yaros79 Zgłoś #101 Napisano 22 Lipca 2012 Wymieniałem wszystkie przewody sztywne i elastyczne, wyniemiłem na nowe tylne cylinderki, oraz regeneracja przednich zacisków Pedał po paru wciśnięciach nie rośnie( przy włączonym silniku)co sprawdzenia czy wpada do końca to nie sprawdzałem. Sprawdzę jutro czy wpada do końca na włączonym i zgaszonym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #102 Napisano 22 Lipca 2012 tak jak Lebow mówi - może np nie dotarłeś układu. Ja odpowietrzałem przez naturalne przelanie tak jak koledzy wyżej opisywali - bez pompowania jest ok. jak pedał jest miękki to sprawdź czy przy przyciskaniu kilkukrotnym rośnie czy nie - jak rośnie to powietrze na 100% jakie masz tylne hamulce? bębny czy tarcze? - wnioskuje że bębny więc sprawdź samoregulator na szczękach czy się blokuje- czy bęben siedzi na szczękach. bębna czasem nie toczyłeś? - jaki ma rozmiar? Ja teraz wymieniałem tylne bębny i szczęki , klocki z przodu + toczenie tarcz - hamulce są przynajmniej bardzo fajne. To nie prawda że b4 nie ma hamulców. Jak są zajechane to niema.... jeśli masz ABS to może nie potrafisz odpowietrzyć pompy ABS a jak długo stała bez płynu to może być ciekawie.. łącznie z tym że coś mogło się do niej dostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #103 Napisano 22 Lipca 2012 Pedał nie rośnie, z tyłu bębny 230 całkowicie rozebrane wyczyszczone i złożone na nowo, bęben nie toczony, przed wymianą przewodów było dobrze, prawie dęba stawiał , a teraz ledwo hamuje a tylko przewody cylinderki i zregenerowałem przednie zaciski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #104 Napisano 22 Lipca 2012 a jaka jest różnica po zaciągnięciu ręcznego? jest różnica? jak hamuje ręczny? na czym polegała regeneracja? jak to robiłeś, ile to trwało czy robiłeś etapami czy wylałeś cały płyn z układu? masz ABS? która generacja ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #105 Napisano 22 Lipca 2012 ABS brak, ręczny dobrze hamuje, regeneracja: piaskowanie, malowanie wymiana uszczelek, przeszlifowanie delikatne z nierówności tłoczki.spuściłem cały płyn, i wymieniłem przewody, dopiero po miesiącu zamontowałem zaciski i cilinderki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #106 Napisano 23 Lipca 2012 Jednak będę regenerował pompę hamulcową, i tak jest wszystko do odpowietrzania to chociaż bedę miał już spokuj z całym układem hamulcowym. Tylko teraz jaki zestaw naprawczy wybrać, bo są do układu ATE i FAG , cena ta sama 16 zł. Na obudowie serwo mam naklejkę z napisem FAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #107 Napisano 23 Lipca 2012 mnie tam regeneracja nigdy pompy jeszcze nie uratowala ale za tą kase to warto próbować. jak masz faga to biez faga choc nie znam tej firmy. zrobiles blad ze wypusciles caly plyn - to sie lubi tak konczyc jak u ciebie niestety. przy okazji gdzies ci syf wyplukało i sie na gmeralo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #108 Napisano 23 Lipca 2012 ja też myślałem że zregeneruje swoją pompę ale z wszystkich dostępnych zestawów naprawczych żaden mi nie pod pasował chyba 5 czy 6 miałem na szczęście wszystkie zwracałem i brałem następny bo po znajomości aż skończyło się na nowej pompie i problem z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #109 Napisano 23 Lipca 2012 Jak robiłem hamulce z tyłu to miałem podobną sytuację-odpowietrzałem wielokrotnie a hamulec jak był miękki tak był. Poradzono mi żebym pojeździł trochę i znowu odpowietrzył. I faktycznie, okazało się że było jeszcze powietrze choć wcześniej byłem przekonany że odpowietrzyłem prawidłowo, skąd się tam wzięło i gdzie było powietrze pojęcia nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #110 Napisano 23 Lipca 2012 w jednym pasku którym jeździłem padła pompa ale objaw był taki że pedał jak już złapał opór po krótkim czasie zjeżdżał na dół... niebezpieczna rzecz tylko że.. jak chłopaki wymienili pompę to kilka godzin nową odpowietrzali bo też miała jakiś problem - tylko że tam był ABS i pomogło dopiero odpowietrzanie z pompą od ABS (zasterowanie silnika) bo gdzieś na zaworkach powietrze siedziało.. objaw był dziwny i nie do końca wskazujący na powietrze - ale abs zmienia efekty. przy normalnym układzie raczej nie powinno być takich niespodzianek. jednak układu hamulcowego nie ma co suszyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #111 Napisano 24 Lipca 2012 Czy już ktoś regenerował pompę hamulcową ? Jak się do tego zabrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #112 Napisano 25 Lipca 2012 (edytowane) odkręcić, rozebrać, wyczyścić, wsadzić ostrożnie zestaw naprawczy (gumki posmarować płynem żeby fajnie weszły) i złożyć..... odpowietrzać i odpowietrzać... ;P najlepiej zalać płynem, rozkręcić po trosze odpowietrzniki i poczekać trochę żeby przelało ... (kolega mówi zeby wtedy )zrobić przerwę na kawę pilnować by nie brakło płynu później odpowietrzać klasycznie. bardzo nie lubie odpowietrzania układu - miałem malucha w którym co dwa tygodnie odpowietrzałem hamulce a i tak nie hamował.... jak znalazłem błąd to już był czas sprzedać auto.... z drugiej strony zawsze brakuje mi kogoś do naciskania na pedał.. Edytowane 25 Lipca 2012 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #113 Napisano 25 Lipca 2012 Sprawe załatwia przestrzeganie dziwnych procedur podczas odpowietrzania układu z pompą ABSu metodą ciśnieniową-koła w powietrzu,przekręcony kluczyk i płyn pod ciśnieniem 1 bar.Jeszcze nie próbowałem ale podobno warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #114 Napisano 25 Lipca 2012 ostatnio odpowietrzałem tył na podnośniku - koła uniesione.. wystarczyło przelać płyn praktycznie bez pompowania temat załatwiony ale wymieniałem tylko przewody od regulatora do cylinderków i pilnowałem by płynu nie brakło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chalim Zgłoś #115 Napisano 22 Stycznia 2013 Dołączę się jako że też mam problem z hamulcami. Witam napiszę co i jak od początku. Auto Passat 98.r B5 1.8 20v Anglik Sprawa jest taka że w w Niedziele odebrałem auto od znajomego któremu zostawiłem go na miesiąc czasu i przez ten czas nie było ruszane. Odpaliłem samochód i bez problemu, powciskałem pedał hamulca bo mi się nie świeciła jedna żarówka i był twardy ale auto stało przez ten czas na ręcznym i gdy spuściłem z ręcznego i ruszyłem to odczułem jak odrywają się klocki hamulcowe od tarczy jako że się przykleiły przez ten czas do tarczy, następnie jak zacząłem jechać to pedał zrobił sie bardzo miękki i po czasie zaczęła świecić się kontrolka układu hamulcowego jako że mam wyciek w tylnym lewym kole którego nie mogę zlokalizować. Dziś zerknąłem co tam się dzieje i zauważyłem że zbiorniczek jest całkowicie pusty więc dolałem płynu do pełna by zobaczyć skąd mi cieknie płyn lecz układ podczas wciskania pedału hamulca w ogóle nie zasysa płynu (nie odpalałem auta) i pedał się dosłownie na chwileczkę blokuje a potem do samego końca opada i tak za każdym razem. Chodzi mi o to że jeżeli zapowietrzyłem cały układ hamulcowy to co należało by teraz z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #116 Napisano 22 Stycznia 2013 Auto Passat 98.r B5 1.8 20v Anglik Tyle się chłopie spisałeś a tu zły dział... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof1167 Zgłoś #117 Napisano 22 Stycznia 2013 :danekWitam , miałem to samo w b5 też stał ponad 2 miesiące na ręcznym ,nadpękł Ci przewód hamulcowy, sztywny rurka , tuż przy wejsciu do cylinderka .Jest to przewód sztywny połączony razem z miękkim , będziesz miał problemy z zakupem nowego ale ,za 12 złotych kup przewód hamulcowy od malucha{ od przodu }rozwierć go na chyba na 12 mm i dokup sztywny króciec i to wszystko ,pamietaj odpowietrzaj hamulce bez pedałowania grawitacyjnie sie same odpowietrzą pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #118 Napisano 24 Stycznia 2013 będziesz miał problemy z zakupem nowego ale ,za 12 złotych kup przewód hamulcowy od malucha{ od przodu }rozwierć go na chyba na 12 mm i dokup sztywny króciec i to wszystko ,pamietaj odpowietrzaj hamulce bez pedałowania grawitacyjnie sie same odpowietrzą pozdrawiam Stek bzdur !!!! nie ma problemu z kupnem nowego przewodu,począwszy od serwisu,przez sklepy a skończywszy na allegro,reszta to tylko druciarstwo- człowieku przewód od malucha do passata ? jeszcze rozwiercany ? krzysztof1167 przestań pierd_lić bo jeszcze ktoś cie posłucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof1167 Zgłoś #119 Napisano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Stek bzdur !!!! nie ma problemu z kupnem nowego przewodu,począwszy od serwisu,przez sklepy a skończywszy na allegro,reszta to tylko druciarstwo- człowieku przewód od malucha do passata ? jeszcze rozwiercany ? krzysztof1167 przestań pierd_lić bo jeszcze ktoś cie posłucha. cztery lata temu, to było i niestety nie mogłem zdobyc i Ty nie pitol, jak nie wiesz potrzebny był na zaraz a nie za 5 dni a tak wykląda używany http://allegro.pl/przewod-przewody-hamulcowy-tyl-vw-passat-b5-i2905979892.html a tu nowy za 99,99 http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/sklep/czesci_samochodowe.php?wit=SKLEP&S¬itle=1&g=83&typ=15418&wsk=O&msg= - %26ESRC%3DS%26FRM%3D1&se=T ---------- Dodano o 00:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:29 ---------- cztery lata temu, to było i niestety nie mogłem zdobyc i Ty nie pitol, jak nie wiesz potrzebny był na zaraz a nie za 5 dni a tak wykląda używany http://allegro.pl/przewod-przewody-hamulcowy-tyl-vw-passat-b5-i2905979892.html a tu nowy za 99,99 http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/sklep/czesci_samochodowe.php?wit=SKLEP&S¬itle=1&g=83&typ=15418&wsk=O&msg= - %26ESRC%3DS%26FRM%3D1&se=T a tu od maluszka http://f126p.istore.pl/pl/przewod-hamulcowy-elastyczny-fiat-126p-przod.html Edytowane 24 Stycznia 2013 przez krzysztof1167 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #120 Napisano 30 Stycznia 2013 (edytowane) podłączę się do tematu z hamulcami Stało się to po raz pierwszy. Dziś rano ruszam z pod domu dojeżdżam do skrzyżowania wciskam hamulec i miałem wrażenie że nie hamuje, przy drugim skrzyżowaniu to samo - po wciśnięciu pedału nie hamuje. Później wszystko wraca do normy ale nie hamuje zbyt pewnie. Nawet z ciekawości wcisnąłem hamulec na maxa nie zablokował kół w pracy 8 godzin, odjeżdżam do domu i historia się powtarza, brak hamulców postałem chwilę na odpalonym powciskałem pedał hamulca i zaczął działąć. Co może być przyczyną, co do wymiany? 1. 1,9 TD AAZ 2. przód tarcze, tył bębny 3. płyn zmieniany w październiku 2012 - jest pod kreskę max i nie ubywa 4. przy parokrotnym wciskaniu pedału hamulca nie twardniał 5. pedał pracuje tak samo jak do tej pory nie odczuwam żadnych zmian typu ciężej / lżej Edytowane 30 Stycznia 2013 przez wojciechk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach