jedziesz to ci od razu na gaz reaguje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #53 Napisano 15 Grudnia 2009 na LPG normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #54 Napisano 15 Grudnia 2009 Nawet jak na LPG jedziesz to pompa paliwowa pracuje nadal, tak więc to raczej nie jej wina. Może wtrysk - nie wiem. Ale jak juz na benzynie jedziesz to za każdym razem jest to opóźnienie jak nacisniesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #55 Napisano 15 Grudnia 2009 w trakcie jazdy tego nie czuć- wcisnę mu to rwie do przodu. ma tak tylko na luzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #56 Napisano 15 Grudnia 2009 Może być, że to wtrysk benzyny, bo jeśli na gazie idzie normalnie to świece, kable....itp - są dobre. Ja bym coś do baku na próbę dolał - do czyszczenia wtrysku - może pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #57 Napisano 15 Grudnia 2009 Kolega ma pompę ale jest na urlopie i nie mogę się dodzwonić. Zmienię pompę bo i tak wyje a ostatnio aż za głośno. Świece kable i cała resztę we wrześniu wymieniałem- wsio wsio Aha- wtryski mam 4:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #58 Napisano 15 Grudnia 2009 No właśnie o pompie też myślałem, że mogła troche dostać wcześniej. Ale jak tylko na luzie tak sie dzieje a potem w trakcie jazdy - nic się nie dzieje to wątpię, żeby to jej wina była. Ale jak masz okazję podmienić na próbe to warto zobaczyc czy cos się zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #59 Napisano 15 Grudnia 2009 Tak się dzieje kiedy ma się wkręcić z wolnych obrotów albo kiedy dam gazu i spada z obrotów. W trakcie jazdy obroty nie spadają tak gwałtownie jak na luzie i dlatego tego nie czuć- mi się wydaje że pompa już nie ma tych 3bar... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #60 Napisano 15 Grudnia 2009 Pozprawdzaj przedewszystkim również filtr na pompie w baku, własnym przykładem wiem że tam jak się zabrudzi to pompa wyję i nie daje odpowiedniego cisnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach